یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با صنوف متخلف و افراد فرصت‌طلبی که به منظور تامین منافع خود، سعی در ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج در بازار و روند عرضه و تقاضای کالا و خدمات را دارند، امری لازم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "‌حبیب‌الله دهمرده" در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان صنفی افزود: مسوولان و مدیرانی که در راستای تنظیم بازار و تهیه اقلام مورد نیاز مردم مسوولیت دارند باید با اعمال جریمه‌های بازدارنده‌، نظارت اساسی و مستمر بر نحوه توزیع و عرضه مواد مورد نیاز مردم داشته باشند.

وی با تاکید بر جلوگیری از خروج غیرقانونی گندم از استان اظهار داشت: بیش‌ترین مجازات‌ها باید برای سودجویانی که در این خصوص فعال هستند در نظر گرفته شود تا حاصل دسترنج کشاورزان استانی از استان خارج نشود.

وی گفت: نیروی انتظامی‌، سازمان صنعت معدن تجارت، تعزیرات و سایر دستگاه‌های مر تبط باید رانندگانی که محموله‌های گندم را به خارج از استان صادر می‌کنند توقیف نمایند.

دهمرده تصریح کرد: بنا بر آمار ارایه شده 115 خودرو که نسبت به خروج غیرقانونی گندم از استان اقدام کرده‌اند شناسایی شده و مشخصات آنان برای توقیف و برخورد قانونی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اعلام شده است.

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت کامل مرغداری‌های استان گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا در مدت جوجه‌ریزی، مردم در خصوص تامین گوشت مرغ مشکلی نداشته باشند.

دهمرده افزود: نظارت های غیرمحسوس به صورت مستمر از مرغداری‌های استان انجام شود تا مرغداری‌های متخلف و نیمه‌فعال شناسایی و با برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان نیز گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و پوشاک مدارس 15 شهریورماه در استان دایر می‌شود.

"حجت‌الله بیرانوند" افزود: در این نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی مردم نیز با قیمت مصوب و تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

به گفته بیرانوند در حال حاضر از مجموع 20 قلم کالای اساسی مصرفی مردم، 19 قلم کالا کاهش قیمت داشته است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا