یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به فراهم زیرساخت‌های حوزه‌ی استان گفت: متاسفانه با وجود این زیرساخت‌ها لرستان سهمی از بازار «ICT» کشور ندارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ "شهاب حیدری" در جلسه مشترک کمیسیون‌های گردشگری و «IT» اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با بیان این موضوع اظهار داشت: در استان لرستان 40 گیگابایت پهنای باند داریم که متاسفانه فقط از حدود یک‌سوم آن استفاده می‌کنیم.
وی افزود: در حوزه‌ی «ICT» استان زیرساخت‌ها فراهم است و فقط باید از آن استفاده و بهره‌برداری کنیم.
حیدری با تاکید بر ضرورت ارتباط و تعامل دو بخش گردشگری و «IT» تصریح کرد: برای ایجاد تغییرات در این دو حوزه برنامه‌ریزی‌ها را در دو بخش گردشگری شهری و روستایی پیش برده‌ایم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به اینکه 5 روستا در استان به عنوان پایلوت گردشگری انتخاب شده‌اند، بیان داشت: در حوزه‌ی شهری هم قرار بر این است که شهرداری 5 نقطه از شهر خرم‌آباد را مشخص کند تا در این نقاط چتر «وای‌فای» ایجاد کنیم.
شهاب حیدری هدف از ایجاد چتر «وای‌فای» را مدیریت مسیر گردشگران بدون برنامه‌ی مشخص سفر بیان کرد و افزود: همواره با تعداد قابل‌توجهی از گردشگران مواجه هستیم که برنامه‌ی مشخصی برای سفر ندارند و می‌توانیم از این طریق و با تفکرات مدیریتی مسیرشان را عوض کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت حضور سرمایه‌گذار برای تولید محتوا بر اساس ظرفیت‌های «IT» استان گفت: همچنین 4 هزار نفر ساعت برنامه‌ی آموزشی هم در نظر گرفته شده تا کارآموزان لرستانی در زمینه‌ی درآمدزایی از طریق نرم‌افزارهای تلفن همراه آموزش‌ ببینند.

دیدگاه‌ها  

#1 کامرانی 1395-09-29 22:53
لرستان از چه سهم دارد؟
ما با این همه چاه نفت یک پالایشگاه نداریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا