یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از مشترکین خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند.
به گزارش پایگاه خبری یافته مهندس شمس گفت: با توجه اینکه بر طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای پیش رو سرمای هوا در اکثر استان‌ها موجب کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما می‌شود از مشترکین خواست ضمن رعایت ایمنی در مصرف گاز در مصرف نیز صرفه‌جویی کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه مصرف متوسط یک بخاری گازی در شبانه‌روز حدود 15 مترمکعب می‌باشد اندکی کاستن از مصرف می‌تواند از افت فشار و قطعی احتمالی گاز جلوگیری کند.
شمس خاطرنشان کرد آب‌گرم‌کن دیواری گازی مصرف بالایی دارد و کم کردن دمای آب گرم که جهت مصارف بهداشتی استفاده می‌شود می‌تواند کمک خوبی در کنترل مصرف داشته باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان افزود: موج سرمایی که اوایل آذر در استان حاکم شد موجب رشد مصرف گاز تا 11 میلیون متر مکعب در روز شد که در نوع خود رویکردی حساب می‌شود و با توجه به اینکه بخش عمده این گاز در بخش خانگی مصرف‌شده انتظار می‌رود مشترکین قدری بیشتر به موضوع مصرف گاز اهمیت بدهند.
وی متذکر شد پوشیدن لباس گرم در منزل می‌تواند موجب این شود که نیاز به زیاد کردن شعله بخاری نباشد و از مشترکین خواست در مصرف گاز رعایت صرفه‌جویی را بنمایند تا خللی در روند گازرسانی بروز نکند.

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-09-26 12:40
باشد چشم
نقل قول کردن
#2 احمدمختاری 1395-09-26 23:31
سلام کتتورنویس گفت زیر۲۵۰مترمکعب مشمول جریمه خواهدشدلذابه بنده گفت چون مصرف شما۱۹۴میباشدپس شیرگازآبگرم رابازکنیدتامصرف تان بالابرودومشمول جریمه نشوید وسؤال من این است آیااین حرف مسؤلین شرکت گازاست
نقل قول کردن
#3 اکبر ظهرابی 1395-09-27 10:00
با عنایت به منابع خدادی گاز در مملکت مسئولین گاز می بایست برنامه ریزی بلند مدت برای کشور داشته باشند که حی هر سال دچار مشکلات فنی نشن.خجالت اور نیست بعد از سی سال اعلام بشه افت فشار داریم چون شبکه گاز جوابگو نیست؟می بایست طرحهای توسعه را بر اساس افزایش جمعیت برای سالهای اینده در نظر بگیرند.
نقل قول کردن
#4 ننه سرما 1395-09-28 11:38
اینقدر بدم میاد موقع ای که خیلی سرد میشه هی میگن گاز کم مصرف کنی
خب من گاز رو واسه این روزا میخوام

بله اونهایی که شعله های باریشون دیوار رو قرمز میکنه و یا اونایی که با یه زیر پوش توی خونه میگردن رعایت کنن
ما کلی لباس و جوراب میپوشیم ولی بخدا سرده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا