یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پي درج مطلبي با عنوان "شهروندانی که تا صبح لرزیدند" در پایگاه خبری یافته، روابط عمومی شرکت گاز لرستان جوابيه‌اي ارسال كرد.
مدیر مسوول محترم خبرگزاری یافته
با سلام
در پی درج مطلبی با عنوان "شهروندانی که تا صبح لرزیدند" توضیحاتی در این رابطه ضروری به نظر می‌رسد که به اطلاع می‌رسد.
شامگاه پنج‌شنبه مورخ دوم دی‌ماه حوالی ساعت 22 به واحد امداد اداره گاز شهر خرم‌آباد اطلاع داده می‌شود که شبکه گاز در منطقه مطهری و نزدیک به پاساژ صاحب‌الزمان (عج) توسط بیل مکانیکی دچار صدمه‌دیدگی شده است. پس از مراجعه مأموران امداد گاز مشخص می‌گردد خط اصلی که گاز را به مناطق مطهری و ستارخان می‌رساند توسط بیل مکانیکی که به‌صورت غیرمجاز قصد حفاری داشته قطع شده است و گاز این مناطق را قطع نموده است. با حضور مسوولین و کارکنان امداد و تعمیرات از همان ساعت تا ساعات بامدادی صبح جمعه این مشکل مرتفع شده و گاز این مناطق وصل گردید.
در همین راستا تعداد اپراتورها جهت پاسخگویی به مردم از دو نفر به هشت نفر افزایش یافت اما به دلیل حجم بالای تماس‌ها امکان پاسخگویی به تمام شهروندان وجود نداشت و برخی اهالی این مناطق شماره تلفن همراه روابط عمومی شرکت گاز را از سایت یافته دریافت و تماس گرفتند.
اما آنچه در این میان ناخوشایند به نظر می‌رسد نحوه برخورد خبرنگار این خبرگزاری در مواجهه با این اتفاق است. در حالی که شخص دیگری مقصر است، شرکت گاز مقصر جلوه می‌نماید. در حالی که کارکنان و مسوولین اداره گاز خرم‌آباد و شرکت گاز استان تا ساعات بامداد در محل حادثه حضور داشته‌اند عنوان می‌نماید که مسوولین در خواب هستند.
جدای از خسارت مالی که به شرکت گاز وارد شده زحمات کارکنان این شرکت که به دلیل بی مسوولیتی برخی شهروندان مجبور شده‌اند در دمای زیر صفر کار کنند نیز پایمال شده است.
در حالی که برخی اهالی این مناطق شماره تلفن همراه روابط عمومی شرکت گاز را از سایت یافته دریافت و تماس حاصل می‌نمایند خبرنگار این خبرگزاری تماس با روابط عمومی نگرفتند.
لازم به ذکر است در حوادث طبیعی که در سال‌های اخیر در استان رخ داد هیچ‌گاه گاز جایی قطع نگردید و تاسیسات شرکت گاز نیز آسیب ندید و این نشانگر کیفیت بالای اجرای طرح‌های گازرسانی می‌باشد.
در پایان لازم به ذکر است در مقابل حوادث طبیعی و خطاهای انسانی ممکن است گاز، برق یا آب قطع گردد و مشترکین باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند کما اینکه شاهد هستیم بعضاً چنین مسائلی یعنی قطع شدن این خدمات پیش می‌آید.
چند عکس از محل حادثه شب گذشته نیز ارسال می‌گردد.
روابط عمومی شرکت گاز لرستان






دیدگاه‌ها  

#1 ناهید 1395-10-03 15:50
بیچاره مردم تو این اوج سرما چه که نکشیدند
نقل قول کردن
#2 حمید 1395-10-03 15:58
خبر نگار محترم
یک کم انصاف هم خوب است دیشب تا ساعت دو بامداد که گاز وصل شد کلیه مسوولان شرکت گاز هم لرزیدن تا گاز وصل شد تشکر همان اهالی برای این زحمت کشان کافی است به هر رویدادی به دید طعمه نگاه نکنید
نقل قول کردن
#3 حامدنصیری خرم اباد 1395-10-03 16:12
در هیچ کاری نباید زود تصمیم گرفت
نقل قول کردن
#4 حامدنصیری خرم اباد 1395-10-03 16:15
شخصی وارد بخش بخش خانم های اتوبوس شهری میشود .بسیاری او را مسخره میگردند و حرف های ناشایستی میزند که چرا وارد بخش خانمها شد و نیامد جلو در جای مربوط ب مردان بنشیند.ناگهان وقتی خواست پیاده بشه یک عصا سفید درآورد و معلوم شد که روشن دل بوده و اون کسانی که زود تصمیم عجولانه گرفته بودند شرمنده شدن
نقل قول کردن
#5 امانی 1395-10-03 16:49
یخ کردیم خدا با این مدیریت
نقل قول کردن
#6 دالوند 1395-10-03 19:17
ما پارسال وسط سرما اشتباهی بجای همسایه که بدهی داشت گاز مارو قطع کردند
نقل قول کردن
#7 اکبر ظهرابی 1395-10-03 19:36
با تشکر از شرکت گاز.اما سرعت عمل هم مهم است . یعنی ترمیم این لوله باید یه شبانه روز طول بکشد ؟ من سالها پیش برای یک ماموریت به همدان رفتم همکارانی که اونجا بودن میگفتن ظرف 24 ساعت یک میدان بزرگ را شهرداری همدان درست کرده .
نقل قول کردن
#8 شهروند لر 1395-10-03 23:04
مردم شهر خرم آباد اطمینان داشته باشند مهندس شمس خرم آبادی یکی از مدیران لایق استان هستند و ایشان به شخصه تا صبح پیگیر این مساله بودند .باتشکر از اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت گاز
نقل قول کردن
#9 شهروند 1395-10-04 00:16
من تنها سایتی که به رسمیت میشناسم به عنوان مستقل و بیطرف و منطقی سایت یافته است و انصافا همیشه همینطور بوده . اما یافته جان در این مورد کمی بی انصافی به خرج دادید . یک شهروند بی مسوولیت مقصر بوده و من خودم دیشب سر زدم به محل حادثه و چند نفر از مسوولین اونجا بودن و شرکت گاز کارشو خوب انجام داد . خسته نباشید به کارکنان شرکت گاز
نقل قول کردن
#10 ض 1395-10-04 07:55
برادر عزيز عصر ارتباطات است بنده تا گاز قطع شد از شبكه افلاك منتظر اطلاع رساني بوديم هيچ خبري نشد حداقل يك زير نويس ساده مي توانست مردم را مطلع كند كه چگونه خود را آماده كنند و آن اپراتور ها را هم اذيت نمي شدند در ضمن سامانه اس ام اس هم بايد داشته باشند كه در همچين مواقعي ضمن اطلاع رساني براي قطع شدن در حوادث ،وصل شدن را هم اعلام نمايند خيلي از مردم نمي دانستن كه گاز وصل شده و بايد رگلاتور داخل كوچه را بايد وصل كنند و ساعت ها بعد متوجه وصل شدن گاز شدند
نقل قول کردن
#11 a 1395-10-04 09:18
آقایان زحمت کش، فکر کنم رسالت کاری شما همین حوادث غیر مترقبه باشه. حداقل می تونستید از طریق اخبار استان که ساعت 23 پخش میشه اطلاع رسانی کنید. که این کار پیش و پا افتاده رو هم نکردید. من با بچه ی 2 ساله که خواب بود نصف شبی نقل مکان کردم. اطلاع رسانیتون بسیار ضعیف بود.
نقل قول کردن
#12 جلالی 1395-10-04 13:14
چاله چوله های خیابانهای شهر روانیم کردن…نمیشه شهرداری حداقل لکه گیری کنه؟
نقل قول کردن
#13 هم ولایتی 1395-10-04 19:56
با سلام بنده از اهالی خ مطهری می باشم با شماره 194 در این خصوص تماس گرفتم انصافا محترمانه پاسخ دادند و ساعت یک بامداد نیز گاز کوجه وصل شد تشکر داریم از زحمات مسولین مربوطه در صورتیکه نزدیک یکسال است بخشی از اسفالت کوچه شهید نوری کرمانشاهی توسط بساز و بفروشها کنده شده و صورتجلسه برای شهرداری نیز تنظیم کردهایم ولی دریغ از لکه گیری ورسیدگی به این موضوع .
نقل قول کردن
#14 شهروند1 1395-10-04 21:55
لوله گازی که به لرستان وارد شده است یک دور قمری دور ایران زده و بعد وارد لرستان شده و مطمئن باشید همیشه لرستان با افت فشار همراه است این در حالی است که گاز در ولات لر و در بیخ گوش لرستان است و این دور قمری باز یک ظلم و توهین به لرستان است که اگر گاز با افت فشار همراه شود لرستان اولین استانی است که با مشکل روبرو می شود از این جالب تر همه شاه لوله های گاز به مناطق مرکز و غرب کشور از لرستان عبور می کند شما به جای اعتراض به این ظلم آشکار گیر دادید به اینکه بدون اطلاع گاز قطع کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا