یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا اظهار داشت: شکارچیان یک رأس قوچ وحشی دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "خسرو بهلولی" در جمع خبرنگاران گفت: شکارچیان یک رأس قوچ وحشی که در منطقه سفیدکوه ازنا اقدام به شکار یک رأس قوچ وحشی کردند به دام افتادند.
وی افزود: با اقدام و هماهنگ محیط‌بانان پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه و یگان حفاظت اداره محیط‌زیست شهرستان ازنا شکارچیان قوچ وحشی پس از تعقیب و گریز طولانی چند ساعته و شلیک تیر هوایی سرانجام دستگیر شدند.
مسوول پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا عنوان کرد: پس از دستگیری این شکارچیان یک قبضه سلاح جنگی ژ-3 قنداق‌دار به همراه شش عدد فشنگ کالیبر 7.62، یک قبضه اسلحه تک لول شکاری غیر مجاز ساچمه‌زنی ته پر به همراه یک عدد فشنگ چهارپاره غیرمجاز، تعداد 12 عدد فشنگ ساچمه‌زنی کالیبر 12، یک دستگاه دوربین چشمی روسی و لاشه یک رأس قوچ وحشی از گونه‌های حمایت و حفاظت‌شده کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه شکارچیان متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده‌ شده‌اند گفت: جریمه هر رأس قوچ وحشی 100 میلیون ریال است و علاوه بر این جریمه، مجازات شدید کیفری نیز برای شکارچیان در نظر گرفته می‌شود.
بهلولی بیان کرد: گشت مستمر مأموران محیط‌بان در پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه به‌ طور منظم ادامه دارد و با متخلفان و متعرضان به محیط‌زیست به‌شدت برخورد می‌کند.

 
خبر: محمدهادی زستمی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا