یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: در استان لرستان با کشورهایی چون هلند و چین در کارخانه‌های صنعتی همکاری داریم.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه با سرمایه‌گذاران شرکت اینترنشنال آلمان و GPEC چین بیان کرد: لرستان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی از جمله کشاورزی قوی، معادن فراوان و... است. یک سوم استان را معاون بالقوه نفت و گاز تشکیل داده‌اند.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عظیم سدسازی در لرستان، بیان کرد: بزرگ‌ترین سدهای کشور در این استان در حال احداث هستند و تعدادی از آن‌ها آلمان سرمایه‌گذار است.
بازوند با اشاره به احداث کریدور بندر امام به مرز بازرگان ترکیه، تصریح کرد: حدود 200 تا 250 کیلومتر از این آزادراه از استان لرستان عبور می‌کند و در این خصوص آماده سرمایه‌گذاری هستیم.
استاندار لرستان اظهار کرد: کارخانجات صنعتی فراوانی در لرستان وجود دارد که شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری را دارند. کارخانه بسیار بزرگ خودروسازی بروجرد در گذشته با شرکت پروتون مالزی همکاری و در حال حاضر آماده سرمایه‌گذاری است و تمام زیرساخت‌های آن فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: فرودگاه شهرستان بروجرد نیز در منطقه ویژه اقتصادی شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و آمادگی داریم تا با سرمایه‌گذاران در رابطه با احداث این فرودگاه همکاری داشته باشیم.
بازوند افزود: در حال حاضر در استان لرستان با کشورهایی چون هلند و چین در کارخانه‌های صنعتی همکاری داریم.


 

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-04 14:54
بنا شد در ساخت کریدور بندر امام-مرز بازرگان قطعه لرستان-کرمانشاه در اولویت دوم و قطعه تبریز-میانه در اولویت اول باشد که سال بعد پیمانکار ایتالیایی شروع بکار کند اما باز خوزستان زرنگی کرد و برای اولویت قطعه دوم مسیر اهواز -اندیمشک را پیشنهاد کردند.که اگر چنین باشد در اینصورت قطعه کرمانشاه -خرم اباد به سالهای بعد موکول میشود.لطفا استاندار و نمایندگان لرستان پیگیر باشند.
نقل قول کردن
#2 کاندیدا 1395-11-05 07:56
شرکت اینترنشنال آلمان
یک شرکت سرمایه گذار نیست ؛ ولی می تواند به عنوان رابط در فاینانس منابع مالی مفید باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا