یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد از انتشار لیست اسامی بدهکاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، یحیی عیدی بیرانوند اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته از قریب به 170 هزار واحد فقط هفت تا هشت هزار واحد عوارض خود را پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: مالکین در شهر خرم‌آباد عوارض خود را نمی‌پردازند این در حالی است که هیچ‌گونه بودجه دولتی هم به شهرداری اختصاص نمی‌یابد.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: حقوق پاکبانان و کارگران زحمتکش شهرداری در جیب کسانی است که حق شهروندی و عوارض قانونی خود را پرداخت نمی‌کنند.
وی تأکید کرد: تعداد قابل‌توجهی از مالکین محترم از مزایا و منافع شهر و خدمات شهری بهره‌مند می‌شوند ولی حق‌وحقوق شهرداری را نمی‌پردازند.
 شهردار عیدی با اشاره به حملات صورت گرفته به شهرداری در چند مدت اخیر گفت: بسیاری از افراد یا نهادهایی که به هر بهانه‌ای به نقد عملکرد شهرداری می‌پردازند و شعار دفاع از کارگران و پاکبانان سر می‌دهند همان افرادی هستند که یک‌بار در عمر خود حق شهروندی خود را ادا نکرده و با اهرم‌های مختلف سعی کرده‌اند از زیر بار مسئولیت‌های شهروندی خود شانه خالی کنند.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل آب‌های سطحی به صورت پایدار حل شود، مسائلی چون آسفالت فرسوده و معابر خاکی نداشته باشیم، حق‌وحقوق کارگران شهرداری پرداخت شود، سرعت انجام پروژه‌های شهری افزایش یابد و در کل اگر خواهان پیشرفت و توسعه شهر و حل معضلات شهری هستیم راه‌حل آن شعار دادن نیست، بلکه باید در عمل و با پرداخت عوارض شهرداری در این امر مشارکت داشته باشیم.
 شهردار خرم‌آباد در پایان ضمن انتقاد مجدد از اشخاصی که بدهی‌های خود را به شهرداری نمی‌پردازند تأکید کرد: به‌زودی لیست بدهکاران شهرداری را جهت اطلاع عموم منتشر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 تنها 1395-09-25 23:32
اي كاش ليست طلب كاراشونم انشتار بدن
نقل قول کردن
#2 حيدرى 1395-09-25 23:42
آقاى عيدى اگرگفتن حقوق کارگررابعدازهفت ماپرداخت کنيد بايد دستور بفرماييد آن کسى که. دفاع از حقوق کارگر مى کند به بهانه هاى مختلف جريمه شود رييس اداره کار استان هم از حقوق کارگران دفاع نمى کند چون ازدوستان شماشهرداراست ويا آن اداره جريمه ميشود
نقل قول کردن
#3 ابراهیمی 1395-09-25 23:43
خانه های فرسوده جنب ترمینال جدیدالاحداث خرم آباد تخریب شوند.ترمینال روشنایی ندارد.دوربین مدار بسته هوشمند هم برای کنترل عبور و مرور و جلوگیری از ورود خودروهای متفرقهندارد.خیا بان ورودی به ترمینال کم عرض است.خواهشأ به وضعیت ترمینال برسید.
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی 1395-09-26 00:59
جناب عیدی شهردار محترم خرم اباد بجای ناراحتی برای عدم پرداخت عوارض توسط برخی از شهروندان یک نگاهی هم به برخورد نامناسب کارکنان شهرداری بیاندازید وببینید چطوری مردم به علت بی قانونی ها از مراجعه به شهرداری واهمه دارند در صورتیکه راه کسب درامد برای شهرداری تنها با اچرای دقیق قانون و برخورد مناسب با مردم محقق می گردد.
نقل قول کردن
#5 شهروند 1395-09-26 01:34
كاش آقاى شهردار بجاى اين همه حاشيه رفتن از ضعف مديريت خودش كمى به فكر آسفالت هاى خجالت آور معابر و چهره زشت شهر كه شده عين يك روستا باشن،همچنين جناب شهردار ارگان شما خداوكيلى الان جز حمل زباله اونم نه به طور صدرصد چه خدمتى به شهر و شهروندان ميكنه كه همشهريان عزيز مشتاق باشن براى پرداخت عوارضى كه بعضا از بعضى مناطق تهرانم هم گرونتره
نقل قول کردن
#6 بابک 1395-09-26 05:57
وقتی مردم فرق بین نهاد شهرداری و دولت رو نمیدونند و ندادن عوارض شهرداری رو موکول به انجام وعده های دولت میدونند دیگه نمیشه از این مردم انتظار بالایی داشت.
جایی خواندم از بعد از جنگ دوم جهانی بودجه ای برای تعمیر و بازسازی زیر ساختهای شهری از سوی دولت و نهادهای بین المللی اختصاص که نهایتا وقتی از شهردار پرسیدند شما چه اولویتی خواهید داشت در پاسخ گفته بود : در هر گوشه شهر کتابخانه ای خواهیم ساخت و هنگامی که فرهنگ مردم با مطالعه و تحقیق و پژوهش بالا رفت خود آنها برای بازسازی شهر و کشورشان پا پیش خواهند گذاشت و همه چیز را خواهند ساخت .

حال اگر قرار است برای بالا بردن سطح کیفیت و کمیت زیرساختهای شهری کاری کنیم میبایست ابتدا زیرساخت فکری و فرهنگی مردم را بسازیم و آنها را از باورهای غلط و نادرست در مورد
زندگی و شهر و خانواده و حتی منافعشان آگاه نماییم وگرنه چگونه میتوان از کسانی که هیچ بینشی از زندگی اجتماعی و مسئولیتهای اجتماعی اخلاقی و حتی قانونی خود ندارند انتظار داشته باشیم مثلا برای پرداخت عوارض شهرداری که عینا به خود
آنان برمیگردد کاری کنند .
نقل قول کردن
#7 حامدنصیری خرم اباد 1395-09-26 07:57
سلام.اگر شهرداری مرکزی خرم آباد تیمی قانونی و تحصیل کرده حقوقی داشته باشد که همواره تمام واحدهای تجاری را برای گرفتن عوارض رصد کند و فقط کارش این باشد و هر واحدتجاری که عوارض پرداخت نکرد با دستور قضایی واحد تجاری را پلمپ کند قطعا به فرهنگی تبدیل پیشه که هرکس سر وقتش یا سالی یکبارعوارض بده.البته اگر عوارض شش ماهه باشه شاید مدیریت و پرداختش راحتتر باشه.در این خصوص با آقای ارزانی دادستان محترم هم جلسه تخصصی مشترکی برگزارش تاثیر بیشتری خواهدداشت
نقل قول کردن
#8 حامدنصیری خرم اباد 1395-09-26 08:01
یک نکته بسیار مهم در روستاها نیز وجود دارد که اگر بخشداری مرکزی خدمات مناسبی به روستاهای اطراف و چسبیده به شهر مانند پشته جزایری سراب یاس ده محسن بخشی از پاسور دیناروند بهرامی برابانت بدهد.باتوجه به اینکه فروشگاه و واحدهای تجاری بسیار زیاد و بزرگی در این مناطق هستند و چون در محدوده روستا هستند عوارضی پرداخت نمی کنند.بخشداری مرکزی خرم آباد نسبت به عملیات های عمرانی زیرساخت در روستاهای چسبیده به شهر عملکرد مناسبی ندارد.
نقل قول کردن
#9 اکبر ظهرابی 1395-09-26 08:05
شهردار محترم بهتره برعکشم بگید .یعنی بدهی شهرداری به مردم. سالها پیش شهرداری با تصاحب زمینهای دیگران و فروش ان به مردم {از جمله بنده} باعث مشکلات فراوانی برای ما شده نه پول زمین را میده و نه زمین دیگه به جای اون میده و نه تلکلیف را مشخص میکند.منظور زمین خیراباد پشت سیلوهای ارده.
نقل قول کردن
#10 کامبیز 1395-09-26 09:45
باند کند رو شصت متری حد فاصل پمپ بنزین کولیوند تا کوچه اندیشه سیزده به مسافت صد متر کی آسفالت میشود؟
نقل قول کردن
#11 مازیار 1395-09-26 16:52
خانه های فرسوده حاشیه ترمینال خرم آباد تخریب شوند
نقل قول کردن
#12 طالبیان 1395-09-27 10:20
کوی بسیج خرم آباد نه پل هوایی دارد
نه پارک و بوستان دارد
نه بانک دارد
نه کلانتری دارد
تقاطع بسیج هم معلوم نیست چه شد
نقل قول کردن
#13 اکبر ظهرابی 1395-09-28 18:21
اقای شهردار لطفا پاسخگو باشید.چرا در سال 94 مالیات سالیانه منازل مسکونی 400 درصد اضافه شد ؟که باعث ناراحتی و ازذحام مردم شد.در همان زمان من با شهردار منطقه 3 و اعضا شورای شهر خرم اباد هم اعتراض کردم اما فقط اظهار تاسف کردند.معمول اینست که اگر بنا به افزایش مالیات باشد ان را بصورت منطقی تغییر دهند نه بصورت جهشی.برای همین مردم عوارض شهرداری را نمی دهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا