یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد و احترام به مقام شامخ آنان، در جلسه شورای اداری لرستان شرکت کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری استان، گفت: دولت فقط متعلق به تهران یا مراکز استان‌ها یا جناح خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است.
محمود واعظی افزود: ما به استان‌های کمتر توسعه‌یافته بدهکاریم، به‌خصوص روستائیان که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم لکن شکاف به وجود آمده را به‌مرورزمان باید برطرف کنیم.
وی ادامه داد: ازنظر دولت و قانون اساسی شهروند درجه‌یک، دو و سه وجود ندارد بلکه هرکسی با هر قومیتی و در هر نقطه‌ای، از یک حقوق مساوی برخوردار است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با بیان این که امروز ۹۰۰ روستا به اینترنت متصل می‌شوند،افزود:۳۴۵ روستا نیز تا پایان سال و ۷۵۵ روستا نیز تا پایان دولت به  اینترنت متصل خواهند شد.
واعظی با بیان این که سطح کیفی باید برای مردم وجود داشته باشد، افزود: برای خدمات‌دهی بهتر به مردم باید جاده‌های اصلی رصد شوند و اگر دارای نقاط کور بود اپراتورها موظف‌اند اقدامات لازم را انجام دهند
وی همچنین خطاب به رییس مجمع نمایندگان لرستان اظهار داشت: البته ما نیز برای جذب سرمایه‌گذار در بحث اپراتورها پیگیر خواهیم بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص نیروهای شرکتی مخابرات لرستان نیز، گفت: شرکت مخابرات امروز یک شرکت خصوصی است و ارتباطی با دولت ندارد لذا در جذب اصلی نیرو با مشکل روبرو است، اما باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که افراد نخبه‌ی شاغل در مخابرات کارشان تضمین‌شده باشد.
واعظی با اشاره به این که اکنون‌ زیرساخت‌های استان درحال‌توسعه است باید مهارت‌ها بالا بروند، خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح‌شده توسط استاندار و رئیس مجمع نمایندگان لرستان، حتماً با اعضای کابینه مطرح و بررسی خواهد شد.



مصطفی باقری/یافته


دیدگاه‌ها  

#1 فلک الافلاک 1395-09-18 15:48
زیر ساخت الکترونیک و اینترنت در لرستان و خرم آباد بد نیست ولی تا توسعه یافتگی کامل خیلی فاصله است.
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-09-18 22:04
تذکری به مدیرکل استان بدید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا