یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، از قسمت‌هاي مختلف پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد ديدن كرد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی و آموزش همگاني شرکت آب و فاضلاب لرستان، سردار "عبادلله عبدالهی" به اتفاق چند تن از فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و "حميد خورشیدوند" معاون امور عمرانی استانداری لرستان از پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد که مورد پیمان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء می باشد ديدن كرد.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ضمن تشکر از حضور و مساعدت فرمانده قرارگاه خاتم در لرستان و همکاری با شرکت آبفا لرستان در اين خصوص، گزارشی از روند پیش‌رفت پروژه طرح انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد ارائه کرد و از ظرفیت ایجاد شده توسط قرارگاه و سرعت عمل عوامل اجرایی طرح انتقال آب کاکارضا قدردانی ویژه نمود.

"مهدي اکبریان" اظهار داشت: این پروژه با تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و همکاری نیروهای ستاد شرکت آبفا لرستان در راستای تامین آب شرب شهر خرم‌آباد در حال انجام است که با فراهم شدن امکانات در اختیار و رفع مسائل حقوقی انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

همچنین در این بازدید سردار عبدالهی ضمن اعلام رضایت از روند پیش‌رفت پروژه، قول مساعد داد که پروژه در قالب برنامه زمان‌بندی شده به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا