یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: حماسه 9 دی‌ اقیانوسی از بصیرت، معرفت و اراده ملت ایران بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش 9 دی در خرم‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره مورد دشمنی آمریکا، صهیونیست و منافقین قرار گرفته و امری همیشگی بوده است، به فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه 88 یک حادثه و اتفاق نبود بلکه یک پروسه زمانی تاریخی بود که ریشه آن از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمده بود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: زمانی که امام خمینی(ره) موضوع ولایت فقیه را مطرح نمودند یک امر بدیع، جدید و نو با وظیفه‌ای سنگین شمرده می‌شد که از بدو ورود با مخافت دشمنان روبرو شد.
وی با بیان این که همراهان و دوستان امام راحل در بدو ورود ولایت فقیه در دو جبهه قرار گرفتند، مطرح کرد: جبهه اول کسانی بودند عالم و دانشمند که به راحتی توانستند موضوع ولایت فقیه را درک و آن را بپذیرند، ولی جبهه دوم کسانی بودند که تنها مجذوب شخص امام خمینی بوده‌اند و موضوع ولایت فقیه را درک نمی‌کردند که با مرور زمان از آموزه‌های امام راحل فاصله گرفتند.
این مسوؤل اضافه کرد: بعد از رحلت امام خمینی جبهه دوم گمان می‌کردند که بتوانند به اهداف خود برسند اما با تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری برای پیمودن کم و کاست تبیین آموزه‌های امام مواجه شدند و این افراد در این مرحله به دلیل عدم داشتن درک ولی‌فقیه دچار فقدان عدله تبعیت شدند که این ضوع یک خلا است.
کشکولی با تاکید به این که برخی دعوای میان حق و باطل را به دلیل درک نکردن صحیح ولی‌فقیه به سلیقه تنزل داده بودند، تصریح کرد: این افراد سخنان ولی‌فقیه که در واقع سخنان قرآن بود را به عنوان یک سلیقه تلقی کرده که از همین جا زمینه ایجاد فتنه به وجود آمد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به آغاز شدن جنگ نرم بعد از اتمام جنگ هشت ساله و جنگ سرد در کشور، افزود: زمانی که رهبر انقلاب شعارها و استراتژیک‌های جنگ نرم بیان کردند و مسئله تهاجم و شبی‌خوانی فرهنگی از جانب ایشان مطرح شد، همان افراد گفتند ما به دنبال تبادل فرهنگی هستیم.
وی یادآور شد: این افراد همواره در تلاش بوده‌اند که نظرات خود را به مقام معظم رهبری تحمیل کنند که هیچ وقت ایشان این موضوع را نپذیرفته‌اند و بر پیروی از خط امام تاکید کرده‌اند.
این مسوؤل با بیان این که برخی به دشمنان انقلاب و اسلام اعتماد کرده بودند، مطرح کرد: در این زمان هرچه رهبر انقلاب به این افراد هشدار داد آن‌ها خود را نشنیدن زده بودند.
کشکولی خاطرنشان کرد: همین افراد بعدها به ضربه‌های وارده که بر اثر مراوده و به قول خودشان تبادل فرهنگی با دشمنان داشته‌اند، اعتراف کردند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: به طور کلی باید گفت که فتنه 88 یک باره شروع نشده بود و ریشه در گذشته داشت، آنچه که ما از انتخابات می‌دانیم این است که کسی برای خدمت به اسلام و مردم در آن شرکت می‌کند، ولی برخی مفهوم اصلی انتخابات را عوض کرده و تنها آن را راهی برای رسیدن به قدرت می‌دانند که این موضوع خیالی باطل است.
وی با تاکید به اینکه فتنه 88 دعوای میان جنا‌های چپ و راست نبود، تصریح کرد: دعوای میان چپ و راست تنها بهانه بود، دشمنان در فتنه سال 88 آمده بودند که کار نظام را به یک‌باره تمام کنند.
این مسوؤل ادامه داد: هدف اصلی دشمنان در فتنه 88 ولی‌فقیه بود و تمامی شعارها برعلیه اصل موضوع ولی‌فقیه بود و با شعارهای منافقانه مردم را سپر خود قرار دادند.
کشکولی با یادآوری راهپیمایی 9 دی‌ماه سال 88 گفت: این راهپیمایی اقیانوسی از بصیرت، معرفت و اراده مردم بود که حضور معنادار نسل سوم و چهارم انقلاب در این راهپیمایی جای خوشحالی بسیار دارد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان سخنان خود فسخ‌الخطاب دانستن فرمایشات مقام معظم رهبری و تمکین از قانون را اولین درس حماسه 9 دی دانستن و بیان کرد: بی‌اعتمادی کامل به دشمنان نظام به ویژه آمریکا، تمرین کردن معرفت و مراقبت از هنجارهای دینی و ارزش‌های اسلامی درس‌های دیگر از راهپیمایی 9 دی بود.

منبع:فارس

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-10-09 22:25
سلام ما هیچ اعتمادی به کسی نکرده ایم.فقط اعتماد به مسئولینمان داریم که برای بهبود وضعیت اقتصادی و حقوق شهروندی کاری بکنند.
لطفا فکری برای احداث پل عابر پیاده بر روی خ شصت متری کنید. چندین نفر زخمی شده اند در محل تقاطع انتهای خ رازی گلشن یکم و دوم بکنید.
نقل قول کردن
#2 اکبر ظهرابی 1395-10-09 22:58
فرمانده محترم لطفا از ظرفیت فراوان قرارگاه خاتم برای پیشرفت اقتصاد لرستان استفاده کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا