یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو در تهران، سفر وزیر کشور به لرستان نیمه‌کاره ماند.


به گزارش پایگاه خبری یافته، با توجه به انتخاب لرستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور، وزیر کشور صبح روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه به استان سفر کرد.
بازدید از کارخانه بایر افلاک و شرکت فرو آلیاژ ازنا، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان و شرکت در همایش " نقش کارآفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی" از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به لرستان بود.
عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در آیین افتتاح ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت‌فشار و مدرن 500 هکتاری کشت و صنعت لرستان شرکت و سپس در همایش " نقش کارآفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی" حضور یافت.
رحمانی فضلی همچنین قصد داشت عملیات گازرسانی به روستاهای ازنا را افتتاح کند؛ اما به دلیل حساسیت حادثه پیش آمده در ساختمان پلاسکو در تهران و دستور رییس جمهور به وزیر کشور جهت رسیدگی عاجل به این اتفاق، سفر رحمانی فضلی به استان نیمه‌کاره ماند و ایشان به تهران عزیمت نمود.

 
ساختمان پلاسکو کاملا فرو ریخت
حریق گسترده پاساژ پلاسکو که از صبح امروز حدود ساعت 8 آغاز شده بود، ساعت 11 و 30 دقیقه منجر به فروریختن کامل ساختمان و گرفتاری آتش نشانان در زیر آوار شد.

 حضور وزیر کشور در محل حادثه پلاسکو
وزیر کشور با متوقف کردن سفر خود به لرستان در محل حادثه پلاسکو حاضر شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی، که صبح امروز به لرستان سفر کرده بود با دریافت دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، با توقف سفر خود به این استان عصر امروز در محل حادثه حاضر شد.
رحمانی فضلی را در این حضور حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهور همراهی می‌کرد.




عکس:علیرضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-10-30 17:34
یادش بخیر ساختمان پلاسکو قدیما خیلی مطرح بود .
نقل قول کردن
#2 علی زاده. ا 1395-11-01 03:17
خدابیامرزد تمام درگذشتگان این فاجعه ی
بزرگ رو.
خداوند منان به خانواده های ایشان
صبر عنایت فرماید
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1395-11-01 18:35
فرو ریختن این ساختمان قدیمی در پایتخت با آن همه امکانات و حضور همه ارگان های دولتی نیازی به حضور وزیر کشور نبود و فقط جان باختن تعدادی از پرسنل مظلوم آتش نشانی باعث ناراحتی همه مردم شد در کل این حادثه در این سطح نبود که سفر وزیر کشور که چند ماهی در انتظار آن بودیم نیمه تمام بماند فقط ثابت کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا