یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار مرکز لرستان گفت: فاز سوم بوستان بهشت ظرف يك ماه آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

به گزارش يافته، "هرمز نصیری" در اين خصوص افزود: مساحت در نظر گرفته شده برای کل این پروژه حدود 35 هکتار است که حدود 10 هکتار آن در تملک شهرداری است و از این میان تقریباً 7 هکتار آن به بهره‌برداری رسیده و حدود 3 هکتار آن نیز هم به تازگی احداث گردیده و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث گردشگاه بهشت در سال 1384 با هدف توزیع عادلانه فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز در پهنه جنوبی شهر خرم‌آباد آغاز گردید که با افتتاح فازهای اول و دوم این پروژه و آبگیری دریاچه‌های دوقلوی آن‌، شهروندان و خانواده‌ها را به سمت خود کشیده و هم‌اکنون به یکی از قطب‌های رفاهی‌تفریحی شهر خرم‌آباد تبدیل شده است.

نصیری بيان داشت: در این فاز از تفرجگاه بوستان بهشت علاوه بر فضای سبز‌، فضای نشیمن جهت خانواده‌ها‌، محل بازی کودکان نیز احداث شده است و بخش باغ پرندگان آن نیز پس از راه‌اندازی این بوستان ایجاد خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد با بیان این که قصد داریم امسال را به سال فضای سبز تبدیل کنیم‌،  خاطرنشان کرد: باغ‌هاي موجود در ضلع جنوبی بوستان بهشت نیز جهت توسعه دریاچه دوم این بوستان در نظر گرفته شده كه پس از تملك اراضي هم‌زمان با توسعه آن به فضای دریاچه افزوده شود.

وی ضمن اشاره به افتتاح 5 بوستان محله‌اي در محلات مختلف شهر طي خردادماه امسال، افزود: علاوه بر افتتاح فاز سوم بوستان بهشت و پارک‌های محله‌ای‌، ادامه پروژه چهارباغ، احداث 4 بوستان محله‌اي در منطقه يك، بوستان شهرك حكمت، آغاز عمليات احداث بوستان آبشار در منطقه دره‌گرم و غرس ده‌ها هزار اصله نهال در سطح شهر از برنامه‎هاي آتی شهرداري در سال جاري خواهد بود.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا