یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر دفاع در سفر به لرستان به عیادت شهید زنده لرستانی رفت و سپس از مجتمع صنایع نظامی دورود دیدن کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه‌شنبه از بخش‌های مختلف مجتمع صنایع زرهی بنی‌هاشم شهرستان دورود استان لرستان بازدید کرد.
در این بازدید سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در بخش‌های مختلف مجتمع صنایع زرهی بنی‌هاشم شهرستان دورود از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی این مجتمع تولیدی نظامی قرار گرفت.
شایان ذکر است سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان صبح امروز با استقبال رسمی " حبیب الله خجسته پور" سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد.

 

دیدار با شهید زنده لرستانی
سردار دهقان در بخش از سفر خود به استان لرستان در منزل شهید زنده لرستانی "سیدنورخدا موسوی" حضور یافته و از همسر و فرزندان سیدنورخدا موسوی دلجویی کرد. 


دل نوشته سردار دهقان برای سید نورخدا

در این نوشته، آمده است: «توفیق زیارت برادر مجاهد، سرباز اسلام و رهبری، سردار سید نور خدا موسوی نصیب شد. خدا را بر این توفیق شاکر و سپاس گذارم. برای ایشان آرزوی سلامت و عافیت کامل و برای خانواده بزرگوار ایشان که عاشقانه و جهادگرانه در حفظ و نگهداری این عزیز تلاش می‌کنند آرزوی توفیق دارم. اجرشان که هر دو اجر مجاهدین درراه خدا است را از خداوند مسئلت می‌نمایم».

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر ظ 1395-10-28 18:07
امیدواریم روزی برسد که در مجتمع صنایع نظامی لرستان شاهد ساخت هواپیما و هلیکوپتر هم باشیم.
نقل قول کردن
#2 سردار 1395-10-28 18:34
این صنعت در گذشته نه چندان دور حدودا 4000 نفر کارمند داشته الان به زور به 500 نفر می رسه و از دولت میخوایم این صنعت رو زنده کنه در دورود .
نقل قول کردن
#3 تاراز 1395-10-29 13:15
امیدوارم مسولان و دولتمردان راه آهن دورود به خرم آباد را تکمیل کنند. و بودجه آنرا از وزارت راه و شهرسازی وصول کنند
پایه پیشرفت هر منطقه راه آهن است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا