یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: یکی از عوامل موثر و ابزارهای کارآمد در برگزاری هر چه باشکوه تر اجلاس سراسری نماز در استان، هم‌فکری و مشارکت علمی، کارشناسی و هدفمند مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با ستاد اجرایی اجلاس است.

به گزارش يافته، "حبیب‌الله دهمرده" در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغ در قالب حرکتی هدفمند و فراگیر همواره نقش مهم و موثری در اجرای موفق و اثربخش فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی هدفمند براساس معیارها و ملاک‌های حرفه‌ای و تخصصی، موجب جلب نظر و توجه اقشار مختلف مردم و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای نهادینه کردن اهداف و آرمان‌های موردنظر در روند اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی خواهد شد.

دکتر دهمرده گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با توجه به حیطه مسوولیت و طیف وسیع مخاطبان خود، فضای مناسبی را برای انجام فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه در اختیار دارند.

وی با اشاره به این که برگزاری اجلاس سراسری نماز به عنوان یک اقدام ارزشمند و خداپسندانه در راستای توسعه و ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: مشارکت فعال و همراهی و همکاری علمی و کارشناسانه فعالان عرصه روابط عمومی با مجموعه عوامل برگزارکننده این همایش، موجب برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد مهم ملی و اثربخشی بیش‌تر و بهتر آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم انجام فعالیت‌های تبلیغی در جهت اطلاع‌رسانی گسترده و همچنین میزبانی شایسته و باشکوه استان در اجلاس سراسری نماز، گفت: ارائه نظر و دیدگاه‌های کارشناسانه در خصوص نحوه، روند و چگونگی تبلیغات با هدف اثربخشی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های تبلیغی، از انتظارات جدی مدیریت ارشد اجرایی استان از مجموعه کارکنان و فعالان حوزه روابط عمومی در سطح استان است.

دهمرده افزود: همراهی و مشارکت علمی و عملی روابط عمومي دستگاه‌های اجرایی استان لرستان با برگزارکنندگان این همایش، همچنین می‌تواند زمینه ایجاد یک بانک اطلاعاتی منسجم و منظم در خصوص این اجلاس و دستاوردها و برکات آن در سطح کشور را نیز فراهم کند.

استاندار لرستان گفت: میزبانی اجلاس سراسری نماز یک موهبت الهی و فرصتی مغتنم برای استان لرستان به ویژه مردم مومن و ولایی این دیار در جهت تقرب و نزدیکی بیش‌تر به خداوند است.

وی تصریح کرد: برگزاری باشکوه و شایسته این اجلاس علاوه بر برکاتی که در نهادینه شدن فرهنگ الهی نماز در سطح استان و کشور دارد موجب سربلندی و افتخار استان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی نیز خواهد شد.

دهمرده افزود: استفاده از خرد جمعی، دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی نخبگان و صاحب‌نظران عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز جدی و مهم موفقیت در برگزاری این اجلاس مهم و ارزشی است.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا