یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صدا و سیمای مرکز لرستان با چند ویژه برنامه، آغاز سی و نهمین بهار انقلاب را جشن می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سیمای مرکز لرستان با ویژه‌برنامه لرستان 57 به استقبال دهه فجر امسال می‌رود.
این برنامه شامل گزارش از عملکرد مسوولان اجرایی استان و چهره‌های انقلابی لرستان، بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها و نقش اثرگذاری مردم و روحانیت استان لرستان در پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
تهیه‌کننده این برنامه شهرام شاداب فر است.
ویژه‌برنامه باهم هر شب به‌طور زنده از ساعت 21 تا 22 با رویکرد تفریحی، سرگرمی و با قسمت‌هایی چون اجرای نمایش‌های طنز با حضور بازیگران مورد علاقه مردم، اجرای موسیقی‌ انقلابی و محلی لرستان، مصاحبه با هنرمندان لرستانی، دعوت از چهره‌های انقلابی از میان قشرهای مختلف اعم از روحانیون، بازاریان، خانواده‌های انقلابی، حضور در میان خانواده‌های چهره‌های انقلابی لرستان، پخش تصاویر مستند از حضور مردم و روحانیت لرستان در روند پیروزی انقلاب اسلامی، گزارش‌های متنوع از شهرستان‌های استان، سعی دارد لحظات خوبی برای مخاطبان خود فراهم کند.
تهیه‌کننده این برنامه فرزاد پیر داده و اجرای این برنامه بر عهده مسعود بهرام نژاد است.
برنامه‌های سرچراغ، خانواده و سلام آبادی هم به فراخور موضوع به این ایام خواهند پرداخت.
معاونت صدای مرکز لرستان هم ویژه‌برنامه‌ انفجار نور را هر روز به ‌طور زنده از ساعت 9 تا 10 صبح به تهیه‌کنندگی سوسن درجزینی و اجرای سهیلا سلاحورزی در یازده قسمت روی آنتن رادیو لرستان می‌برد.
روز شمار دهه فجر، آن روزها شامل بیان خاطرات انقلاب، لرستان در آیینه انقلاب و ارتباط با سایر مراکز استانی از قسمت‌های اصلی این برنامه است.
برنامه‌های سلام لرسو، پیام زاگرس، جوان، ماهور و عصر بخیر هر روز با قسمت‎های جذاب و متنوع مانند گزارش و نمایش طنز، موسیقی و تصنیف محلی، دعوت از چهره‌ها و خانواده‌های موفق، مرور خاطرات انقلاب، مصاحبه با شخصیت‌های انقلابی و تحلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی این ایام را گرامی می‌دارند.
معاونت خبر صدا و سیمای مرکز لرستان نیز هر روز یک گزارش تولیدی که در واقع یک بسته شامل آخرین دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب می‌باشد؛ را به تصویر خواهد کشید.

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا