یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان بروجرد، مواظب پوست موز زیر پایتان باشید!
جدی‌تر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند، نشست‌های مختلف برای به دست گرفتن شورای شهر بعدی در بروجرد توسط گروه‌های مختلف در حال برگزاری است!
سبک و سنگین کردن‌ها در حال انجام گرفتن است و این‌طور که از شواهد برمی‌آید این بار بیشتر شاهد ارائه «لیست» اسامی کاندیداها حتی در حد فهرست‌های سه چهارنفره در ائتلاف‌های مختلف خواهیم بود.
مطمئناً این بار بر خلاف دفعات قبل، شاهد حضور گسترده‌تر شهروندان در پای صندوق‌های آراء خواهیم بود و اگر این اتفاق خوش، مبنی بر هجوم بروجردی‌ها به پای صندوق‌ها رخ بدهد، شاهد تحولی عظیم در سطح شورای شهر و بالطبع شهرداری خواهیم بود.
اما در این زمان آنچه باید مورد توجه کاندیداهای احتمالی قرار بگیرد، نشست و برخاست آن‌ها با افراد مختلف می‌باشد. به این معنی که حضور افرادی که پیشینه منفی در اذهان مردم دارند در کنار کاندیداهای احتمالی می‌تواند ضربات منفی برای کاندیداها به بار بیاورد.
 افرادی که پیشینه خوبی در مدیریت در سطوح مختلف اداری در بروجرد نداشته و ندارند اگر در کنار هر کاندیدایی قرار بگیرند، به مانند پوست موزی که زیر پای کاندیداها قرار بگیرد باعث خواهد شد ریزش آراء داشته باشند و این کاندیداها به‌نوعی در عرصه رقابت برای کسب رأی مردم، با سر به زمین بخورند.

فرهاد داودوندی- بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا