یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: با کسانی که ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهند به شدت برخورد شده و املاک آن‌ها تخریب می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در جریان بازدید از روند اجرای عملیات بازگشایی دره اسدآبادی خرم‌آباد گفت: با همکاری شهرداری خرم‌آباد تصمیم گرفته‌ایم مناطق حاشیه‌نشین و محروم را که مشکلات عمرانی و ساختاری متعددی دارند ساماندهی کنیم.
وی افزود: طرح ساماندهی مناطق حاشیه‌ای و محروم تقریباً از دو سال پیش در منطقه اسدآبادی شروع شد و تاکنون در این راستا اقدامات بسیاری در مناطقی مانند کرگانه، اسدآبادی و ورودی‌های شهر انجام‌ شده است.
رازانی ادامه داد: انصافاً شهرداری در دو سال اخیر در راستای ساماندهی این‌گونه مناطق خصوصاً دره اسدآبادی تلاش خوبی داشته است، ضمناً صحبت‌هایی هم با شرکت توزیع برق در بحث ساماندهی و تأمین روشنایی این مناطق داشته‌ایم.
 وی با اشاره به مشکلات ساکنین دره اسدآبادی گفت: ساکنین دره اسدآبادی مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌هایی چون امنیت، بهداشت، عبور و مرور و دفع آب‌های سطحی داشتند که خوشبختانه با کمک و مساعدت استاندار لرستان اعتبار لازم برای خرید منازل آن‌ها تأمین و کار عملیاتی و عمرانی در جهت ساماندهی این منطقه آغاز شده است.
دادستان مرکز استان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب باید اقداماتی را در راستای دفع آب‌های سطحی و ساماندهی فاضلاب معبر دره اسدآبادی انجام دهد، نیروی انتظامی نیز می‌تواند پس از احداث معبر گشت‌های خود را در سطح آن فعال نماید که این اقدام می‌تواند تأثیر زیادی در ارتقای امنیت منطقه داشته باشد.
 وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفته در برخی نقاط شهر خرم‌آباد اظهار کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز کلاً ممنوع است و در این راستا دستوراتی را به دستگاه‌هایی چون راه و شهرسازی، امور آب استان و شهرستان و شهرداری خرم‌آباد ابلاغ خواهیم کرد.
رازانی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس حق ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی دولتی، حریم و بستر رودخانه‌ها، مسیل‌ها، زمین‌های کشاورزی و حتی اراضی خودی را ندارد.
 وی ادامه داد: کسانی که قصد ساخت و ساز در حوزه شهر را دارند حتماً باید از شهرداری مجوز بگیرند تا بعد از ساخت مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید و متحمل خسارت نشوند.

 
 

دره اسدآبادی را به یک معبر زیبا تبدیل خواهیم کرد
شهردار خرم‌آباد: سیصد هکتار از اراضی دولتی از تصرف مالکین غیرمجاز خارج‌شده است.
یحیی عیدی بیرانوند هم در جریان این بازدید گفت: با کمک و حمایت همه‌جانبه دادستان خرم‌آباد تاکنون حدود #سیصد هکتار از اراضی دولتی خلعید شده است.
وی افزود: بدون شک اگر اهتمام ویژه جناب دادستان نبود نه‌تنها این مقدار ساخت و ساز غیرمجاز خلع‌ید نمی‌شد بلکه به همین مقدار نیز به مساحت آن‌ها افزوده می‌شد.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اراضی آزاد شده در مناطقی چون پشته حسین‌آباد، آبشار طلایی، ورودی شرقی شهر و پاچنار بوده‌اند.
وی با اشاره به محدودیت‌های مالی شهرداری در راستای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های خود در جهت توسعه شهر خرم‌آباد تأکید کرد: با مساعدت و کمک #دادستان خرم‌آباد حق‌وحقوق شهرداری و شهروندان خرم‌آباد را از کسانی که بدهی‌های خود را به شهرداری نمی‌پردازند می‌گیریم و آن را صرف آبادانی شهر می‌کنیم.
شهردار مرکز استان با اشاره به برنامه‌های شهرداری در راستای پروژه ساماندهی دره اسدآبادی گفت: در فاز اول این پروژه بیش از سی ملک خریداری و تخریب می‌شود، در فاز دوم نیز در صورت تأمین اعتبار باقی املاک مشرف بر دره را خریداری و آن را تبدیل به یک مجموعه گردشگری و فضای سبز زیبا در اطراف معبر دره اسدآبادی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حاتمی 1395-09-21 23:20
احسنت.دستتان درد نکند.هر جایی که راه دسترسی وسیع باشد هیچوقت جرم و جنایت بصورت سازمان دهی شده اتفاق نمی افتد.جاده ورودی ترمینال کرگانه و ورودی خرم آباد از سمت تهران را تعریض و ساماندهی کنید.اکثر این خانه ها و مغازه ها اصلا سند ندارند و چهره شهر را هم زشت کردند این واحدهای تعمیرگاهی و مکانیکی و قطعه فروشها باید به شهرک صنوف و زاگرس منتقل شوند تا خیابانها نوسازی و زیباسازی و تعریض بشوند.من از دادستان و شهردار و شورای شهر کمال تشکر را دارم.خواهش میکنم راه دسترسی به اسدآبادی را تعریض و بهسازی کنید.با نهایت سپاس و تشکر
نقل قول کردن
#2 سبزواری 1395-09-21 23:29
من خواهش میکنم از مسؤلان شهری که بطور جدی و مستمر پیگیر تکلیف پروژه ونک پارک کیو باشند میترسیم به سرنوشت بیست ساله هتل پارک صخره ای تبدیل شود.الان یکسال است که اصلا پیشرفتی نداشته.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-09-21 23:59
سلام؟ آقا خدا وکیلی با این قیمت که شهرداری خونه ها رو که میخره.... میشه جایی دیگه خونه خرید... خودتون بزارید جای این مردم
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1395-09-22 00:05
هر چقدر بودجه در مناطق حاشیه نشین و فقیر خرج بشه بازم کمه .چون این مناطق سالیان درازیست که مورد بی مهری ارگانها و ادارات بوده اند ....پس باید عقب افتادگیها رو سریعا جبران کرد.
نقل قول کردن
#5 همشهری 1395-09-22 00:10
درود بر شهردار مرکز استان واقعا با کمبود امکانات
کارهای عمرانی خوبی انجام میده درود بر
جسارت این شهردار

تشکر از سایت یافته بهترین خبرگزاری استان
و نمونه غرب کشور
نقل قول کردن
#6 میلاد 1395-09-22 08:47
محیط زندگی خیلی در رشد و شکلگیری شخصیت انسان تأثیر دارد.محلات قدیمی مثل اسدآبادی که در سر راه ترمینال کرگانه قرار دارد باید بطور جدی و مداوم مورد توجه شهرداری و سایر نهادهای شهری قرار گیرد.اگر جایگاه گاز سی ان جی اختصاصی شهرداری(پیروزی) که اول خیابان ورودی ترمینال است به جایی مناسب منتقل شود براحتی میتوان این مسیر را برای تردد اتوبوسهای پهن پیکر تعریض و بهسازی کرد چون مسافربرهای شخصی در ورودی این خیابان تجمع میکنند و واقعأ عبور و مرور را سخت مینمایند لذا از مسؤلان شهرداری عاجزانه تقاضامندیم که این پمپ گاز سی ان جی شهرداری را بجایی دیگری منتقل نمایند.
نقل قول کردن
#7 سعید 1395-09-22 09:49
انصافا مسیر دسترسی به ترمینال رو هم درست کنین ، ترمینال جای بدی درست شده دیگه کار از کار گذشته ولی انصافا مسیرش رو درست کنین کوچه به اون باریکی واسه تردد اتوبوس نیست بخدا...
نقل قول کردن
#8 اکبر 1395-09-22 10:07
زمان محمد مهرابی شهردار پیشین خرم آباد خیلی خوب باساخت وسازهای غیرمجازبرخوردمی شد تخریب دکه های کرگانه نمونه ای از فعالیت واقتدارمهرابی و مجموعه اش بود
نقل قول کردن
#9 جهانگیری 1395-09-22 13:10
دکه های فلزی کرگانه که در مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور و ورودی خرم آباد است با آن تپه های خاکی و صفهای ماشینهای فرسوده و پارک مورب و آسفالت بد خیابان واقعأ ویترین خوبی برای معرفی مرکزاستان نیست.من عاجزانه تقاضا میکنم درشهرک صنوف قاضی و شهرک زاگرس شهرداری مغازه هایی تدارک ببیند و با قیمت مناسب در اختیار این تعمیرکاران و قطعه فروشان قرار دهد تا نقل مکان کنند و ورودی شهر را تعریض,زیباسازی و متناسب با تاریخ این سرزمین با کاشت درخت و سبزه زیبا کنند.با افتتاح ترمینال طبیعتأ تردد در کرگانه بیشتر میشود آیا نباید با تعریض خیابان و نصب دوربین مداربسته هوشمند و استقرار پلیس حس و ضریب امنیت را بالا برد؟
نقل قول کردن
#10 توحیدی 1395-09-22 13:15
به نقل از سعید:
انصافا مسیر دسترسی به ترمینال رو هم درست کنین ، ترمینال جای بدی درست شده دیگه کار از کار گذشته ولی انصافا مسیرش رو درست کنین کوچه به اون باریکی واسه تردد اتوبوس نیست بخدا...

قدیمی های اسدآبادی اکثرأ از اصیل های این شهر هستند و بیشتر پهلوان مسلک,کاسب و مهمان نوازند.بخدا باید بیشتر بهشون خدمت بشه.با احداث ترمینال باید خود مردم بهترین محافظ مسافران و بهترین معرف و سفیر شهر باشند.اگر خدایی نکرده فرد خلافکاری یا معتادی برای پول مواد وسایل مسافری را ببرد یا مزاحمت ایجاد کند با توجه به گسترش وسایل ارتباطی آبرو و حیثیت کل محله و شهر و استان به خطر می افتد.پس بجاست شهرداری با کمک مردم تمام جوانب احتیاط را رعایت کند.
نقل قول کردن
#11 هادی 1395-09-22 16:39
راه دسترسی به ترمینال خرم آباد واقع در کرگانه تعریض و زیرسازی شود…
شهردار قول داده که قبل از ۲۲ بهمن افتتاح شود…امیدوارم تمام نهادها با کمک و همکاری این ترمینال را همه جوره حمایت کنند.
نقل قول کردن
#12 عباسی 1395-09-22 16:53
حدود یکسال پیش بنر زدند که احداث باند کند رو شصت متری حد فاصل پمپ بنزین کولیوند تا اندیشه ۱۳ …
ولی پس از گذشت یکسال این مسیر پنجاه متری هنوز تکمیل و آسفالت نشده است.
من خواهش میکنم این مسیر را با توجه به رسیدن فصل زمستان و بارندگی آسفالت کنند.معابر کوی بسیج و کوی امام رضا را هم لکه گیری و آسفالت کنند.
تقاطع کوی بسیج را برای دسترسی ایمن و آسان به مسکن مهر کمالوند را عملیاتی کنند.
نقل قول کردن
#13 میرمقدم 1395-09-22 17:37
مهندس بازوند استاندار محترم لرستان همان سال اول قول دادند که مجوز تخلیه پادگان ۰۷ را بگیرد.مجلس هم در قانون مصوب سال ۸۵ تصویب کرد که هیچ پادگان نظامی در مرکز شهر نباشد.امیدوارم هر چه زودتر زمینه انتقال پادگانهای خرم آباد به خارج شهر فراهم شود تا با تعریض خیابانها و بهسازی معابر شاهد روان شدن ترافیک در شهر باشیم
نقل قول کردن
#14 بازگیر 1395-09-23 11:40
جایگاه سی ان جی اختصاصی شهرداری(پیروزی) و جایگاه سی ان جی(اندیشه) که هر دو در ابتدای جاده کرگانه هستن خواهشأ به نقاط دیگری منتقل شوند تا راه دسترسی به ترمینال خرم آباد تعریض و بهسازی شود.
باند کند رو ۶۰ متری تکمیل و آسفالت شود.
تعمیرکاران شمشیرآباد جنب زیرگذرشمشیرآباد عامل اصلی ترافیک و تجمع خودروهاست نمیشود این تعمیرکاران به شهرک صنوف خارج از شهر منتقل شوند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا