یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بهار امسال 122 نفر در حوادث رانندگي استان لرستان جان خود را از دست داده‌اند كه اين آمار در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 123 نفر در تصادفات رانندگي کشته شدند، هشت دهم درصد كاهش نشان مي‌دهد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي اداره كل پزشكي قانوني استان لرستان‌، از مجموع قربانيان تلفات حوادث رانندگي بهار امسال در استان لرستان 98 نفر مرد و 24 نفر زن بودند.

بيش‌ترين تلفات حوادث رانندگي با 93 مورد در جاده‌هاي برون‌شهري و پس از آن  با 16 مورد در تصادفات درون‌شهري، 12 مورد در جاده‌هاي‌روستايي و يك مورد نامعلوم گزارش شده است.

همچنين در بهار امسال، آمار 2 ‌هزار و 369 مصدوم حوادث رانندگي در پزشکي قانوني استان ثبت شده است که از اين تعداد يك‌هزار و 776 نفر مرد و 593 نفر زن هستند. مصدومان حوادث رانندگي بهار امسال نيز در مقايسه با مدت‌زمان مشابه سال قبل 9.7 درصد افزايش يافته است. تعداد مصدومين حوادث رانندگي بهار سال گذشته، 2 هزار و 159 نفر بوده است.

همچنين بر اساس اين گزارش در خرداد‌ماه امسال نيز تعداد 39 نفر جان خود را در تصادفات مختلف از دست دادند كه از اين تعداد 33 نفر مرد و 6 نفر زن بوده‌اند.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا