یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 80 درصدی بیمارستان بروجرد خبر داد.
"محمد جعفر علی‌زاده" که برای بازدید از بیمارستان در دست‌ساخت بروجرد به لرستان سفر کرده بود در گفت‌وگو با پایگاه خبری یافته گفت: با این روند پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.
وی تصریح کرد: بیمارستان 230 تخت خوابی بروجرد با بخش‌های تخصصی مختلف می‌تواند مشکل بهداشت و درمان این شهرستان را تا حد زیادی مرتفع سازد.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان دارای 6 اتاق عمل،5 اتاق زایمان،33 تخت مراقبت‌های ویژه،11 تخت درمانی،4 بخش تخصص داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان می‌باشد.
وی افزود: این بیمارستان همچنین دارای 20 تخت اورژانس است که می‌تواند رضایتمندی شهروندان بروجردی را در پی داشته باشد.
مهندس علیزاده با ابراز نگرانی از طولانی شدن پروسه زمانی احداث این بیمارستان گفت: امیدوارم با رفع موانع و تأمین اعتبار اسفندماه سال جاری این بیمارستان به بهره‌برداری برسد و سرانه فضای درمانی لرستان با افتتاح این بیمارستان ارتقاء یابد.
شایان ذکر است صبح امروز مهندس بازوند استاندار لرستان، به اتفاق مهندس علی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس اصلانی معاون عمرانی، دکتر بروجردی و آقای گودرزی نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، کورانی فر فرماندار بروجرد و جمعی از مدیران از مراحل ساخت بیمارستان 230 تختخوابی بروجرد بازدید نمودند.
این پروژه یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر ریاست جمهوری است که به دلیل مشکل تخصیص اعتبارات احداث آن از روند مناسبی برخوردار نیست.

دیدگاه‌ها  

#1 نمازی 1395-07-29 14:16
استان ایلام با پانصدهزارنفر جمعیت بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی دارد اما لرستان با دو میلیون نفر حتی یک بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی ندارد
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-07-29 15:23
ماشاالله آقای علیزاده یک پاش تهرانه یک پاش بروجرد
وقت کرد نقاط دیگر رو هم نظارت کنه
نقل قول کردن
#3 حسین رضا محمودی 1395-07-29 23:06
حتی با افتتاح این بیمارستان دردی از بروجرد دوا نمی شود چون این بیمارستان آموزشی نیست و بروجرد حداقل دو بیمارستان آموزشی باید داشته باشد
شهری که دانشگاه علوم پزشکی ندارد وضعش از این بهتر نمی شود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1395-07-30 07:47
یکی دقیقا بگه این بیمارستان چند تختخوابیه؟؟؟
نقل قول کردن
#5 پایتخت 1395-07-30 09:24
به نقل از حسین رضا محمودی:
حتی با افتتاح این بیمارستان دردی از بروجرد دوا نمی شود چون این بیمارستان آموزشی نیست و بروجرد حداقل دو بیمارستان آموزشی باید داشته باشد
شهری که دانشگاه علوم پزشکی ندارد وضعش از این بهتر نمی شود

خب تقصیر ماست که مجوز دانشگاه علوم پزشکی رو وزارت علوم و دولت نمیده؟
نقل قول کردن
#6 سلام 1395-07-30 20:10
229 تختخواب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا