یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آمادگی زمستانی کامل راهدارخانه‌های استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "علی زندی فر" ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز راننده در سالن اجتماعات پایانه بار خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: به خاطر اینکه در زمستان به مشکل برنخوریم تمام راهدارخانه‌های استان را تجهیز کامل کرده‌ایم.
وی با بیان این مطلب، افزود: آذوقه، تخت، پتو و تجهیزات گرمایشی را در راهدارخانه محیا کرده‌ایم که اگر مسافری در راه دچار مشکل شد بتواند در راهدارخانه‌ها اقامت موقت داشته باشد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: در بحث ماشین‌آلات 80 درصد آن‌ها که نیاز به تعمیر داشته را تعمیر کرده‌ایم و درراه‌های استان مستقر نموده‌ایم.
زندی فر با بیان این که 3 دستگاه نمک‌پاش جدید خریداری کرده‌ایم، اظهار داشت:450 نفر در قالب 250 تیم سبک و سنگین وظیفه برف‌روبی راه‌های استان را به عهده‌دارند.
وی همچنین با اشاره به تغییر اقلیم در لرستان طی 2 سال گذشته، اظهار داشت: آمادگی راهدارخانه‌ها را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ خواهیم کرد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در بخشی از سخنان خود به ناوگان کرایه در حمل‌ونقل روستایی اشاره کرد و گفت: از کسانی که می‌توانند در مسیر روستایی حمل‌ونقل مسافر انجام دهند درخواست می‌کنیم ثبت‌نام خود را در اداره کل راهداری انجام دهند.
زندی فر با اشاره به این که شرایط ویژه 80 درصد تسهیلات با سود 4 درصد به رانندگان روستایی پرداخت می‌کنیم، افزود: کارت هوشمند روستایی هم برای این دسته از رانندگان صادر خواهد شد ضمن این‌که محدودیتی هم برای ثبت‌نام وجود ندارد.


مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 زهرا 1395-09-30 14:23
لطفا مسیر خرم اباد به اصفهان رو تعمیر کنید جاده بسیار بدی دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا