یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: آیا سزاوار است در شهرستان بروجرد از فرمانداری ویژه تنها تابلویی نصب باشد و از توسعه اختیارات خبری نباشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " عباس گودرزی" در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تشریح مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: شهرستان بروجرد شهری که در برهه‌ای از تاریخ آمار علما و مجتهدین آن را بیش از 70 مجتهد مسلم و جامع‌الشرایط هم‌عصر در کتب تاریخی نگاشته‌اند؛ شهر علما، شهدا، مفاخر و مشاهیر، دارالمؤمنین و دارالسرور و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر بروجرد شهر استعدادهای درخشان است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: اما بروجرد و اشترینان با این‌همه تمدن کهن و هویت دینی، انقلابی و ظرفیت سرشار و نقش‌آفرینی‌های بی‌بدیل اکنون با جمعیتی بالغ‌بر 400 هزار نفر مورد بی‌مهری قرار گرفته و حال و روز خوشی ندارد.
عباس گودرزی منتخب مردم بروجرد نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بروجرد در حوزه بهداشت و درمان، دارای دو بیمارستان با قدمت بسیار است که تاکنون بیمارستان جدیدی در آن دیار به بهره‌برداری نرسیده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیماران در راهرو و گاه در محوطه بیمارستان بستری می‌شوند و وضعیت بغرنج است؛ بیمارستان آیت‌الله بروجردی که همواره با وعده بدون عمل مسئولان برای افتتاح گرفتار است اکنون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل ساختمان و وزیر بهداشت و درمان در خصوص تجهیز و تأمین نیروی انسانی آن وعده افتتاح در سال جاری را داده‌اند؛ عمل به آن قول و وعده‌ها مطالبه جدی مردم بروجرد است تا بارقه امید در میان مردم آن دیار مجدداً زنده گردد.
وی ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان بروجرد را مطالبه جدی مردم دانست و گفت: این موضوع خواسته به حقی است که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در این خصوص مساعدت ویژه داشته باشند.
گودرزی یادآور شد: از وزیر نیرو پیرو پیگیری‌ها و مکاتبات پیشین تقاضا دارم با توجه به کاهش کیفیت آب شرب بروجرد و کمبود آب کشاورزی موردنیاز بروجرد و اشترینان مجوز تخصیص سالانه 40 میلیون مترمکعب از گلرود را صادر نماید.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه شهرستان بروجرد از اعتبارات ملی کم‌بهره و از اعتبارات استانی کم نصیب است، گفت: همچنین عدم رعایت بومی گزینی با وجود نیروی‌های متعدد بیکار تحصیل‌کرده در بروجرد و اشترینان مردم را رنج می‌دهد از دولت تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس میراث فرهنگی کشور، ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های متعدد تاریخی و گردشگری در شهرستان بروجرد متأسفانه سهم ما از اعتبارات ملی و استانی ناچیز است تقاضا داریم رسیدگی شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: آیا شایسته است در شهرستان بروجرد که بیش از 70 سال سابقه سینما دارد امروز از 4 سینما تنها یک سینما آن‌هم با تجهیزات فرسوده وجود داشته باشد از وزیر ارشاد تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی نماید.
وی در تذکری به رئیس‌جمهور گفت: آیا سزاوار است در شهرستان بروجرد از فرمانداری ویژه تنها تابلویی نصب باشد و از توسعه اختیارات خبری نباشد.
گودرزی یادآور شد: آیا شایسته است از منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تنها به تابلو و نام و عنوان اکتفا شود و در عمل اتفاقی نیفتد از رئیس منطقه آزاد به‌صورت جدی تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: آیا زیبنده است از سیمای بروجرد تنها تابلو و یک اتاقک نصیب مردم شود و خبری از شبکه مستقل نباشد؟ از صداوسیما انتظار داریم در خصوص راه‌اندازی شبکه مستقل اقدام کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آیا عدالت است که از فرودگاه بروجرد تنها فقط یک نام و از راه‌آهن تنها شعار در میان باشد، گفت: از وزیر راه و شهرسازی تقاضا داریم در این باره اقدام عاجل به عمل آورند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کارخانه‌های بروجرد یا تعطیل یا نیمه تعطیل هستند؛ کاشی جم و زاگرس خودرو تعطیل و نساجی و سامان کاشی در حال تعطیلی هستند از رئیس‌جمهور تقاضای رسیدگی ویژه به این موضوع داریم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه فقر و رکود در اشترینان موج می‌زند، گفت: در شهرستان بروجرد حدود 40 درصد در انتخابات مجلس شرکت کردند نه اینکه با انقلاب قهر کرده باشند که مردم شهرستان بروجرد عاشق انقلاب، مطیع رهبر و دلداده امام هستند اما مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرارگرفته‌اند؛ رئیس‌جمهور! وزیران! مسئولان ارشد نظام! به داد شهرستان بروجرد برسید؛ البته مواردی هم وجود دارد که ترجیحاً از طریق مسئولان پیگیری خواهم کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آفت مبارزه با فساد جناحی کردن آن است، تصریح کرد: باید مفسدان اقتصادی بدون ملاحظه و رودربایستی مجازات شوند تا اعتماد مردم آسیب نبیند.
گودرزی گفت: رهبر شریف و شجاع انقلاب بیش از ربع قرن است دشمن را بیرون دروازه‌ها نگه داشته و خواب نظام سلطه و در رأس آن آمریکا را برای تسلط بر منابع این کشور و منافع این ملت پریشان نموده است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: آمریکا در نقطه‌نقطه جهان جنایت می‌کند و دست او به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است و از طرفی دیگر دم از حقوق بشر می‌زند؛ کدام حقوق بشر؟ آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر در عالم است؛ آمریکا قابل‌اعتماد نیست و اهل فریب و نقض عهد است کما اینکه در اجرای برجام نقض عهد کرد و به تعهدات خود عمل نکرد.
وی ادامه داد: بالاترین مبارزه با آمریکا در خدمت‌رسانی به مردم است زیرا یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام اعتماد مردم است. آنان که با برداشت‌های نجومی از بیت‌المال و زندگی اشرافی و تجمل‌گرایی روزگار می‌گذرانند و بعضا مدعی انقلابی گری هم هستند بدانند که خائن به اعتماد ملت هستند؛ آفت مبارزه با فساد این است که فساد را نیز جناحی کنیم.
گودرزی با بیان اینکه آفت مبارزه با فساد جناحی کردن آن است، تصریح کرد: باید با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد شود و بدون ملاحظه و رودربایستی مجازات شوند تا اعتماد مردم آسیب نبیند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: مفسد هر که می‌خواهد باشد چه چپ و چه راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب، ریش‌دار و بدون ریش، عمامه به سر و کت‌وشلواری باید با فساد و مفسد برخورد انقلابی شود؛ در هر جناحی که باشد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه از جمله معضلات امروز کشور چند شغل‌ها و اشتغال به کار بازنشستگان در دستگاه‌ها، نهادها و مجموعه‌های دولتی است، گفت: درحالی‌که خیل زیادی از جوانان تحصیل‌کرده وجود دارد که با درهای بسته مواجه می‌شوند می‌گویند؛ فلانی تجربه دارد حیف است برکنار شود؛ اگر فلانی‌ها دلسوز انقلاب و مردم بودند در زمان خدمت نیروی جوان در کنار خود بکار می‌گرفتند تا برای انقلاب و کشور کارسازی و نیرو تربیت نمایند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سوی دولت تأکید کرد و گفت: دولت باید در این باره رودربایستی را کنار گذاشته و مصلحت مردم و آینده کشور را بر رضایت افراد و جریانات ترجیح دهد.
وی با انتقاد از تبعیض و بی‌عدالتی در توزیع فرصت‌های شغلی، افزود: چرا باید از یک خانواده چندین نفر با پارتی و رابطه مشغول به کار شوند درحالی‌که برخی از خانواده‌ها که حتی یک نان‌آور هم ندارند فقط به جرم نداشتن پارتی از اشتغال محروم باشند؟ اینجا این سؤال مطرح می‌شود؛ متولی اشغال در کشور چه نهادی است و جوانان بیکار باید به چه نهادی مراجعه کنند؟ رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ گستردن عدالت بالاترین رقم‌های تقوا است؛ این موضوع از نماز و روزه روزه‌دار در تابستان بالاتر است.

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1395-07-27 17:27
با سلام اعتبارات استانی که بیشتر شامل شهر شما شده همچنین صنعت که حتی از مرکز استان بیشتر است چه رسد به شهرهای دیگر استان
نقل قول کردن
#2 صابر 1395-07-27 18:05
دیگه چی ؟
آقای بيرانوند خبری از شما نیست !!!!
نقل قول کردن
#3 لطیفی 1395-07-27 18:10
با سلام.
1- خرم آباد مقام اول بیکاری در بین مراکز استان ها را دارد.2-تمام شهرهای لرستان محشون از فقر عقب ماندگی هستند.3- جمعیت بروجرد بالای دویست هزار است نه 400000 این آمار های کذایی هیچ مشکلی را حل نمی کند.4- بودجه استان باید بر اساس شاخص توسعه،جمعیت ، وسعت و... عادلانه و بدون هیچ گونه تبعیض بین تمام شهرستان ها تقسیم گردد نه یک شهر خاص ؟ .5- همه ی ایران سرای ماست بنا براین ثروت و فقر باید برای همه ی ایران باشد تمامیت خواهی و برتری جویی سم توسعه اند . 6- ...پیروز باشید
نقل قول کردن
#4 موسوی 1395-07-27 18:17
یاسوج که اصلا سینما ندارد
خرم آباد هم قبل انقلاب ۶ تا داشت الان یکی(استقلال)دار د.تهرانم قبل انقلاب ۲۰۰ سالن سینما داشت ولی الان با رشد جمعیت ۵۰ تا هم ندارد.مشکل مردم فقراقتصادی و بیکاری و اعتیاد است الان خداییش شبکه مستقل برای یک شهرستان ۳۵۰ هزارنفره تاسیس کنند آیا بصرفه اقتصادی است؟بعد بیننده دارد؟منظور ایشون از بومی گزینی چیست؟آیا یک ازنایی یا الیگودرزی یا کوهدشتی غیربومی محسوب میشود؟خرم آبادبعنوان پرجمعیت ترین و در عین حال بیکارترینشهرستا ن استان سه کارخانه پارسیلون و چرم و پوست و ماشین سازی(نیرپارس)دا شت که هر سه سال ۵۴ افتتاح شدند ولی الان همگی تعطیل هستند.مشکل فقط بروجرد نیست بلکه بیکاری و تعطیلی کارخانجات یک معضل ملی است که بخاطرتحریمات ناجوانمردانه استکبار علیه ما بوجود آمد.البته سؤمدیریت هم سهم دارد.در کل لرستان یک بیمارستان تخصصی سوختگی نیست ما در بخش درمان مشکل جدی داریم خب قاعدتأ مجمع نمایندگان استان از دولت بخواهند که بدنبا تکمیل طرحها باشند وگرنه اختلاف منتج به تشنج میشود
نقل قول کردن
#5 رامین 1395-07-27 19:05
روزی 50هزار نفر به جمعیت بروجرد اضافه می کنم میترسم اینجور پیش بره جمعیتش تهران که هیچ پکن رو هم پشت سر بگذاره باید حرفی بزنیم که مورد تمسخر قرار نگیریم
نقل قول کردن
#6 آرمین 1395-07-27 19:19
بروجرد کنید مرکز استان تا خیال برخی راحت بشه!
پس راستی چرا نمایندگان شهرما از جمله آقای بیرانوندی اصلاح طلب ساکت هست؟ آقای ملکشاهی هم که فقط بلد هست به دکتر ظریف اعتراض کنه!
آقای ملکشاهی از اون نفوذ ولابی وقدرتت برای مردم خرم آباد استفاده کن،بگذار دعای چندتا جوون بدرقتون بشه :-? بابا نرید ساکت بشینید خصوصا شماآقای بیرانوندی
نقل قول کردن
#7 کاکاوند 1395-07-27 19:27
اینکه بدنبال سهم خواهی از دولت و اعتبارات ملی باشی خیلی خوب است.اما متأسفانه تفکری جا افتاده که برخی برای پوشاندن کم کاری خود , از خود سلب مسولیت میکنند و مشکلات را به گردن فلان اداره یا مدیر یا شهر یا شخص می اندازند.بودجه و تریبون و وزیر و وزارتخانه در تهران است.ما تابع تصمیمات مرکزیم.باید بجای این بحثهای فرساینده و مجادلات بیحاصل بفکر حل مشکلات و معضلات استان بود.مردم استان ما هیچ گونه تعارض مذهبی یا سیاسی یا مدیریتی با مرکز ندارند و راه برای پیشرفت ما باز است فقط باید ظرفیتها و پتانسیلها را به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی کنیم.مردم هم همه باید همکاری کنند احیانأ اگر زمینی نیاز بود برای احداث کارخانه ای دریغ نکنند بگویند زمین میدهیم بشرطی که فرزندانمان را بر سر کار ببرید و در سود سهام کارخانه سهیم باشیم مثل اراکیها که پتروشیمی لرستان را با این ترفند بردند
نقل قول کردن
#8 خرم آبادی 1395-07-27 19:53
به نقل از لطیفی:
با سلام.
1- خرم آباد مقام اول بیکاری در بین مراکز استان ها را دارد.2-تمام شهرهای لرستان محشون از فقر عقب ماندگی هستند.3- جمعیت بروجرد بالای دویست هزار است نه 400000 این آمار های کذایی هیچ مشکلی را حل نمی کند.4- بودجه استان باید بر اساس شاخص توسعه،جمعیت ، وسعت و... عادلانه و بدون هیچ گونه تبعیض بین تمام شهرستان ها تقسیم گردد نه یک شهر خاص ؟ .5- همه ی ایران سرای ماست بنا براین ثروت و فقر باید برای همه ی ایران باشد تمامیت خواهی و برتری جویی سم توسعه اند . 6- ...پیروز باشید

جناب لطیفی جمعیت شهرستان بروجرد یعنی با احتساب اشترینان و دهستانها و روستاهای کل شهرستان بروجرد بیش از ۳۵۰ هزارنفراست.
نقل قول کردن
#9 مرادی 1395-07-27 20:07
حق بروجرد در دو زمینه در لرستان دارد آشکارا پایمال می شود:

اول تخصیص بودجه که قاعدتا با داشتن 20 درصد جمعیت استان باید 20 درصد بودجه بگیرد اما ظاهرا 5 یا 6 درصد می دهند.

دوم، قهر کردن دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بروجرد و عقب ماندگی این شهر در زمینه بهداشت و درمان و دانشکده های علوم پزشکی.
نقل قول کردن
#10 لر لک‌زبان 1395-07-27 21:13
با عرض سلام خدمت تمامی همراهان....سخنا ن استاد گودرزی به جا و شایسته تقدیر است چه بسا بهتر بود نامی از کل لرستان به میان میاورد مثل دکتر بیرانوند....... انشالله که مشکلات با این سخنرانیا حل میشن و مسولان کشوری بروجرد رو استانی میکنن به اسم زاگرس بر حسودش لعنت ما ک حسود نیستیم
نقل قول کردن
#11 لطیفی 1395-07-27 21:19
با سلام
جمعیت خرم اباد با احتساب شهرها و روستا ها بالای 700000 نفر است اما بالاترین نرخ بیکاری در بین مراکز استان ها را دارد. پارسیلون ، یخچال سازی ، کارخانه پوشاک ، شرکت پرس ، چرم و پوست،ژنراتور موتور و... به تعطیلی کشیده شده اند. این تراژدی غم انگیز تر و وحشت آفرین در کجای ایران زمین وجود دارد. مرکز استان بودن شاید برای دیگر مرکز استان ها سودمند بوده اما برای خرم آباد ثروت مند چالش شده و طی چندین دهه خرم آباد حتی به سهم استحقاقی خود از سرمایه ملی نرسیده ، سهم مرکز استان بودن هدیه به غوغاسالاران تمامیت خواه . موفق باشید.
نقل قول کردن
#12 خورشیدوند 1395-07-27 21:57
به نقل از مرادی:
حق بروجرد در دو زمینه در لرستان دارد آشکارا پایمال می شود:

اول تخصیص بودجه که قاعدتا با داشتن 20 درصد جمعیت استان باید 20 درصد بودجه بگیرد اما ظاهرا 5 یا 6 درصد می دهند.

دوم، قهر کردن دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بروجرد و عقب ماندگی این شهر در زمینه بهداشت و درمان و دانشکده های علوم پزشکی.

بروجرد اگر۳۵۰هزارنفرجم عیت دارد و معادل ۲۰ درصد استان است خرم آباد و چگنی همراه شهرهای سپیدشت,محمودوند ,بیرانشهر,زاغه وصدها دهستان و روستا ۷۵۰ هزارنفرجمعیت دارد که طبق محاسبه شما میشود ۴۰ درصد جمعیت استان و باید ۴۰ درصد بودجه را ببرد؟بعد بروجرد فرمانداری ویژه دارد و بودجه اش مستقیمأ از وزارتخانه ها میآید دیگر چرا حرف از پایمالی حق میزنید؟خداخیرت دهد وزارت علوم مجوز دانشگاهمیدهد به علوم پزشکی چه مربوط؟؟؟
نقل قول کردن
#13 رضا 1395-07-27 23:06
پیرو صحبت دوستان بروجرد چهارصد هزار نفر جمعیت نداره.با آمار بازی نکنید
بعدشم فرماندار ویژه با فاصله کمتر از صد کیلومتری با مرکز استان از عجایب هست
ابتدا باید پاسخگو باشید چطور می شود با این فاصله با مرکز استان فرمانداری ویژه شد
نقل قول کردن
#14 رضا 1395-07-27 23:14
خرم آباد بهترین موقعیت رو در تمام مراکز استان ها دارد
و در گذشته نه چندان دور با تمام شهرستان های استان مرز داشت
در صورتیکه با هیچ برنامه ریزی بخش های چگنی و ویسیان رو از خرم آباد جدا کردند
آقای گودرزی به جای بخشی نگری توجه خود رو به مسائل کلان معطوف کنید
که استان از کم برخوردار به برخوردار تبدیل شود
نقل قول کردن
#15 سازچپی 1395-07-27 23:18
حق نماینده دفاع از منطقه ومردم حوزه خود میباشد،که اقای گودرزی ان رابرعکس سایر نمایندگان استان خوب انجام میدهند.البته ایشان یک مقدار باتوجه به وسعت حوزه عمل وجمعیت ان تحریف میکنند،
نقل قول کردن
#16 تحلیلگر 1395-07-28 00:31
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آیا عدالت است که از فرودگاه بروجرد تنها فقط یک نام و از راه‌آهن تنها شعار در میان باشد، گفت: از وزیر راه و شهرسازی تقاضا داریم در این باره اقدام عاجل به عمل آورند.
براستی چرا با وجود این صحبتهای زیبا ایشون در همراه کردن نخبگان بروجردی با خودشون در اعتراض به عدم بومی گزینی مدیران و تخصیص بودجه مناسب به شهرشون موفق باشن؟
مردم باهوشن فرق موج سواری و دلسوزی رو تشخیص میدن
نقل قول کردن
#17 حسین رضا محمودی 1395-07-28 00:59
این قافیه ها و فرافکنی ها چیه؟ ۳۵۰ یا ۴۰۰ هزار نفر بروجرد ۲۰ درصد جمعیت استان رو داره ۲۰ درصد بودجه حقشه
ضمنا مگه کسی نخواد ببینه که بیمارستان های بروجرد دخمه اند نه محل درمان
نقل قول کردن
#18 کج کلاه 1395-07-28 07:21
به نقل از لر لک‌زبان:
با عرض سلام خدمت تمامی همراهان....سخنان استاد گودرزی به جا و شایسته تقدیر است چه بسا بهتر بود نامی از کل لرستان به میان میاورد مثل دکتر بیرانوند.......انشالله که مشکلات با این سخنرانیا حل میشن و مسولان کشوری بروجرد رو استانی میکنن به اسم زاگرس بر حسودش لعنت ما ک حسود نیستیم

چطور از دل استان کم جمعیت و کوچک لرستان یک استان دیگر درآوریم؟ازاین گذشته با مرکز استان شدن و استان شدن مطمعن باشید اصالت اون شهر از بین میره.شما اگه به مراکز استانها یا پایتخت نگاه کنید از هر ۵ نفر فقط یک نفر بومی آن شهر است.من در سنندج سرباز بودم باور کنید از هر پنج نفر تنها یکنفر سنندجی اصیل بود.مراکزاستانه ا شهرهای تلفیقی اند.
نقل قول کردن
#19 بازگیر 1395-07-28 08:29
در بروجرد هر صدوپنجاه هزار نفر یک نماینده در مجلس دارند.در خرم آباد و چگنی هر سیصدوپنجاه هزار نفر!!!
خرم آباد بعنوان پرجمعیت ترین شهرستان استان بالاترین آمار بیکاری را دارد.بروجرد هفتاد درصدصنایع استان را درخود حای داده است.چرم و پوست و ماشین سازی و یخچال سازی و پارسیلون که همگی سال ۵۴ زمان استانداری مهندس حسین فرحبخشیان که سال"پنجاه و دو"تا "پنجاه وچهار" استاندار بود احداث شدند و الان همگی تعطیلند.فرماندا ری ویژه باید درشهری احداث شود که اولأجمعیتش ازمرکزاستان بیشترباشد وثانیأ فاصله اش تا مرکز استان بالای۱۱۰ کیلومتر باشد حالابروجرد حاعز این ویژگیها بود؟بروجردفرمان داری ویژه دارد بودجه اش مستقیمأ از تهران میآید.تریبون و بودجه دست تهران است.مجوز احداث بیمارستان و دانشگاه و صداوسیما و فرودگاه و راه آهن و آزادراه را دولت و وزارتخانه ها صادرمیکنند نه مراکزاستانها.اگ رمرکزاستان شدن منتج به پیشرفت میشودچرا یک خرم آباد دو نشده؟چرا خرجش به دخلش نمیخوره؟چراسال۱ ۳۰۴شهرداری داشته ولی پس از"نود"سال هنوز ترمینال ندارد؟چرابالاتر ین آماربیکاری را دارد؟
نقل قول کردن
#20 محسنی 1395-07-28 08:34
به نقل از حسین رضا محمودی:
این قافیه ها و فرافکنی ها چیه؟ ۳۵۰ یا ۴۰۰ هزار نفر بروجرد ۲۰ درصد جمعیت استان رو داره ۲۰ درصد بودجه حقشه
ضمنا مگه کسی نخواد ببینه که بیمارستان های بروجرد دخمه اند نه محل درمان

بلاشک و بلا استثنا با حرف شما درباره عقبماندگی درمانی و پزشکی کل شهرهای استان موافقم ولی دوست عزیز چرا در کل این استان حتی یک بیمارستان تخصصی سوختگی نیست؟چرا در تمام زمینه ها با یک عقبماندگی متوازن روبه رو هستیم؟آیا اختلافات و مجادلات و بحثهای بیحاصل و عدم مطالبه گری مردم و ناآشنابودن به حقوق خود زمینه ساز این بیتوجهی به استان ما نیست؟چرا استانیکه آب استانهای دیگر را تأمین میکند باید اکثر زمینهایش دیم باشد؟چرا استانی که نفت دارد نباید پالایشگاه داشته باشد؟چرا میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولت در استان خشک یزد ۳۰۰ برابر لرستان است؟چرا عمر پروژه های استان بالای ده سال است و هنوز تکمیل نشدند؟
نقل قول کردن
#21 حسینی 1395-07-28 10:10
به نقل از صابر:
دیگه چی ؟
آقای بيرانوند خبری از شما نیست !!!!

بنده خدا چیکار کنه؟
از یک فرهنگی چه انتظاری داری؟
نقل قول کردن
#22 آرمین 1395-07-28 11:37
به نقل از کج کلاه:
به نقل از لر لک‌زبان:
با عرض سلام خدمت تمامی همراهان....سخنان استاد گودرزی به جا و شایسته تقدیر است چه بسا بهتر بود نامی از کل لرستان به میان میاورد مثل دکتر بیرانوند.......انشالله که مشکلات با این سخنرانیا حل میشن و مسولان کشوری بروجرد رو استانی میکنن به اسم زاگرس بر حسودش لعنت ما ک حسود نیستیم

چطور از دل استان کم جمعیت و کوچک لرستان یک استان دیگر درآوریم؟ازاین گذشته با مرکز استان شدن و استان شدن مطمعن باشید اصالت اون شهر از بین میره.شما اگه به مراکز استانها یا پایتخت نگاه کنید از هر ۵ نفر فقط یک نفر بومی آن شهر است.من در سنندج سرباز بودم باور کنید از هر پنج نفر تنها یکنفر سنندجی اصیل بود.مراکزاستانها شهرهای تلفیقی اند.

دکتر بیرانوند ازوقتی رفته اصلاتونسته نطق کنه تومجلس همه حاضر وساکت میشینه تومجلس!!!!
نقل قول کردن
#23 مجید 1395-07-28 13:38
متاسفم، هنوزم درگیری در این استان بین یک دو شهر ادامه داره تاکی میخاییم به طبل ناسازگاری بزنیم . به جای این مسخره بازیا متحد باشیم تابتونیم یکمی از این وضعیت بهرنج خلاص بشیم.
یکی نیست بگه این نمایندگان کجا رفتن بی خبرن مردم ازشون باگذشت نزدیک به 6ماه از دوره جدید مجلس چیکار کردید بیایید توضیح بدید
نقل قول کردن
#24 مجید 1395-07-28 13:40
بعدشم راجع به آمار اینقده قاطی نکنید چند ماه دیگه مشخص میشه سرشماری که تموم شد اونوقت مشخص میشه جمعیت..
نقل قول کردن
#25 عجب 1395-07-28 15:22
علاالدین بروجردی متولد لارستان است
گودرزی هم متولد اشترینان است
نقل قول کردن
#26 صابر 1395-07-28 17:19
به نقل از حسینی:
به نقل از صابر:
دیگه چی ؟
آقای بيرانوند خبری از شما نیست !!!!

بنده خدا چیکار کنه؟
از یک فرهنگی چه انتظاری داری؟


بنده خدا تو تبليغاتش شرکت کردم خیلی بهش امیدوار شدم گفتم ايشون شبیه مرحوم شریعتی هستند ولی الان هیچ خبری از ایشون نیست . یک بار برن پشت تریبون دفاعی از شهر کنند . این آقای گودرزی بارها فریاد مردم بروجرد رو به گوش مسئولین رسونده . در جواب حرفتون که یک فرهنگی بیشتره؟ فرهنگی ها در تمام مسائل کشور نفوذ دارند و این نفوذ به حق هست. ايشون فرد آگاهی باید باشند به واسطه فرهنگی بودنشان. اگر اینجور بود شرکت نمی کردند !!!
نقل قول کردن
#27 حمید ت 1395-07-28 19:54
نمایندگان شهرستان خرم آباد ،باید مثل آقای گودرزی از حق ،شهر خرم آباد و حومه دفاع کنن .
نقل قول کردن
#28 سیروس 1395-07-28 22:54
عجب…
نقل قول کردن
#29 صادقی 1395-07-29 14:33
به نقل از مجید:
متاسفم، هنوزم درگیری در این استان بین یک دو شهر ادامه داره تاکی میخاییم به طبل ناسازگاری بزنیم . به جای این مسخره بازیا متحد باشیم تابتونیم یکمی از این وضعیت بهرنج خلاص بشیم.
یکی نیست بگه این نمایندگان کجا رفتن بی خبرن مردم ازشون باگذشت نزدیک به 6ماه از دوره جدید مجلس چیکار کردید بیایید توضیح بدید

دعواها و بگو مگوهای مسخره اسباب خنده دیگر قومیتها شده کسی با رقابت مخالف نیست ولی این تنگ نظریه بخدا…خداوکیلی تریبون و بودجه و مجلس و وزارتخانه دست کیه؟کی باید مجوز ساخت بیمارستان و دانشگاه و راه آهن بده?تا تهران نخواهد امکان نداره اجرایی بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا