یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور فناوری بتن معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: برای نخستین بار در استان، روکش بتن پلیمری در جاده‌های بروجرد انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علیرضا مقسمی" با بیان این که در حال حاضر در تمام دنیا اجرای روکش‌های بتنی نسبت به روکش آسفالتی ارجحیت دارد، افزود: این موضوع دلایل مختلفی ازجمله صرفه اقتصادی بیشتر، اجرای راحت‌تر، اثرات مخرب زیست‌محیطی کمتر، عدم ایجاد مشکلات تنفسی و بیماری‌های حاد برای کارگران راه‌سازی و...دارد.
وی با اشاره به دستورات مقام عالی وزارت راه و فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز تحقیقات راه و ساختمان و فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، گفت: هم‌اکنون مصوبات ارزشمندی در وزارت راه و شهرسازی مبنی بر انجام بخشی از راه‌های کشور به‌صورت راه بتنی صورت گرفته و در حال اجراست.
مشاور فناوری بتن معاون امور عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: با هماهنگی مدیرکل محترم راهداری و حمل‌ونقل استان، انتقال تکنولوژی روکش بتن پلیمری صورت گرفت و درنهایت روکش و ترمیم هم‌زمان در بخشی از شانه راه انجام گردید.
مقسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم این کار نقطه شروع خوبی برای انجام راه‌سازی‌ها و روکش‌های وسیع‌تر در جاده‌های استان باشد.
وی ادامه داد: استان لرستان با توجه به مصالح سنگی مرغوب، آب باکیفیت، وجود کارخانه سیمان دورود و عوامل محیطی مناسب می‌تواند در حوزه توسعه راه‌های بتنی سرآمد منطقه غرب کشور باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 .... 1395-10-19 15:59
جاده الیگودرز به اصفهان رو درست کنن
واقعا نیاز به توجه داره
نقل قول کردن
#2 دل سوز 1395-10-19 18:55
مسوليين راه و شهرسازي كي ميخوان جاده پلدختر -خرم اباد رو چهار خطه كنن
سال ١٤٠٠هم داره مياد...
نقل قول کردن
#3 فتحی 1395-11-03 11:30
واقعا باید به جناب مهندس مقسمی خداقوت گفت که اینطور در خدمت زادگاهش لرستان بدون هیچ چشمداشتی هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا