یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهرداري‌هاي لرستان از انتخاب شوراها و شهرداری‌هاي برتر در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش يافته، محمد جمشیدوند در اين خصوصو اظهار داشت: این جشنواره که بزرگ‌ترین اتفاق در عرصه ارزیابی و معرفی خدمات شوراها در عمر 12 ساله‌ی آن می‌باشد، برای تکمیل و به روز کردن اطلاعات شوراها امری ضروری است.
وي از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نخستین سمینار تخصصی توسعه ایران در خلال نخستین و بزرگ‌ترین جشنواره‌ی شوراها و شهرداری‌ها که اردیبهشت‌ماه سال آتی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود خبر داد و گفت: لازم است مدیران اجرایی از این جشنواره برای پیشبرد اهداف عالی خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.
رئیس شورای اسلامی استان لرستان همچنین با بیان هدف دیگر جشنواره که معرفی و برگزیدن برترین‌های شوراها، شهرداران و معاونین شهرداران در هر استان و سپس 7 برگزیده در این 3 بخش در سطح ملی می‌باشد، افزود: به برگزیدگان استانی، لوح بلورین و به 21 برگزیده کشوری لوح زرین جشنواره توسط رئيس جمهور ایران اسلامی تعلق مي‌گيرد.
جمشیدوند به تلاش‌های صورت گرفته در غالب دعوت از مسئولان و مدیران کشوری جهت ارائه‌ی طرح‌هایی مبنی بر ایجاد نگاه ویژه به شوراها و استفاده‌ی بهینه‌تر و بیش‌تر از آنها در 3 دور‌ی گذشته از عمر شوراهای استان لرستان اشاره كرد و گفت: با برگزاری این جشنواره، بهترین فرصت برای شوراها و شهرداری‌ها پدید آمده تا با هم‌اندیشی موثر؛ کمیت، کیفیت و سرعت خدمات را به مردم ارتقاء بخشند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا