یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر یکشنبه پنجم دی‌ماه جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد با حضور اعضا، شهردار و خبرنگاران در صحن شورا با موضوع بررسی نامه‌های مردمی برگزار شد.
 در این جلسه در خصوص نامه‌های مردمی پس از اظهارنظر اعضا تصمیمات لازم گرفته شد عیدی بیرانوند شهردار نیز که حضور داشت برخی اعضای شورا مطالبات مردمی را مطرح کردند.
رئیس شورای شهر در این خصوص گفت: با توجه به فصل بارندگی وضعیت اسفالت کوچه و خیابان‌ها مساعد نیست به‌طوری‌که در برخی مناطق مانند 30 متری و یا حوالی کیو بعلت نبود اسفالت مناسب امکان تردد نیست.
محمد حسین‌پور خطاب به شهردار گفت: انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به اسفالت و یا تسطیح و لکه‌گیری معابر اقدام کنید.
 وی در ادامه با اشاره پیگیری‌های مردم اظهار داشت: مردم در این رابطه گله‌مندند و خواستار رفع مشکلات کوچه و خیابان‌های شهر هستند و طی بازدیدی که در منطقه داشتیم به مشکلات مردم پی بردیم بنابراین می‌بایست به‌صورت موقت هم که شده کنده‌کاری‌های کوچه را با شن‌ریزی تسطیح نموده و بعد از بارندگی‌ها اسفالت معابر عملیاتی شود.
 

ضرورت تکمیل و افتتاح پایانه برون‌استانی
در ادامه عبدالله عزیزپور عضو شورای شهر نیز در سخنانی به وضعیت روند ساخت پایانه برون‌استانی پرداخت و گفت: از زمانی که شورا کار خود را آغاز کرده ساخت پایانه جز دغدغه‌های ما بوده و وعده وعیدهای زیادی به مردم در خصوص افتتاح آن دادیم.
 عزیزپور گفت: از شهردار می‌خواهیم ضمن اینکه در روند تکمیل این طرح تصریح نماید در ارتباط با پایان مراحل ساخت و زمان بهره‌برداری پایانه پاسخ قانع‌کننده‌ای به شورا یا مردم بدهند.
 وی افزود: با توجه به اینکه پایانه مطالبه عموم مردم خرم‌آباد است شهردار به‌صورت مکتوب گزارش آن را اعلام نماید.
 عضو شورای شهر به وضعیت تیم خیبر نیز پرداخت و تصریح کرد: خیبر شناسنامه فوتبال استان است استاندار حامی اصلی این تیم است و همه ادارات همپای استاندار باید به این تیم کمک کنند.
 عزیزپور اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری نیز همواره خود را موظف دانسته به این تیم کمک کند کما اینکه در گذشته کمک‌های در خور شانی به این تیم شده و هم‌اکنون نیز با توجه به شرایط این تیم آمادگی وجود دارد با داشتن سازوکار مشخص; به آن کمک کند
 
انتقاد از موازی کاری با سازمان فرهنگی
رستم کوشکی نیز از شهردار خواست توجه بیشتری به عمران منطقه سه داشته باشد این عضو شورا در صحن شورا گفت: از اینکه شهرداری مرکزی پروژه‌هایی برای شهرداری مناطق تعریف می‌کند تشکر می‌کنیم اما در شهرداری منطقه سه با توجه به مشکلات درآمدی و گستردگی جمعیت آن‌طور که باید پروژه‌های این منطقه اجرا نمی‌شوند.
کوشکی ادامه داد: متأسفانه پروژه‌های منطقه سه با مشکلاتی روبرو هستند و تعطیل هستند و آن‌چنان بایسته و شایسته در این منطقه طرحهای مهمی اتفاق نیفتاده و مردم خواستار توجه ویژه شهرداری همپای دیگر مناطق شهر هستند.
 وی در ادامه با انتقاد از برخی مدیران و معاونین شهرداری مرکزی در خصوص تشکیل هیاتهای ورزشی افزود: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جهت انجام امورات ورزشی و فرهنگی تأسیس‌شده اما مشاهده می‌شود برخی از معاونین اقدام به تشکیل هیئت‌هایی تحت عنوان ورزشی می‌کنند که با وجود سازمان فرهنگی کار عاقلانه‌ای نیست و موازی کاری است و در این رابطه خواستار ورود شهردار جهت جلوگیری از این موازی کاری هستیم.
 
در قبال مردم مسوول هستیم
در ادامه این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید علی جهان‌آرا نیز به موضوع ورزش و فوتبال پرداخت و در سخنانی از تیم خیبر خرم‌آباد حمایت نمود و گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و مطلع هستیم که چه شور و اشتیاقی در بین جوانان و علاقه‌مندان به این تیم ایجاد شده و ضرورت دارد تحت هر عنوانی به این تیم کمک شود.
جهان‌آرا گفت: بازی‌های نیم‌فصل دوم این تیم در استانِ برگزاری است اما شرایط مطلوبی در حال حاضر ندارد و ما به‌عنوان نمایندگان مردم بایستی در شرایط فعلی به این تیم کمک و حمایت کنیم.

جلوگیری از تعریف پروژه‌های جدید تا سال جدید
جافر وفایی هم در نطقی خواستار عدم اجرای پروژهای جدید شهرداری با توجه نزدیک شدن به پایان سال شد.
 وی گفت: طرح‌های نیمه‌تمام زیادی در سطح شهر وجود دارد و شهرداری می‌بایست با توجه به نزدیکی به پایان سال در روند تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی و اولویت داشته باشد.
 وفایی اظهار داشت: مردم در این رابطه ناراضی هستند از شهردار می‌خواهیم در پایان سال شهرداری‌های مناطق را از نظر درامدی کمک کرده و با اجرا نکردن پروژه‌ای جدید قدری از بدهی‌های خود را پرداخت نمایند و نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اهتمام داشته باشند.
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تعریض بخشی از خیابان انقلاب حدفاصل دروازه الشتر تا دیوار پادگان بعنوان یکی از طرح‌های نیمه‌تمام نام برد و از شهردار خواست با توجه به وجود تعداد کمی از املاک در این محدوده نسبت به تملک و بازگشایی ادامه این خیابان نهایت تلاش خود را بکار گیرد.
وفایی همچنین پیشنهاد جلسه‌ای با حضور همه دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از خیبر تشکیل شود.

اسفالت و لکه‌گیری کوچه و خیابان‌های شهر در اولویت است
شهردار خرم‌آباد طبق معمول با گشاده‌رویی بخشی از مطالبات اعضای شورا را پاسخ داد.
"یحیی عیدی بیرانوند" در خصوص اسفالت و ترمیم معابر شهر گفت: قراردادی به مبلغ سه میلیارد تومان منعقد کردیم که در ارتباط با اسفالت و لکه‌گیری کوچه و خیابان‌های شهر هزینه شود.
 عیدی اظهار کرد: به‌زودی بعد از انجام مقدمات لازم همه دغدغه‌های شهروندان در این حوزه مرتفع می‌شود.
شهردار همچنین در خصوص سایر سؤالات و مطالبات مطرح شده توضیحاتی ارائه داد.
در پایان جلسه اعضای شورای حاضر در جلسه متفق‌القول از تیم خیبر حمایت کردند و موافقت کردن در صورت داشتن سازوکار مشخص آمادگی کمک به این تیم را دارند.

خبر آنلاین/ سید احمد موسوی
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ماسور فراموش شده 1395-10-06 09:49
وضعیت خیابان های گلدشت افتضاحه و اصلا قابل تردد نیستند معابر ماسور هم که همچنان خاکی هستند.. آخه تا کی کیو و دره گرم؟؟؟ دیگه کافیه ناعدالتی. این شهردارو عوض کنید بلکه یکی بیاد که این تبعیضا رو از بین ببره و عدالت رو اجرا کنه
نقل قول کردن
#2 علی 1395-10-06 10:48
خیلی خیلی بده که مرکز یک استان هنوز یه پایانه درست و حسابی نداره خیلی زشته هنوز کنار خیابون اتوبوسها مسافر سوار وپیاده میکنن والا یادمه یه بنر زده بودن که 22 بهمن افتتاحه ولی گویا منظورشون 22 بهمن 10 یا شاید 20 سال دیگه بوده باشه
نقل قول کردن
#3 فرزاد 1395-10-06 12:45
خرم آباد حدودا سال 1304 شهرداری داشته ولی هنوز ترمینال برون استانی نداره..این یعنی فاجعه...
نقل قول کردن
#4 شهرام 1395-10-06 13:27
خسته نباشن.یعنی مانمی دونیم پایانه خیلی چیزخوبیه؟الان یک ساله آقای شهردارمیگه به زودی نهضت آسفالت شروع میشه.اماهنوز... .....
نقل قول کردن
#5 سپهر 1395-10-06 15:00
روند اجرای پروژه برج های دوقلوی کیو بسیار کند است.در حالی که شهر خرم آباد به داشتن چنین پروژه مدرنی نیازمند است.جذب گردشگر و افزایش تمایل سرمایه گذار به حضور فعال در خرم آباد از جمله دستاوردهای مهم این پروژه خواهند بود اما از قرار معلوم سرنوشت عجیب و غریب هتل5ستاره صخره ای در انتظار کیو سنتر هم هست و سالها طول می کشد تا برج های دوقلو تکمیل و افتتاح شوند.
نقل قول کردن
#6 حمید ت 1395-10-06 17:47
الان چندین مرتبه است که افتتاح پایانه مسافرتی شهرستان خرم اباد به تعویق میفته .واقعا در این شهر چرا تمامی پروژها به همین شکل پیگیری میشوند ....چرا هتل سیزده طبقه کیو با اون همه تبلیغات تعطیل شد . پس کجا رفت کارخانه لاستیک سازی .
نقل قول کردن
#7 اکبر ظهرابی 1395-10-06 18:15
به نقل از فرزاد:
خرم آباد حدودا سال 1304 شهرداری داشته ولی هنوز ترمینال برون استانی نداره..این یعنی فاجعه...


خرم اباد 60 سال پیش تیپاکس پست و فرودگاه داشته یعنی جلوتر از همه استانهای غربی .
نقل قول کردن
#8 انگشت شست و اشاره 1395-10-06 20:53
هومشهریا خورمووه و نظرتو جاش خوووه؟یا نه؟
نقل قول کردن
#9 سپهر 1395-10-06 22:18
به نقل از حمید ت:
الان چندین مرتبه است که افتتاح پایانه مسافرتی شهرستان خرم اباد به تعویق میفته .واقعا در این شهر چرا تمامی پروژها به همین شکل پیگیری میشوند ....چرا هتل سیزده طبقه کیو با اون همه تبلیغات تعطیل شد . پس کجا رفت کارخانه لاستیک سازی .

از هتل5ستاره و مرکز تجاری کیو تا هتل4ستاره پارسیان،از هتل5ستاره شاپورخواست تا هتل5ستاره افلاک،از برج های دوقلوی کیو تا هتل بین المللی صخره ای،از پارک آبشار طلایی تا باغ پرندگان و...اینجا خرم آباد است سرزمین پروژه های عمرانی تعطیل شده یا با روند لاک پشتی اجرا شدن!
نقل قول کردن
#10 مریم 1395-10-06 23:17
ترمینال برون استانی گه قراره افتتاح بشه مشکلات زیادی داره ازجمله سالن انتظارش خیلی کوچک است زیرزمینی داره مه به در هیچی نمی خوره طبقه بالای همه اضافه است مشکل راه دسترسی داره واقعا که
نقل قول کردن
#11 چگنی 1395-10-08 09:43
ترمینال رو بردن در منطقه مسکونی ساختند.جنب دبیرستان پسرانه!!!
راه دسترسی اون هم خیلی کم عرضه.اگر شهرداری پمپ گازاختصاصی شهرداری(اندیشه) و پمپ گاز پیروزی که در همین مسیر است را بجای دیگری منتقل کند و اداره معاونت حمل و نقل شهرداری را که قشنگ جلوی ترمینال است را به جای دیگری منتقل کند.میتواند با تعریض و آزادسازی حداقل بعد از نود سال یک ترمینال آبرومندی تحویل مردم دهد.روشنایی محوطه ترمینال ضعیف است…نگهبانی و حراست ترمینال باید به دوربین مدار بسته هوشمند مجهز باشد و ورود و خروج وسایل نقلیه شخصی را کنترل کند…چرا اتوبوسهای خط واحد در کنار محوطه ترمینال پارک میکنند؟؟؟من از شهرداری و شورای شهر خواهش میکنم بروند ترمینال کاوه اصفهان را ببینند…
نقل قول کردن
#12 هادی 1395-10-08 09:45
به نقل از مریم:
ترمینال برون استانی گه قراره افتتاح بشه مشکلات زیادی داره ازجمله سالن انتظارش خیلی کوچک است زیرزمینی داره مه به در هیچی نمی خوره طبقه بالای همه اضافه است مشکل راه دسترسی داره واقعا که

احسنت…سالن انتظارش شبیه سالن انتظار مطب یک دکتره…پنجره هاشم که خیلی کوچیکن…من نمیدونم خدا خیرشون بده اینا اصلا هیچ سبک و سنگین نکردند که فضای ترمینال باید وسیع باشه باید زیرساختهاش حداقل راه دسترسی ایمن و درستی داشته باشه؟؟؟
نقل قول کردن
#13 اسدی 1395-10-08 12:03
به نقل از فرزاد:
خرم آباد حدودا سال 1304 شهرداری داشته ولی هنوز ترمینال برون استانی نداره..این یعنی فاجعه...

وقتی موقع رأی گیری به متخصصی که سالها در رشته مدیریت شهری تحصیل کرده رای نمیدیم بایدم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم
نقل قول کردن
#14 هیرمان 1395-10-08 12:04
خواهش میکنم این خیابون وصال را لکه گیری کنید
خواهش میکنم
نقل قول کردن
#15 زهرا 1395-10-10 13:38
خیابونا رو اسفالت کنید لطفابگن شهردار و شورا شهر چه می کنن
اسفالتا که همه میبینیم خراب و داعون
فصای سبز از شهر های کویری بدتر
پیاده رو ها که هیچ
پایانه هیچ
کانالها هبچ
هبچی درست سر جای خودش قابل تعریف نیست
فقط به تازگی می بینبم که کارکنان شهرداری برخی از مسیرهایی که احتمال اب گرفتگی دارند پاک میکنن که جای تشکر دارد پس هر کاری که انجام شود منصفانه دیده می شود و تشکر خواهد شد لطفا خرم اباد زیباست سعی بر اباد کردنش داشته باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا