یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیریت بحران لرستان گفت: دستگاه‌های متولی امر تمهیدات لازم را برای پیشگیری از وقوع احتمالی خسارات‌ ناشی از بارش شدید باران در استان را انجام دهند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "رضا آریایی‌فر" گفت: آخرین تجزیه و تحلیل‌ها از منابع معتبر هواشناسی حاکی از شدت بارندگی از هفته دوم آذرماه تا پایان دی‌ماه با بارش‌های مطلوب و متناوب
 است.
وی افزود: پس از یک دهه خشک‌سالی و دوران کم‌آبی، لازم است این نعمت بیکران الهی را قدر دانسته و شرایط ایمنی لازم را در شهرهای استان فراهم نموده تا این نعمت الهی به نقمت تبدیل نشده و خسارات جانی و مالی برای اهالی استان حاصل نگردد.
مدیریت بحران لرستان خاطرنشان کرد: تا شروع جدی بارش‌ها، انجام فوری لایروبی انهار و رودخانه‌ها، پاک‌سازی دهانه پل‌ها، بازگشایی جداول و کانال‌های معابر و خیابان‌ها، هرس درختان معابر، رفع نقاط بحرانی و سایر تمهیدات لازم، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی متولی امر قرار گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1395-08-23 16:30
با هزینه ای بسیار کم نسبت به مبلغ پنجاه میلیاردی که اقایون میگن میشود در سه راه بالای مطهری و خیابان سرچشمه به سمت رودخانه کانال زد و عمده اب های این دومنطقه را به رودخانه هدایت کرد کل عملیات اجرایی هم به سیصد متر نخواهد رسید. در عوض اب ابگرفتگی جلو مصلا وپادگان وخیابان مطهری دیگر خبری نخواهد بود
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-08-23 19:59
امروز شهرداری داشت شهوا رو لایروبی می کرد
نقل قول کردن
#3 سهرابی 1395-08-23 22:50
با انتقال پادگانها به خارج شهر میشه خیابانهارو تعریض کرد
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-08-23 22:57
عزیزم سپاس از اطلاع رسانی!!
نقل قول کردن
#5 محسن 1395-08-24 22:17
آقای شهردار لطفاً تا فاجعه دیگری بوجود نیامده به وضعیت خیابان نهم شهرک آذربایجان رسیدگی کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا