یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس دادگستری الیگودرز گفت: مجتمع قضایی طرحی ماندگار در الیگودرز است، لذا لازم است که مسوولین شروع عملیات را پیگیری کنند.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، "امیر هوشنگ فتحی" یکی از اقدامات ماندگار حوزه قضایی شهرستان را دریافت مجوز احداث مجتمع قضایی نداست و گفت: اجرای این پروژه در سفر رییس قوه قضاییه مصوب و در پی تملک زمین و انجام اقدامات اولیه در حال حاضر نیازمند پیگیری مسوولین و به‌ویژه نماینده مردم است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات تملک 12 هزار متر زمین در موقعیتی مناسب جهت احداث مجتمع مذکور است که انجام شد و علاوه بر دریافت مجوزات ضروری کارشناسان هم مراحل تائید را انجام داده و آنچه مربوط به دستگاه قضایی است به سرانجام رسیده و منتظر تخصیص اعتبارات دولت هستیم.
 فتحی با اشاره به اینکه تمام اقدامات اولیه انجام گرفته و به هیات دولت ارسال شده است افزود: در حال حاضر برای شروع عملیات این طرح بزرگ و ارزشمند نیازمند پیگیری جدی مسوولین استان و به‌ویژه نماینده مردم الیگودرز می‌باشیم.
وی افزود: در این خصوص مکاتباتی هم با مسوولین و دکتر خدا بخشی انجام شده که امیدواریم موضوع را پیگیری نمایند و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز عملیات این طرح به‌زودی آغاز شود که یقیناً منافع حاصل از تکمیل آن نصیب مردم منطقه خواهد شد.
رئیس دادگستری الیگودرز این مجتمع را شامل دادسرا و محاکم قضایی و امور ستادی و شوراهای حل اختلاف دانست و افزود: متأسفانه در شرایط فعلی قرار گرفتن دادسرا و شوراهای حل اختلاف در مرکز شهر و بروز مشکلات ترافیکی و همچنین فاصله با محاکم قضایی باعث نارضایتی مردم می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه در صورت احداث مجتمع قضایی مشکلات مردم و حتی قضات و کارکنان هم تا حدود زیادی رفع خواهد شد افزود: احداث این طرح برای الیگودرز از اهمیت بالایی برخوردار و از جمله طرح‌های ماندگار در حوزه قضایی شهرستان می‌باشد و با دوراندیشی صورت گرفته تا سال‌ها مشکلات ناشی از کمبود فضا و ابنیه نخواهیم‌ داشت.
فتحی یکی دیگر از طرح‌های مصوب سفر رئیس قوه قضاییه را احداث ساختمان قضایی شهر شول‌آباد دانست که با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا