یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیکر مرحوم آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، پیکر نماینده سابق ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه فقید خرم‌آباد عصر امروز در میان فضلا، طلاب، اساتید و علاقه‌مندان به روحانیت از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.
پیکر مرحوم آیت‌الله حسینی میانجی پس از اقامه نماز میّت توسط حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر تشییع و سپس در رواق مسجد بالاسر در جوار اعاظم و بزرگان حوزه و مرجعیت به خاک سپرده شد.
در این مراسم استاندار تهران، برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکا رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی در قم حضور داشتند.
شایان ذکر است زنده‌یاد آیت‌الله "سید کاظم حسینی میانجی" از سال 1361 تا فروردین‌ماه سال 1387 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بود.
آیت‌الله حسینی میانجی به مدت 25 سال این وظیفه خطیر را به عهده داشت و در تاریخ 23 فروردین‌ماه 1387 استعفای خود را تقدیم مقام معظم رهبری کردند.
شایان ذکر است نمازگزاران خرم‌آبادی در پایان نماز جمعه‌ای که بعد از استعفای ایشان برگزار شد با امضای طوماری خواستار اقامت آیت‌الله میانجی در استان لرستان شده بودند.
بعد از استعفای آیت‌الله حسینی میانجی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری، در حکمی که 28 فروردین‌ماه 1387 صادر شد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی را به سمت امام‌جمعه شهر خرم‌آباد و نمایندگی خود در استان لرستان منصوب کردند.
 
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم‌ «پویا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدکاظم حسینی میانجی را که سال‌ها در سمت نمایندگی امام (رض) و این‌جانب در استان لرستان به انجام‌وظیفه الهی خویش مشغول بود، به خانواده و فرزندان و بازماندگان محترم و همچنین به مردم استان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و رضوان الهی را مسألت می‌نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
6/ دی ماه/ 1395


دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1395-10-07 08:16
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام لا یصدها شی
برای شادی روح این عالم وارسته و به پاس خدماتش در استان لرستان صلوات و فاتحه ای هدیه کنیم ...
نقل قول کردن
#2 کارگر 1395-10-08 09:25
به نقل از ناشناس:
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام لا یصدها شی
برای شادی روح این عالم وارسته و به پاس خدماتش در استان لرستان صلوات و فاتحه ای هدیه کنیم ...

خیلی زحمت کشید برای توسعه صنعتی استان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا