یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و آغاز سال نو وتعطیلات نوروزی، لزوم توجه به مسایل انتظامی و امنیتی در سطح شهرستان های تابعه استان به واسطه انجام مسافرت های نوروزی مردم، بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حسن شریعت‌نژاد در نشست مشترک استاندار و معاونین استانداری لرستان با فرمانداران شهرستان ها، افزود: این مهم به معنای برنامه‌ریزی در خصوص اقدامات پیش‌گیرانه و تامین و برقراری امنیت در بخش‌های اجتماعی و روانی برای مردم در هنگام مسافرت و خروج از استان است.
وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی در این زمینه موجب اعتماد و اطمینان مردم و آسایش خاطر خانواده‌ها برای بهره‌مندی از فرصت تعطیلات آغاز نو و همچنین کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله سرقت در سطح استان خواهد شد.
شریعت‌نژاد گفت: از سوی دیگر، برنامه‌ریزی برای برگزاری آیین‌های سنتی و محلی مردم در آستانه سال نو از جمله چهارشنبه آخر سال با هدف پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و خسارت‌بار از دیگر وظایف فرمانداران دراین ایام است.
وی افزود: دراین زمینه ضروری است با افراد متخلف و فرصت‌طلب که با تهیه و توزیع اقلام خطرناک موجب بروز برخی مشکلات و حوادث تلخ در سطح جامعه می‌شوند، قاطعانه برخورد شود.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف با نیروی انتظامی دراین ایام، اظهار کرد: باید شرایط و فضا برای شادی و نشاط مردم به صورت قانونمند و با ضابطه فراهم شود به نحوی که مردم بتوانند به خوبی از این فرصت و آیین‌های سنتی به درستی لذت ببرند و از طرفی، اجازه قانون‌شکنی و انجام تخلف به افرادی که تنها به سود و منافع خویش می‌اندیشیند، داده نشود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا