یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: دهه فجر فرصت خوبی است تا خدمات دولت باید به سمع و نظر مردم برسد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی آشتاب" عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر انعکاس خدمات دولت دارند افزود: ما در انعکاس این خدمات ضعیف عمل کرده‌ایم و دهه مبارک فجر٬ فرصت مناسبی برای معرفی خدمات نظام است.
وی میزان خدمات‌رسانی دولت به مردم را بسیار وسیع دانست و گفت: برای گسترش اطلاع‌رسانی لازم است کمیته‌های کارگری در دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شوند.
آشتاب با بیان این که بیش از 40 درصد جمعیت استان لرستان تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی و مشمول قانون کار هستند افزود: باید برنامه‌ای درخور و شایسته برای جامعه هدف برگزار شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان توجه به کودکان کار را مهم دانست و گفت: کار برای کودکان مهم است، لذا هم برای این کودکان برنامه‌ریزی کرد و هم به آن‌ها توجه نمود.
در ادامه این جلسه معاون اجتماعی مدیرکل بهزیستی لرستان نیز گفت: مجوز مرکز حمایتی آموزشی کودک٬ کار و خانواده در استان صادرشده و در این مرکز خدمات مادی و معنوی به کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.
سلمان کریمیان با اعلام این‌که وظیفه برقراری ارتباط با خانواده‌های دارای کودک محروم از تحصیل به هفت مرکز زیر مجموعه اداره کل بهزیستی لرستان واگذار شده افزود: بیش از سه هزار و 400 کودک محروم از تحصیل شناسایی شده است که کارهای تحصیلی آن‌ها را پیگیر هستیم.
 
تقدیر از کارگر قهرمان جهان
در بخشی از این مراسم از عضو لرستانی تیم ملی فدراسیون ورزش کارگری کشور تقدیر شد.
محسن كردعليوند عضو تیم ملی فدراسیون ورزش کارگری کشور، موفق به کسب عنوان قهرمانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جهانی ورزش های رزمی ۲۰۱۶ در کشور هند شد.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر ظهرابی 1395-10-01 14:13
میشه بفرمایید کدوم خدمات ؟چند تاش مثال بزنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا