یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از حذف قبوض تلفن ثابت شهرستان‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هومان محمودی" اظهار داشت: مخابرات منطقه لرستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حفظ محیط زیست و کاهش ترددهای شهری، قبوض تلفن ثابت در شهرستان‌های استان لرستان از دوره پنجم سال جاری (ماه‌های آذر و دی) حذف خواهد شد.
وی افزود: با اجرای این طرح چاپ و توزیع چهارصد و پنجاه‌هزار قبض در استان متوقف و مردم می‌توانند از طریق سه درگاه به اطلاعات قبوض تلفن ثابت خود دسترسی یابند.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست هزار خط تلفن ثابت در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد فعال است، اظهار داشت: حذف قبوض تلفن ثابت در این شهرها نیز در مرحله بعد انجام خواهد شد.
محمودی یادآور شد: مردم برای اطلاع از هزینه قبوض تلفن ثابت خود و پرداخت آن با سامانه 2000 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت مخابرات منطقه لرستان به نشانی tcl.co.ir مراجعه نمایند.
وی افزود: همچنین مشترکان می‌توانند با ارسال شماره تلفن ثابت خود به شماره پیامک 300080752000 اطلاعات قبوض خود از جمله هزینه قبض، شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر مشترکی به قبض چاپ شده تلفن خود نیاز داشته باشد می‌تواند قبض المثنی را از دفاتر پیشخوان (خدمات ارتباطی) تهیه کند.
مدیر منطقه لرستان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح حذف قبوض تلفن ثابت در استان لرستان حدود 54 درصد از پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی و غیرحضوری بود که پیش‌بینی می‌شود با حذف قبوض در تمام شهرستان‌ها این رقم به 90 درصد برسد.
محمودی گفت: با توجه به حجم بالای چاپ قبوض علاوه بر حفظ محیط‌زیست و کاهش ترددهای شهری، صرفه‌جویی اقتصادی، در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی فراوان ای شده است.
استان لرستان دارای چهارصد و پنجاه‌هزار تلفن ثابت مشغول به کار است.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-03 14:53
کار بسیار درستی است .انشاالله که دولت الکترونیک هم راه اندازی و در دسترس همگان باشد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا