یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در حال حاضر با وجود بارش پراکنده برف در گردنه‌های استان لرستان، همه محورهای ارتباطی باز است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی زندی‌فر" در جمع خبرنگاران نسبت به باز بودن همه محورهای ارتباطی استان اطمینان داد و گفت: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی آسمان استان در روز شنبه چهارم دی‌ماه، تمام ابری است که در محورهای خرم‌آباد - بروجرد به‌ویژه گردنه‌های زاغه و رازان، محور بروجرد- اراک در گردنه هیراب، دورود -ازنا، ازنا-الیگودرز، ازنا-شازند، الیگودرز - اصفهان، الیگودرز-خمین و الیگودرز- شول‌آباد بارش برف و بارش پراکنده باران در سایر محورها و با توجه به اینکه اطلاعیه دوم هواشناسی نیز بر شرایط مخاطره‌آمیز به سبب بارش قابل‌ملاحظه باران و رعدوبرق، احتمال ریزش تگرگ، بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی و نیز وزش باد شدید از بعدازظهر روز امروز و طی فردا، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، محدودیت دید، اختلال در تردد جاده‌ای در اغلب نقاط استان تأکید داشت، اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند که خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه انسداد محور درراه‌های ارتباطی استان اتفاق نیفتاده است.
وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در سطح راه‌های استان مستقر و آماده خدمت به هم‌وطنان هستند، به مردم توصیه کرد ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، در صورت ضرورت سفر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی الزامی است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از هم‌وطنانی که در محورهای استان لرستان تردد می‌کنند تقاضا می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
زندی‌فر با اشاره به تردد ثبت شده در محورهای استان طی دو روز گذشته گفت: بیش از 402 هزار و 237 تردد در 48 ساعت گذشته توسط دوربین‌های تردد شمار موجود در محورهای استان به ثبت رسیده که محور خرم‌آباد به سه‌راهی چالان‌چولان با 23 هزار و 711 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.
وی متوسط سرعت در محورهای استان را 80 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: اوج تردد بین ساعت 16 تا 17 بعد از ظهر بوده و سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت شده 24 درصد است.

http://yaftenews.ir/images/stories/98582835420595217269.jpg

دیدگاه‌ها  

#1 احسان 1395-10-04 22:59
خب بارش پراکنده است میخوایی جاده ها رو ببند.
اینا دیگه کین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا