یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون 30 فروردین 92 توسط استانداری لرستان، می‌توانند با در دست داشتن مدارک در روزهای تعیین شده به کارگزینی ستاد دانشگاه برای انجام مراحل اولیه استخدام مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، داوطلبان پذیرفته شده آزمون 30 فروردین 92 توسط استانداری لرستان می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل در دانشگاه علوم پزشكي لرستانروزهای تعیین شده به کارگزینی ستاد دانشگاه جهت انجام مراحل اولیه استخدام مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز:

۱- اصل و تصویر شناسنامه

۲- اصل و تصویر پایان طرح رشته های اجباری

۳- معرفی‌نامه جهت نیروهای در حین طرح لایحه نیروی انسانی

۴- شش قطعه عکس ۴×۳ سیاه و سفید

۵- اصل و تصویر گواهینامه موقت تحصیلی جهت اخذ معدل تحصیلی الزامی است

۶- اصل و تصویر کارت پایان خدمت ( مخصوص برادران )

۷- اصل و تصویر کارت ملی

۸- ارائه پرینت برگه درخواست شغل در زمان ثبت نام

۹- ارائه مدرک معتبر ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان

۱۰- ارائه مدارک لازم جهت تائید بومی بودن

 

روزهای تعیین شده:

۱-رشته‌های شغلی پزشک عمومی و ماما روزهای چهارشنبه ۳۰ و پنج شنبه ۳۱ مرداد جهت تکمیل پرونده معرفی به هسته گزینش به واحد کارگزینیی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

۲-رشته‌های شغلی پرستار و کاردان آزمایشگاه روزهای شنبه ۹۲/۶/۲و یکشنبه ۹۲/۶/۳و دوشنبه ۹۲/۶/۴ جهت تکمیل پرونده و معرفی به هسته گزینش به واحد کارگزینی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

۳-رشته‌های شغلی فوریتهای پزشکی و ماما و کاردان بهداشت حرفه ای روزهای سه شنبه و چهارشنبه و ۵ و ۶ شهریورماه جهت تکمیل پرونده و معرفی به هسته گزینش به کارگزینی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

۴-رشته‌های شغلی کاردان مبارزه با بیماریها و کاردان بهداشت محیط روزهای پنج شنبه و شنبه ۷ و ۹ شهریور ماه جهت تکمیل پرونده و معرفی به هسته گزینش به کارگزینی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

5-رشته شغلی کاردان بهداشت خانواده روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه ۱۰ و ۱۲ شهریور ماه جهت تکمیل پرونده معرفی به هسته گزینش به کارگزینی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

۶- رشته شغلی هوشبری و اتاق عمل روزهای چهار شنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه جهت تکمیل پرونده و معرفی به هسته گزینش به کارگزینی ستاد دانشگاه مراجعه کنند.

 

فراخوان ارزيابي تقاضاهاي اشتغال فارغ‌التحصيلان رشته پرستاري

با توجه به نياز بيمارستان‌هاي شهرستان خرم‌آباد به جذب تعدادي فارغ التحصيل مقطع كارشناسي پرستاري (مرد و زن) و به منظور برنامه‌ريزي در خصوص اشتغال واجدين شرايط رشته مذكور بدين‌وسيله به اطلاع مي‌رساند كليه فارغ‌التحصيلان بيكار واجد شرايط در رشته پرستاري ظرف يك هفته جهت تشكيل پرونده و ارائه تقاضاي شغل به كارگزيني ستاد دانشگاه علوم پزشكي واقع در خيابان معلم ‏ميدان انوشيروان رضايي ساختمان شماره يك مراجعه نمايند.

شرايط:

1.     اولويت به كارگيري با داوطلبين بومي* شهرستان خرم آباد مي‌باشد.

2.     دارابودن گواهي پايان طرح لايحه نيروي انساني و يا طرح داوطلبين حداكثر تا پايان سال جاري به اتمام برسد. در شرايط مساوي اولويت با داوطلباني است كه طرح آنها زودتر تمام شده يا بشود.

3.     فارغ‌التحصيلاني كه سابقه گذرانيدن طرح در بخش‌هاي ويژه را دارند در شرايط مساوي از اولويت برخوردار خواهند شد.

4.     دارا بودن ساير شرايط وفق آيين‌نامه اداري استخدامي اعضاي غير هيات علمي دانشگاه مي‌باشد.

 

* بومي به فردي اطلاق مي‌گردد كه محل تولد مندرج در شناسنامه وي، خرم‌آباد و يا حداقل دو مقطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان را در خرم‌آباد طي نموده باشد. فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح در صورتي كه 3 سال از سنوات تحصيلي آنها اعم از ابتدايي ‏، راهنمايي و متوسطه در شهر خرم‌آباد باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 زینب بیرانوند 1393-11-03 21:35
چرا جلوی طرح مامایی بسته است,و کی این مشکل برطرف میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا