یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت:‎ وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است.
به گزارش پایگاه خبر یافته، "محمد بیرانوندی" در دیدار مردمی خود با اهالی منطقه بیرانشهر اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های نشست امروز ملاقات حضوری با مردم خون گرم بیرانشهر است تا اطلاعات و معلوماتی که از شهر و دیارم نیاز دارم به دست آورم که بتوانم از حقوق آن‌ها دفاع کنم.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی انجام داده است و تعبیر آن نسبت به قبل از انقلاب این است که بگوییم الان در بهشت هستیم گفت: هر کاری برای مردم انجام دهیم وظیفه است که این‌ها شایسته خدمت هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در بودجه سال 96 یک ردیفی به نام ارتقاء شاخص‌های توسعه وجود دارد گفت: توسعه یک شاخص‌هایی دارد و دولت و مجلس به این نتیجه رسیدند که این شاخص‌ها تقویت شوند که متأسفانه لرستان در این ردیف قرار ندارد.
وی اضافه کرد: وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است.
بیرانوندی با اعلام اینکه تنها حدود 7 استان در کشور ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه دارند گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که لرستان به این مجموعه اضافه شود که این مزایای بالایی دارد.
 نائب رئیس مجمع نمایندگان استان با اظهار تأسف از اینکه وضعیت اشتغال لرستان بسیار ضعیف است گفت: نزدیک به 100 میلیارد به تسهیلات کشاورزی اختصاص داده‌شده و هرکس در این حوزه طرح داشته باشد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.
در ادامه بخشدار بیرانوند گفت: 19 دهیاری در منطقه وجود دارد
یاسر حیدری بابیان اینکه 92 روستا در بخش بیرانوند داریم اما متأسفانه از تعداد دهیاری‌های پائینی برخوردار هستیم گفت: ما فقط 19 دهیاری در بخش‌داریم که با پیگیری‌های انجام‌شده رقم آن‌ها به 23 افزایش‌یافته که دهیاران جدید مراحل گزینش رادارند طی می‌کنند.
وی با بیان این که نوسانات و خاموشی‌های مکرر در منطقه به یک مشکل تبدیل‌ شده است گفت: برای رفع این مشکل یک خط انتقال از پل هرو به بخش بیرانوند داده می‌شود که با این کار خاموشی‌ها تا حدودی برطرف شود.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانات 1395-10-30 02:31
خیلی جای کار داره که روی لرستان حساب کنن و بخاد بهش چیزی بدن.تو این استان اصلا مطالبه و وحدت استانی برای توسعه وجود ندارد.
نقل قول کردن
#2 اکبر ظ 1395-10-30 07:55
درود بر شما لطفا با هم دلی بقیه نمایندگان استان اهتمام و جدیت خود را برای باز پس گرفتن حقوق مردم لرستان بکار گیرید .
نقل قول کردن
#3 بیژن 1395-10-30 09:03
چقدر هم قشنگ گفته لرستان در این لیست قرار نگرفته!!!کسی نبوده بگه پس تا حالا چکار می کردید و چرا هنوز لرستان به لیست اضافه نشده
نقل قول کردن
#4 کوکلا 1395-10-30 12:36
یکی بگویید لرستان جز کدام استان ها است ارتش شاخص های توسعه که تخصیص نیافته جز استان های در حال توسعه نیست از طرفی جز استان های محروم هم نیست پس کجاست احتمالآ جز استان های خیلی خیلی خیلی محروم است شاید لرستان توی بهشت به قول نماینده محترم گم شده یکی بیاید لرستان پیدا کند
نقل قول کردن
#5 علی 1395-10-30 14:12
شاخص توسعه حمل و نقل مناسبه داشتن خط ریلی و خطوط هوایی مناسب هتل چهار ستاره به بالا جاده های استاندارد وسیله های حمل و نقل مناسب اتوبوس های استاندارد ودانشگاههای متعدد با رشته های متعدد و.... شاخص هایی که می تونه استان رو مطرح کنه
نقل قول کردن
#6 علی 1395-10-30 15:38
همدان راه اهنش صد در صد راه افتاد لرستان اندرخم یک کوچه
مطالبات استان باید توسط نماینده ها و استاندار باشه
نقل قول کردن
#7 رضا 1395-10-30 20:01
به نقل از لرستانات:
خیلی جای کار داره که روی لرستان حساب کنن و بخاد بهش چیزی بدن.تو این استان اصلا مطالبه و وحدت استانی برای توسعه وجود ندارد.

درود بر شما سخن از زبان ما میگویی
نقل قول کردن
#8 مهاجر 1395-11-01 05:24
یکی از فلسفه‌های نشست امروز ملاقات حضوری با مردم خون گرم بیرانشهر است تا اطلاعات و معلوماتی که از شهر و دیارم نیاز دارم به دست آورم که بتوانم از حقوق آن‌ها دفاع کنم.
ای بابا این جمله خیلی جالب بود،عین یکی از نمایندگان سابق که می گفت من 4 سال تازه تهران رو شناختم- یکی اطلاعات، معلومات و شاخص ها رو به ایشون بده تا دوره تموم نشده
نقل قول کردن
#9 رضا 1395-11-02 14:07
با سلام، مگر از نظر اشتغال و بیکاری ، استانی عقب تر از لرستان هم داریم ؟ دیگه چقدر بی عدالتی ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا