یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قائم‌مقام و معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تبلیغات مجازی کاندیداهای احتمالی به‌ویژه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با دقت بررسی و رصد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدحسین مقیمی" روز سه‌شنبه در جریان سفر به خرم‌آباد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همین منظور کمیته‌ای در وزارت کشور تشکیل و تصمیم‌های نیز گرفته شده است.
وی اظهار کرد: تبلیغات فضای مجازی باید در تاریخ معین تبلیغات محیطی صورت گیرد و هر آنچه در تبلیغات معمولی اشکال قانونی دارد در تبلیغات مجازی نیز خلاف قانون است.
مقیمی با تاکید بر اینکه افرادی که خلاف قانون رفتار می‌کنند باید پاسخگو باشند، گفت: بسیاری از مردم موارد قانونی انتخابات را رعایت می‌کنند اما برای تعداد اندک قانون‌شکنان، قانون‌گذار تخلفات و جرائم را مشخص کرده است.
قائم‌مقام و معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: 29 اردیبهشت سال آینده انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.
مقیمی افزود: در حال حاضر اقدامات لازم برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم در دست انجام است و فعالیت ستاد انتخابات کشور به همراه فعالیت‌های اجرایی انتخابات از اوایل دی‌ماه به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی کار تدارکات، مسائل آموزشی و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته در آغاز شده است.
مقیمی تأکید کرد: روی مردم حق‌الناس بوده که باید برای صیانت از این مهم تلاش شود و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات، قانون را مدنظر و اساس کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه همانند انتخابات گذشته آزمون قانون از فرمانداران گرفته می‌شود، گفت: مجریان انتخابات باید از ابتدا تا پایان بی‌طرف بوده و تنها خود را برگزار کننده انتخابات بدانند.
مقیمی بیان کرد: افراد قانون را به درستی مطالعه کنند و از فرمانداران، بخشداران و استانداری‌ها مشورت بگیرند چراکه اگر قانون به‌درستی شناخته شود مشکلی پیش نخواهد آمد.
به گفته وی مردم به افراد قانون‌شکن علاقه‌ای ندارند و رعایت قانون از طرف نامزدهای انتخاباتی در رای مردم اثر مستقیم دارد.

منبع: پایگاه خبری دولت

دیدگاه‌ها  

#1 طولابی 1395-08-25 19:23
بندرخشک استان چه شد؟
نیروگاه دو هزار مگاواتی_صنایع پایین دست پتروشیمی_راه آهن دورود خرم آباد پلدختر اندیمشک_آزادراه اراک بروجرد خرم آباد_سدمعشوره و بختیاری_مصلی الغدیر و کتابخانه یک طبقه مرکزی_احیا صنایع و کارخانجات ورشکسته_بیمارست ان تخصصی سوختگی_مجتمع پانصدهزار تنی فولاد لرستان_پتروشیمی کوهدشت_پالایشگا ه پلدختر که سال۸۹ کلنگش زده شد_بیمارستان آیت الله بروجردی_سدتاج امیر_گرفتن حقآبه و آب بها برای روستاییان الیگودرزی_برای کم کردن نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان لرستان چه کارهایی در دست اقدام است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا