یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بر برخورد قاطع و بازدارنده با افراد متخلف در زمینه خروج قاچاق و غیرقانونی گندم تولیدی از استان به دیگر مناطق کشور، تاکید کرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، "حبیب‌الله دهمرده" در ستاد تنظیم بازار، افزود: دراین زمینه ضروری است دهمرده استاندار لرستانعلاوه بر برخورد قاطع با شرکت‌های حمل و نقل و باربری کالا، برخوردهای قانونی و جریمه‌های بازدارنده در خصوص رانندگان خودروهای حمل کننده گندم قاچاق نیز اعمال شود.

وی اظهار کرد: ضبط بار و توقیف خودرو برای یک دوره زمانی مشخص علاوه بر پرداخت جریمه قانونی، به عنوان یک عامل بازدارنده موجب عدم مشارکت و همکاری رانندگان خودروهای سنگین در بحث قاچاق گندم خواهد شد.

دهمرده تصریح کرد: نباید اجازه دارد عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب به منظور تامین منافع و مطامع شخصی خود، رفاه و آسایش مردم را دچار مخاطره کنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، 55 محموله قاچاق گندم با همکاری نیروی انتظامی در مبادی خروجی استان توقیف شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارشات، پروانه فعالیت 13 شرکت حمل و نقل و باربری متخلف نیز که اقدام به صدور مجوز حمل و بارنامه برای خروج گندم از استان کرده‌اند نیز باطل شده است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا