یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو لرستانی کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت باید تابع قانون ساماندهی مسکن در راستای خانه‌دار شدن مردم ایرادات وارده به مسکن مهر را برطرف کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان‌پور" در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص توقف ساخت مسکن مهر، گفت: چند سالی از توقف ساخت مسکن مهر می‌گذرد؛ اما اینکه دولت دیگر خود را مکلف به ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر در قالب این طرح نداند، باید با طرح دیگری جایگزین شود.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مصوبه امروز مجلس بانک مسکن متعهد به تأمین اعتبار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر شد، افزود: با این مصوبه واحدهای نیمه‌کاره رهاشده به‌زودی تکمیل شده و به اقشار متقاضی تحویل می‌شود.
 
دولت نمی‌تواند از زیر بار تأمین مسکن ارزان برای اقشار آسیب‌پذیر شانه خالی کند
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند از زیر بار مسئولیت‌های خود در خصوص تأمین مسکن ارزان برای اقشار آسیب‌پذیر شانه خالی کند، تصریح کرد: در صورت توقف این طرح دولت باید طرح دیگری در این رابطه به مجلس تقدیم کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه طرح مسکن مهر با تمام ایراداتی که داشت توانست تا حدودی مشکل خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر جامعه را مرتفع کند، گفت: دولت باید تابع قانون ساماندهی مسکن و همچنین حمایت از عرضه و تولید آن در راستای خانه‌دار شدن مردم گام برداشته و ایرادات وارده به مسکن مهر از جمله آماده نبودن زیرساخت‌ها را فراهم کند.
 
ورود قاطع مجلس در صورت بی‌توجهی به تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر
وی با تأکید بر اینکه عدم برنامه‌ریزی دولت برای تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر ورود مجلس به این مهم را در پی خواهد داشت، افزود: در صورتی که توقف ساخت طرح مسکن مهر به بی‌توجهی دولت به تأمین مسکن اقشار آسیب‌پذیر منتهی شود، مجلس در این زمینه به ارائه طرحی منسجم و مکلف کردن دولت به اجرای آن اقدام می‌کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بهترین اقدام در رابطه با مسکن مهر در شرایط فعلی تکمیل واحدهای نیمه‌کاره رها شده است تا به این ترتیب فشار معیشتی بر مردم در نتیجه تامین مسکن کاهش یابد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر ظهرابی 1395-10-14 13:21
اگر چه تصمیمی است که دیر گرفته شده اما بازم جای امیدواری است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا