یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عصر روز یکشنبه 28 آذرماه مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد که با مشارکت نیکوکاران سلامت مؤسسه‌ی نور (بیماران مبتلا به سرطان) ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.
 

کلنگ‌زنی فاز دوم مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان رحیمی خرم‌آباد
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کلنگ‌زنی فاز دوم مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد خبر داد.
نادر همتی در این مراسم گفت: خیرین سلامت در لرستان 82 میلیارد و 140 میلیون تومان در طی دو سال گذشته برای این حوزه هزینه کرده‌اند.
وی با تأکید بر این که لرستان، دومین استان در جذب کمک‌های مردمی در کشور است، افزود: موسسه خیریه نور توانسته است، مجموعه شیمی‌درمانی را در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد احداث، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار دهد.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: عملیات فاز دوم پروژه 29 تختخوابی بستری مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نیز آغاز شده و با راه‌اندازی چنین مراکزی از سرگردانی بیماران سرطانی لرستان در سایر استان‌ها جلوگیری می‌شود.
 
باید از ظرفیت خیرین سلامت استفاده کرد
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ادامه داد: باید بخش خصوصی در حوزه سلامت ورود پیدا کند، زیرا دولت به‌تنهایی قادر به کم کردن فاصله درمانی با نرم جهانی نیست.
سعید رحیمی هم در این مراسم با بیان اینکه ما از نظر حوزه درمان با وجود اقدامات مؤثر اما هنوز با نرم جهانی فاصله داریم، گفت: برای رسیدن به استاندار جهانی در حوزه درمان باید از توان و ظرفیت مجمع خیرین سلامت استفاده کرد.
وی افزود: بیماران سرطانی لرستان در بقیه استان‌ها آواره بودند و پوشش درمانی مناسبی نداشتند، اما با راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی این مشکل برطرف شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از شهرداری خرم‌آباد گلایه کرد و افزود: شهرداری خرم‌آباد بیمارستان شهید رحیمی را سه میلیارد تومان به خاطر ساخت مرکز شیمی‌درمانی جریمه کرده است.
رحیمی افزود: ما برای ساخت این مرکز گرفتار جریمه‌های سنگین شهرداری شده‌ایم و حداقل انتظارمان حمایت چنین کاری از طرف شهرداری است.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان، مرتضی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان سفیر موسسه نور، مدیر عامل مرکز خیریه بیماری لیتوس و برخی از مسؤولین در این مراسم حضور داشتند.
شایان‌ذکر است بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی خرم‌آباد در سال ۱۳۵۷ تأسیس شده است. این بیمارستان در خرداد ۱۳۹۲ بازسازی کامل شد و هم‌اکنون در بخش‌های جراحی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی، اعصاب و قلب دارای بخش‌های فوق تخصصی است. همچنین یک کلینیک تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان در این بیمارستان فعال است.

دیدگاه‌ها  

#1 پرستار 1395-09-28 22:35
احسنت به آقای دکتر رحیمی بسیار تلاشگرند موفق باشید
نقل قول کردن
#2 ستاری 1395-09-29 15:30
وقتی برای پرتو درمانی به اهواز و اصفهان و تهران نیری با تعجب میپرسن مگه تو استان دو میلیون نفری لرستان هیچ بیمارستان و مرکزی در این زمینه فعالیت نداره؟؟؟
نقل قول کردن
#3 اکبر ظهرابی 1395-10-01 14:14
احسنت به نیکوکارن عزیز و محترم.
نقل قول کردن
#4 سید حمید وفای 1396-09-27 12:21
از پرستاران بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم اباد خیلی تشکر وقدردانی میکنم انصافن کارشان خیلی خیلی خوبه دست همشون درد نکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا