یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برنامه انتقادی و اجتماعی "تلنگر" محصول شبکه استانی افلاک، شامگاه چهارشنبه 24 آذرماه به موضوع " به کما رفتن یک مادر لرستانی" در یکی از بیمارستان‌های خرم‌آباد پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این برنامه که با گزارش " زینب فیضی" پخش شد، این موضوع از زوایای مختلف و از زبان بستگان و همچنین کادر پزشکی بیمارستان تشریح شد.
در شروع گزارش، یکی از برادران بیمار اظهار داشت: خواهر من به خاطر سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی کادر درمانی یکی از بیمارستان‌های خصوصی خرم‌آباد، حدود 24 روز است در شرایط کما به سر می‌برد و کسی حاضر به پاسخ‌گویی نیست.
برادر دیگر بیمار با اشاره به این که خواهر من فقط برای یک عمل ساده سزارین به این بیمارستان مراجعه کرده، افزود: ایشان 9 ماه تحت نظر پزشک بوده و بارداری وی نیز با اجازه پزشک بوده است.
مادر بیمار نیز در حالی که بسیار متأثر بود گفت: ما چه گناهی کرده‌ایم که فرزندمان با چنین وضعی روبرو شده است؟
یکی از اعضای کادر پزشکی هم گفت: بر اساس شرح‌حالی که خود بیمار داده، ایشان مدت‌ها تحت درمان بوده و خودشان تائید می‌کنند که پزشک معالج قبلی اجازه بارداری داده است، اما ما چنین مجوزی را مشاهده نکرده‌ایم.
در ادامه برادر این بیمار با نشان دادن مدارکی اظهار داشت: مدارک موجود تائید می‌کند که ایشان تحت نظر پزشک بوده و از 3 سال قبل دارو مصرف نکرده و حاملگی با اجازه پزشک صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تمام مدارک موجود نشان می‌دهد که بیمار ما هیچ مشکلی نداشته است.
شایان ذکر است پایگاه خبری یافته روز سوم آذرماه با انتشار گزارشی موضوع «به کما رفتن یک بیمار» را منتشر کرد؛ در این گزارش آمده بود: یک مادر خرم‌آبادی با شرایط نرمال و عادی جهت انجام عمل سزارین و به دنیا آوردن اولین فرزندش به یکی از بیمارستان‌های خرم‌آباد مراجعه می‌کند، عمل انجام گرفت و نوزاد در کمال سلامت متولد می‌شود، همه‌ی شرایط عادی است تا اینکه بعد از دو روز حال مادر بد شده و مجدداً به بیمارستان منتقل می‌شود.  بر اساس شواهد موجود عفونت ریه، انسداد مجاری تنفسی از جمله آثار بیهوشی به شمار می‌رفت تا اینکه مادر خرم‌آبادی به کما رفت.
بعد از انتشار این خبر روابط عمومی بیمارستان با ارسال جوابیه‌ای، هرگونه سهل‌انگاری را رد کرده و اعلام نمودند: علت وخامت حال بيمار، بيماري زمینه‌ای و درمان‌های پر عارضه مكرر در زمان قبل از بارداري بوده است و هيچ قصوري در درمان بيمار صورت نگرفته است.
به دنبال درج این خبر، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز از عزمِ جرم دانشگاه برای پیگیری موضوع خبر داد و گفت: پرونده قصور احتمالی پزشکی در یک بیمارستان خصوصی خرم‌آباد که منجر به کما رفتن یک مادر 34 ساله بعد از سزارین شد برای بررسی به سازمان نظام پزشکی ارسال شده است.
حال با منتظر ماند تا ببنیم سرنوشت این مادر جوان لرستانی به کجا خواهد انجامید و آیا بار دیگر...
بهتر است قضاوت را به کارشناسان واگذار کنیم و منتظر بمانیم!
و اما در آخرین دقایق انتشار این خبر، مطلع شدیم که بعد از پخش برنامه تلنگر و پیش‌تر در پایگاه خبری یافته و فضای مجازی، گویا پیگیری‌ها جواب داده و وزیر بهداشت به بستگان بیمار اجازه ملاقات داده است و چنانچه وزیر بهداشت دستور لازم را صادر کند، این بیمار با بالگرد به تهران اعزام خواهد شد.




مطالب مرتبط:

دسته‌ گل جدید یک بیمارستان

جوابیه بیمارستان شفا به خبر "كما رفتن مادری پس از عمل سزارين"

ارسال پرونده قصور احتمالی بیمارستان خصوصی خرم‌آباد به سازمان نظام پزشکی
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-09-25 09:10
اقا مگر فقط همین یک مورداست که همه تقصیر را گردن بیمار بندازیم. باور کنید میشه کمپینگ راه انداخت ومتوجه شد تا حالا چه موارد مشابهی بوده.
نقل قول کردن
#2 پیامنی 1395-09-25 09:13
بیمارستان ؟؟؟ شده قاتل جون و دارایی این شهر ، آقای ؟؟؟؟ شما تکلیف تعرفه ها و زیاده خواهیهاتون مشخص شده که داری بازم داخل بیمارستانت ساخت و ساز میکنی؟
علوم پزشکی که عین خیالش نیست
نقل قول کردن
#3 احسان 1395-09-25 09:46
با تشکر فراوان از خواهر شجاع و نترس خانم فیضی بابت پیگیری
نقل قول کردن
#4 مادر 1395-09-25 10:06
یعنی واقعا بعد از حدودا یک ماه هنوز نفهمیدن علت چی بوده !!!؟؟؟والا جای تعجبه یعنی با بردنش به تهران همه چی روبراه میشه.اونم از جوون ی که بخاطر سرماخوردگی به درمانگاه مراجعه میکنه باتزریق امپول میمیره!
نقل قول کردن
#5 کریمی 1395-09-25 11:52
خدا خودش کمکش کنه…ایشالا که به هوش میاد…ما از لحاظ درمان و پزشکی خیلی کمبودها داریم…
نقل قول کردن
#6 مسلم 1395-09-25 12:28
درود و صد درود بر عوامل تهیه برنامه تلویزیونی تلنگر وهچنین سایت یافته برای اطلاع رسانی وآگاهی مردم شریف استان وکشور تابدونند ماچه مشکلات درمانی دراین شهر داریم وهزینش جان مردم مظلومه
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-09-25 14:00
احسنت به حق خواهی یافته و خانم فیضی. صدها سپاس
نقل قول کردن
#8 پرسنل شفا 1395-09-25 15:08
از هم استانی های عزیز خواهش میکنم یک طرفه به قاضی نرن. این خانم عملش به خوبی انجام شده و با حال مناسب تحویل بخش شده ولی بیماری زمینه ایش که حتی سابقه رادیوتراپی داشته باعث این اتفاق تلخ شده.بدون اطلاع نظر ندین که دچار تهمت نشید.حالا هرکی بدش از بیمارستان میاد شروع نکنه به صحبت بدون اطلاع علمی و قانونی
نقل قول کردن
#9 احسان 1395-09-25 17:50
سلام پرسنل بیمارستان این مطلبی رو که نوشتی حتما نشون ریس بیمارستان بده تا که اضافه کاری برات بزنه خدارو شکر خانم فیضی دست همه را رو کرد دیگه حنای این بیمارستان رنگی نداره
نقل قول کردن
#10 اکبر ظهرابی 1395-09-25 18:21
من چند ماه پیش برای ترمیم دندان رفتم بیمارستان ؟؟؟
.وقتیکه وارد زیر زمین که محل داندانپزشکی بود شدم کلی ذوق کردم چون تجهیزات بسیار زیاد و مدرنی در اونجا بود و روی در و دیوار کلی تقدیر نامه بود .بمن گفتن منتظر باشید تا دکتر بیاد.بعد از دو ساعت خانم دکتر اومدن دندون منو معاینه کرد گفت باید روکش بشه شما باید برید داندانپزشکی خصوصی که در سظح شهر زیادند .گفتم پس این همه امکانات و تجهیزات برای چیست؟گفت به هر حال ما روکش نمی کنیم.بعد هم ادرس یک دانداپزشکی خصوصی روبروی بیمارستان ؟؟؟را بمن داد و گفت بعداز ظهرها چند تا از دنداپزشکای بیمارستان ؟؟؟اونجا کار میکنند.وقتیکه بعدازظهر رفتم اونجایی که خانوم دکتر ادرس داده بود اینقدر هزینه بالا بود که ناچارا منصرف شدم.
نقل قول کردن
#11 محمد 1395-09-25 18:50
اینکه بیماربه تهران و یاحتی خارج از کشوراعزام بشهٰ ,جدای از قصد راضی کردن خانواده شاید راهکار خوبی باشه و نهایتا باید توکل به خدا کرد.اما جهت حفظ حرمت بیمارستان و احقاق حق بیمار ,ضمن دعا برای بیماربهتر است صبر و منتظر نتیجه کارشناسی بود.امیدوارم خدا همه بیماران راشفا دهد.
نقل قول کردن
#12 دکتر 1395-09-25 20:23
تلنگر یه جورایی گزینشی عمل می کنه و بعضی مسائل رو بیان نمی کنه برعکس بعضی موضوعات رو بزرگ جلوه می دهد
نقل قول کردن
#13 پیامنی 1395-09-25 22:49
به نقل از پرسنل شفا:
از هم استانی های عزیز خواهش میکنم یک طرفه به قاضی نرن. این خانم عملش به خوبی انجام شده و با حال مناسب تحویل بخش شده ولی بیماری زمینه ایش که حتی سابقه رادیوتراپی داشته باعث این اتفاق تلخ شده.بدون اطلاع نظر ندین که دچار تهمت نشید.حالا هرکی بدش از بیمارستان میاد شروع نکنه به صحبت بدون اطلاع علمی و قانونی

شماها مجبورید که مجیز این آقا رو بگید بهتون ایرادی نمیشه گرفت اما تعجب میکنم که چرا اینقدر علوم پزشکی استان منفعله
نقل قول کردن
#14 همشهری 1395-09-26 01:39
اقایان علوم پزشکی به خاطر خدا بیمارستان ؟؟؟را درست رصد کند واحد دندان پزشکی وقتی مراجعه می کنی چند دانشجو و دندان ساز کار مردم را می اندازند وتعرفه متخصص می گیرد
نقل قول کردن
#15 مصطفی 1395-09-28 10:59
دانشگاه علوم پزشکی باید پیگیر این موضوعات باشه به خاطر انجام وظیفه و به خاطر خدا
نقل قول کردن
#16 شهروند 1395-09-29 11:13
بیمارستان ؟؟؟واقعا خدماتش ضعیف شده بنده خودم بخاطر بخیه صورت یکی از نزدیکان مراجعه کردم که واقعا خدمات ضعیف بود، رفتار پرستار و پزشک مناسب نبود و در آخر هم هزینه اش هم بسیار بالاست، انصاف ندارند متاسفانه.
نقل قول کردن
#17 mim 1395-10-16 18:22
حرفی نمیزنم فقط امیدوارم حقیقت مشخص بشه. مادر در کما رفته در خاک آرمیده برای روحش آرامش و برای بازماندگان و سوال کنندگی این ماجرا افشا حقیقت را آرزو میکنم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا