یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:در دوران تحریم‌ها آسیبی که به اقتصاد کشور وارد شد کمتر از آسیب وارده سوء مدیریت به کشور بود و در این خصوص باید تصمیمات کاربردی و الگویی اقتصاد مقاومتی اتخاذ گردد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-9a/eddari%202.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، آیت‌الله سید "احمد میرعمادی" در جریان هشتمین همایش ملی سیره علوی که صبح امروز در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: سیره زندگانی مولای متقیان امام علی (ع) الگو و برگرفته از اقتصاد مقاومتی است و باید تلاش کنیم این سبک زندگانی برای تحقق شعار سال با موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در ابعاد مختلف حکومتی و زندگانی فردی جاری گردد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصادی ایدئال و الگو برای همه بشریت است تصریح کرد:برای تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی باید به این مبحث اعتقادی راسخ داشته باشیم و ابعاد مختلف اقتصادی امام علی (ع) را به عنوان الگو و چراغ راه هدایت تحقق شعار سال قرار دهیم.
امام‌جمعه خرّم‌آباد با اشاره به اینکه پس از اعتقاد به مباحث اقتصاد مقاومتی مشارکت مردمی در سپردن امورات اقتصادی نیز یکی دیگر از ابعاد تحقق شعار سال است خاطرنشان کرد:اقتصاد مقاومتی با حسن تدبیر و مدیریت درست منابع باید صورت گیرد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه با تدبیر مدیریتی می‌توان سرمایه‌های اندک را رشد و ارتقاء بخشید و در خدمت توسعه و بالندگی اخلاقی و ارزشی اقتصاد بکار گرفت یادآور شد:در دوران تحریم‌ها آسیبی که به اقتصاد کشور وارد شد کمتر از آسیب وارده سوء مدیریت به کشور بود و در این خصوص باید تصمیمات کاربردی و الگویی اقتصاد مقاومتی اتخاذ گردد.
وی با اشاره به اینکه پرهیز از اسراف و جلوگیری از تبذیر از دیگر راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود:باید با مدیریت درست منابع و استفاده بهینه از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری نمود تا شاهد رشد و بالندگی ارزشی اقتصاد در همه عرصه‌ها باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برگزاری همایش‌هایی با محوریت بررسی ابعاد سیره علوی باید خروجی منسجم و هدفمندی برای تحقق الگویی ابعاد سیره علوی در جامعه داشته باشد افزود:با پیاده نمودن ابعاد و سیره الگویی زندگانی امام علی (ع)، ایمان به تحقق اقتصاد مقاومتی، ایمان به توانمندی‌های داخلی و مشارکت مردم می‌توان به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک نمود و این مهم با عزم جهادی مردم و مسئولان امکان‌پذیر خواهد بود.
وی در پایان تأکید کرد:معیشت زندگانی مردم نباید به خاطر سوء مدیریت مدیران به خطر بیافتد و باید در این خصوص مسئولان با الگو گیری از سیره حکومتی امام علی (ع) در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم همت خود را بکار گیرند.
منبع: حوزه

دیدگاه‌ها  

#1 Eden 1395-12-02 15:53
مرحله ششم:رفتن به بانک و درخواست کردن وام

My web blog ... هزینه بازسازی آپارتمان: http://www.negahememar.ir
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا