یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به دنبال انتشار تصویری در فضای مجازی با عنوان وجود کُلُر در آب، شرکت آب و فاضلاب لرستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، متن این اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:
پیرو انتشار تصویری مبنی بر وجود کلر در آب مناطقی از شهر خرم‌آباد به اطلاع می‌رساند که این مطلب به هیچ عنوان صحت ندارد و این شرکت توقع دارد با توجه به اهمیت آب شرب که ارتباط مستقیم با سلامتی مردم دارد قبل از هرگونه انتشار مطلبی در این حوزه از شرکت آب و فاضلاب استعلام شود تا خدایی نکرده جامعه دچار التهاب و بار روانی منفی نشود ضمناً بایستی عرض کنیم کلر به هیچ عنوان با چشم در آب قابل‌مشاهده نیست و آنچه در عکس مشاهده‌شده حباب‌هایی هستند که بر اثر اغتشاش ناشی از سرعت آب در شکبه‌ها هستند و به‌اصطلاح حالت ابری به وجود می‌آورند و اگر بخواهیم توضیح کامل بدهیم باید گفت که آب سرد هوای بیشتری در خود حل می‌کند و اگر فشار آب هم بالا رود قدرت حل کردن هوا در آن بالا می‌رود. در صورتی که این شرایط فراهم شود ملاحظه می‌کنیم که آب خروجی از لوله "ابری" و یا به‌اصطلاح شیری‌رنگ می‌شود وقتی آب داخل لیوان و یا ظرفی ریخته شود حباب‌های هوا به‌تدریج از آن خارج می‌شوند در مجموع به علت اینکه آب داخل شبکه شهر فشار بالایی دارد و سرد می‌باشد "ابری"می‌گردد.
در پایان یک‌بار دیگر ضمن احترام به همه عزیزانی که در عرصه رسانه چه دیداری و چه نوشتاری فعالیت می‌کنند تقاضا داریم در مسائلی مانند آب که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارند مبنای انتشار اطلاعات خودشان را صرفاً بر مبنای دستگاه‌های مربوطه قرار داده و از اظهارنظرهای عمومی و صرفاً مطالب موجود در فضای مجازی پسنده نکنند.
شرکت آب و فاضلاب لرستان همواره احصای آب بهداشتی و سالم را وظیفه خود دانسته و با داشتن آزمایشگاه‌های مجرب و مجهز این مسئولیت را به نحو مطلوبی تا به امروز انجام داده است و در آینده نیز همین هدف را در برنامه‌های خود دنبال می‌کند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1395-09-28 22:44
آره خیلی زود باور کردیم ..واقعا چه فکری در مورد مردم می کنید ...
نقل قول کردن
#2 ابراهیم 1395-09-29 08:48
مگه آب کاکا رضا را وارد سیستم آب شرب خرم آباد نکرده اید خوب مجبورید برای تصفیه این آب به آن کلر بزنید. من که چهار ماه است از آب شرب خرم آباد استفاده نمی کنم.
نقل قول کردن
#3 سردار 1395-09-29 15:59
آب لوله می گیری تو لیوان شبیه شيره . باید ده دقیقه وايسي ته نشین بشه .
نقل قول کردن
#4 لرستان 1395-09-29 16:34
بوی کلر ما حس نمی کنیم

رییس شرکت اب ما گول خوردیم مشکلی ندارید

ای لاو یو جناب خان
نقل قول کردن
#5 ممم 1395-09-29 16:53
عکس بهتر از این نبود بزارین
نقل قول کردن
#6 اکبر 1395-09-29 17:08
چرا دروغ میگید
آب منطقه دره گرم خوردن نداره از بس کلر زدن
یک هفته است ما داریم دوغ میخوریم :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا