یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دست سرمایه‌گذارانی که در راه توسعه لرستان قدم بردارند را می‌فشارم!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "محمد بیرانوندی" ظهر روز جمعه اول بهمن‌ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری در لرستان بحران شدیدی است که همه را آزار می‌دهد.
وی افزود: در ملاقات‌های مردمی، ۹۰ درصد درخواست‌هایی که به ما ارائه می‌شود در خصوص اشتغال است.
 
مشکلات مردم با داد و فریاد حل نمی‌شود
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در ادامه اظهار داشت: عده‌ای گمان می‌کنند اگر در مجلس داد و فریاد کنیم مشکلاتمان حل می‌شود، حالا من می‌خواهم بگویم کدام داد و فریاد به نتیجه رسید که داد من به نتیجه برسد؟
بیرانوندی ادامه داد: عده‌ای صنایع لرستان را سوگواره می‌دانند و در مداحی‌های خود مویه سرایی صنایع لرستان را می‌کنند!
وی با اشاره به این که این حرف‌ها جز این که گوش مردم را پر می‌کند، فایده دیگری ندارد، افزود: در مجلس فریاد زدم به‌جای این که با واژه‌های سلحشور و امثالهم گوش ما را سیر کنید، شکممان را پر کنید!
 
وجود نیروی غیربومی متخصص در صنایع استان طبیعی است
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه در کشت و صنعت لرستان از نیرو‌های غیر بومی استفاده می‌شود، تصریح کرد: بنده بارها در کشت‌و‌صنعت حضور یافتم، در دو قسمت نیروهای غیربومی که هیچ بلکه خارجی (هلندی) مشغول به کار هستند، البته این طبیعی است چون نیرو‌های متخصص هستند.
بیرانوندی با بیان این که حدود ۵۰۰ نفر نیروی بومی در کشت‌و‌صنعت مشغول به کار هستند، افزود: قول گرفته‌ایم که نیروهای بومی برای آموزش‌های لازم به خارج از کشور اعزام شوند.
 
خرم‌آباد باید 4 نماینده داشته باشد
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع افزایش نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به نظر من اگر این موضوع قرار است صورت بگیرد باید تعداد نمایندگان خرم‌آباد افزایش پیدا کند؛ زیرا جمعیت این شهر ۶۰۰ هزار نفر است و با توجه به این جمعیت خرم آباد باید چهار نماینده داشته باشد.

مدیران آمار درست به مردم بدهند
وی همچنین در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص تناقض بین آمارهای اشتغال استان، اظهار داشت: از مدیران خواهش می‌کنم آمار درست به مردم بدهند چرا که مردم باید با درد بیکاری آشنا شوند و این وضعیت را متوجه باشند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در رابطه با تفاوت دیدگاه سیاسی در میان نمایندگان لرستان، بیان داشت: حتی اگر تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد، اما برای پیگیری مطالبات مردم تاکنون وحدت داشته‌ایم و برای طلب منافع عام اختلاف نظر نداشته‌ایم.
 
 درخواست بیرانوندی برای سرمایه‌گذاری در لرستان
بیرانوندی بخش دیگری از سخنان خود را به موضوع سرمایه‌گذاری در استان اختصاص داد و گفت: هر کس علم، دانش و مال دارد باید زکاتش را پرداخت کند، حال من از سرمایه‌گذاران به خصوص آن‌هایی که لرستانی هستند خواهش می‌کنم در لرستان سرمایه‌گذاری کنند.
وی در ادامه خطاب به کسانی که از استطاعت سرمایه‌گذاری برخوردار هستند، اظهار داشت: جوانان لرستان جزء بیکارترین جوانان کشور هستند، بیایید با سرمایه‌گذاری در لرستان توشه‌ای برای دنیا و آخرت خود بسازید.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی خاطرنشان کرد: اگر لر و یا دیگر هم‌وطنان برای سرمایه‌گذاری در لرستان بیایند من دست آن‌ها را می‌فشارم!
 
تنگ‌نظر نباشیم
بیرانوندی در پاسخ سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص واگذاری کامل پارک صخره‌ای به همراه هتل به یک شخص خاص، تصریح کرد: ۱۲ سال، باد از در و پنجره هتل صخره‌ای خرم‌آباد بیرون رفته است و خاک خورده است حال ما هم نباید تنگ‌نظر باشیم.
وی افزود: با افتتاح فاز اول این هتل حدود ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود‌.

مدیران هم از ما هستند و از کره‌ای دیگر نیامده‌اند
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص عزل ‌و ‌نصب‌های مدیران استان، اظهار داشت: چنین نیست که نمایندگان و یا استاندار ابلاغ مدیران را تقدیمشان کنند، اما معمولاً عزل‌و‌نصب‌ها با مشورت نمایندگان و استاندار صورت می‌پذیرد و گاهی هم بدون مشورت انجام می‌شود.
بیرانوندی با بیان این که مدیران هم از ما هستند و از کره‌ای دیگر نیامده‌اند، افزود: خدا کند هوای نفس، هوای تغییر نباشد اما اگر مدیری نتواند خودرویی را براند شاید دیگری بهتر بتواند آن را هدایت کند.

 
مصطفی باقری/ بافته

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-11-01 20:20
از ابتدای امسال وعده نزدیک بودن آغاز ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد را دادید.سال1395 رو به پایان است و به این وعده عمل نشده.تابستان139 6 شهر یزد ثبت جهانی می شود و ساعاتی قبل اعلام شد که تابستان1397 منظر باستان شناسی ساسانی فارس و جنگل ارسباران آذربایجان شرقی ثبت جهانی می شوند.با این حساب ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک به خاطره ها پیوسته! لرستان پایتخت ژئوتوریسم ایران حداقل طی سه سال آینده هم کماکان در حسرت داشتن یک اثر جهانی و توسعه پایدار صنعت گردشگری باقی خواهد ماند.
نقل قول کردن
#2 بابک 1395-11-01 20:49
خرم اباد از خیلی شهر های دبگه قدینی تر میراث فرهنگی ضعیف عمل کرده اگه قله ثبت جهانی شه اگه خیلی از اثار باستانی ها ثبت جهانی شن این یعنی امدن گردشگر و جذب سرمایه
نقل قول کردن
#3 سردار 1395-11-01 21:12
آقای بيرانوند شکممان را سیر کنید یعنی چی ؟ ما برای شکم سروصدا نکردیم و نمی کنیم . ما از بی عدالتی گله داریم . حرف ما این است که اگر ده کارخانه در اصفهان میسازند دو تا هم در لرستان بسازند . اگر سی و سه پل را مرکز گردشگری ایران کردند به تاریخ لرستان و شاپورخاست هم توجهی کنند . شعار بیخود ندهند . مسئولین دلسوز مانند دهمرده و نصیری را از کار برکنار نکنند . در صدا و سیما به قوم لر توهین نکنند . حق ورزش لرستان و تیم خیبر را نخورند . آب سرزمین ما را مفت مفت صادر نکنند و هزار حرف دیگه ...
نقل قول کردن
#4 لر زنده باد 1395-11-01 21:34
در مورداشتغال کارآفرینی رانشان دهید.برای سرمایه گذاری عزت لرها را بالا ببرید
در مورد 4 نماینده شدن خرم آباد فشارسیاسی را بالا ببرید.برای بالا رفتن فرهنگ هم زندگی مردم رو از لحاظ اجتماعی بالا باید برد....زنده باد پایتخت غیرت و تعصب ایرانیان.
نقل قول کردن
#5 سروش 1395-11-01 22:10
اون کسی که ناراحته در پارک ثصخره ای سرمایه گذاری شده واقعا به عقل خودش رجوع کند که ایراد کار کجاست من اگر کاره از بودم حتی جنگلهارو هم واگذار می کردم برای ایکنه حداقل ملک شخصب می شد و دیگا شاهد سوزاندن آنها نبودیم ..من در تعجبم چرا بعضی ها چرا تنگ نظرند و این فرهنگ غلط سالهاست بر این استان حاکمه
نقل قول کردن
#6 همکار 1395-11-01 23:47
نماینده محترم صداقت و شهامتت را می ستایم. موفق باشی
نقل قول کردن
#7 سپهر 1395-11-01 23:47
کلنگ هتل صخره ای خرم آباد سال1376 زده شد! تبدیل به یک اثر تاریخی شد و حالا بعد از بیست سال در حال تکمیل است.انتظار جدی میرود حداقل طبق وعده داده شده این هتل در سطح 5ستاره بین المللی تکمیل و افتتاح گردد.لرستان پایتخت ژئوتوریسم ایران هنوز که هنوز است حتی یک هتل5ستاره ندارد و با این وضع دلخوش هستیم که مقصد گردشگری بشویم!!!
نقل قول کردن
#8 محمد 1395-11-02 13:05
اولا : ازگردانندگان پایگاه خبری یافته بخاطر ایجاد سهولت در گذاشتن نظر مخاطبان سپاسگزارم، زیرا گذاشتن یک نظر در سایر پایگاههای خبری 7 خوان رستم است!
ثانیا : از نماینده محترم مردم خواهشمند است در صحن علنی مجلس از دولت سئوال کند: چرا برای فرار از مسئولیت و آمار سازی و کاستن از نرخ بیکاری صورت مسئله را تغییر داده و معیار اشتغال را 1 ساعت در هفته قرار داده اند! چرا با مردم صادق نیستند؟ علاوه بر آن چرا برای پایین آوردن تعداد نجومی بگیران مبنا را بالای 20000000 تومان قرار دادند؟ در حالیکه قرار بود مبنا 10000000تومان باشد؟!
نقل قول کردن
#9 اکبر-ظ 1395-11-02 17:54
بله نمایندگان خرم اباد می بایست 4 نفر باشند
جمعیت خرم اباد بالای ششصد هزار نفره.
نقل قول کردن
#10 کو کلا 1395-11-02 20:25
مشکلات با داد و بیداد حل نمی شود ولی با سکوت و ملاحظه کاری هم حل نمی شود بعضی وقتها باید تو مجلس داد و فریاد بزنی و حتی کتک کاری کنی تا مشکلات حل کنی بعضی وقتها هم باید به نرمی صحبت کنی و با آمار و ارقام مشکلات را حل کنید
نقل قول کردن
#11 خادم ملت 1395-11-02 23:15
نماینده ی محترم حق با شماست با داد و بیداد چیزی حل نمیشه اما اون برا زمانیست که شما در تمامی وزارتخانه ها تیم مشاورین متخصصی داشته باشید تا با راهکار دادن همگان رو مجاب به سرمایه گذاری در خرم آباد کنند. اما وقتی تیم مشاورین متخصص نیست مجبورید داد بزنید. تا پایان سال ۹۵ کمتر از دو ماه مانده شما با آرامش و بدون داد و بیداد مسئولین مربوطه رو مجاب کنید تا اطراف قلعه رو آزاد کنند البته اگه هدفتون رفع مشکل بیکاری مردم هست.دو ماه فرصت دارید تا با دیپلماسی متانت اطراف این بنا رو خالی کنید.بعد از دوماه اگه آزاد نشد طریقه فریاد زدن نماینده ارومیه رو به کار ببرید ببینید به چه نتیجه ای میرسید.
مردم دانا و با هوش هستن. حزب رو کنار بذارید و انقلابی وار به فکر مردم شهر و دیارتون باشید. کلا برا مردم خرم آباد این شده سوال که چرا نمایندگان شهر بر آزاد سازی قلعه ضرب الاجل تعیین نمی کنند . در ضمن اون آزاد سازی در مقیاس کم رو دکتر دهمرده با اتکا به دستور رهبری که در سال ۷۰ صادر شده بود رو به سرانجام رسوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا