یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس‌راه استان، گفت: با افزايش تیم‌های گشت در محورهای برف‌گیر و گردنه‌های كوهستاني و با همكاري اکیپ‌های راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور برف‌روبی و جلوگيري از هرگونه انسداد، 50 نفر مسافر گرفتار در برف نجات يافتند.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ «مرتضي چغلوند» گفت: در پي بارش باران و برف در استان و اتخاذ و تمهيدات ترافيكي و افزايش تیم‌های گشت در كل محورها به منظور همكاري با اکیپ‌های راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت برف‌روبی و جلوگيري از هرگونه انسداد احتمالي، تردد در محورهای استان با زنجير چرخ امکان‌پذیر است.
وي در ادامه با اشاره به حجم سنگين بارش برف و باران از ديروز و همچنين ديشب، تصريح كرد: از تردد خودروهای فاقد زنجير چرخ به محورهای كوهستاني و برف‌گیر جلوگيري شد.
سرهنگ چغلوند با اشاره به نجات 50 مسافر در محورهای برف‌گیر استان افزود: مسافران گرفتار در برف به راهدارخانه‌ها زاغه و رازان و مساجد بین‌راهی اسكان و عمليات کمک‌رسانی و امداد به آن‌ها به‌موقع انجام شد.
رئيس پلیس‌راه لرستان افزود: در حال حاضر تردد در نقاط كوهستاني و گردنه‌های برف‌گیر زاغه، رازان، زاليان و گردنه گشور به علت مه گرفتگي، با محدوديت ديد ايجاد شده كه به رانندگان وسايل نقليه توصيه می‌شود با رعايت سرعت مطمئنه در اين مسیرها تردد كنند.
وي در پايان گفت: شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری و در صورت نياز، با همراه داشتن كليه تجهیزات زمستاني و اطمينان از سالم بودن وسیله نقليه اقدام به سفر نمايند.

محور نورآباد - خرم‌آباد بسته شد
فرماندار شهرستان دلفان از مسدود شدن محور نورآباد - خرم‌آباد به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.
جعفر طولابی در گفتگو با مهر در سخنانی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان دلفان در پی بارش برف سنگین اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف محور مواصلاتی نورآباد - خرم‌آباد مسدود شده است.
وی با اشاره به مسدود شدن محور نورآباد - نهاوند نیز بیان داشت: این محور در گردنه «گاماسیاب» مسدود شده است.
فرماندار شهرستان دلفان در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی این شهرستان نیز عنوان کرد: همچنان محورهای روستایی این شهرستان به دلیل بارش سنگین برف مسدود است و هنوز بازگشایی نشده‌اند.
طولابی بر ضرورت امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شهرستان دلفان تاکید کرد و گفت: هرچه سریع‌تر باید با اقدامات لازم زمینه بازگشایی محورهای اصلی و روستایی این شهرستان برای تردد مسافران فراهم شود.
بنابراین گزارش، به دلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی ۴۴۰ روستای شهرستان دلفان مسدود شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 پروین نظری 1395-11-09 16:44
مادیروز۱ساعت گرفتاربودیم اماکسی سراغمون نیام توپلیس راه الشترخرم اباد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا