یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: داشتن برنامه مشخص علمی و کارشناسی شده به عنوان نقشه راه لازمه موفقیت شورای شهر و رضایتمندی مردم از اعضای شورا در راستای توسعه و عمران شهری است.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي استانداري لرستان، "حبیب‌الله دهمرده" در دیدار با منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: باید از همین ابتدا اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی، با بررسی دقیق و کامل مسایل، نیازها، کمبودها و شناسایی جامع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، برنامه کاری مشخص و کارشناسی را در قالب دوره‌های کوتاه، میان و بلندمدت تهیه و تنظیم کنند.

دهمرده وی تصریح کرد: این اقدام موجب می‌شود که در طول 4 سال حضور و فعالیت در این نهاد با استفاده بهینه و مفید از فرصت‌ها و امکانات موجود، بهترین و بیش‌ترین خدمت را به شهر و دیار خود ارائه کنید.

استاندار لرستان گفت: نداشتن برنامه مشخص کاری، موجب ایجاد نوعی روزمرگی و سردرگمی در جریان انجام وظایف می‌شود که نتیجه آن نیز فرصت‌سوزی و ناتوانی در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: داشتن برنامه به معنای ترسیم مسیر حرکت در یک افق و چشم‌انداز مشخص بر اساس اصول و قواعد از پیش تعیین‌شده علمی و عملی است که علاوه بر بسترسازی برای دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده، مانع از بروز هر گونه انحراف در مسیر انجام کار می‌شود.

استاندار لرستان افزود: البته باید توجه داشت که برنامه‌ریزی باید منطبق بر واقعیت‌ها و داشته‌های موجود به صورت عینی و اجرایی و به دور از طرح‌های آرمانی و غیرعملی با توجه به شرایط و واقعیت‌های موجود باشد.

ددهمرده گفت: در همین ارتباط ایجاد وفاق، همدلی، وحدت نظر و همکاری اصل مهم و محوری در موفقیت شورای شهر برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم و توسعه و عمران شهری است.

به گفته وی، در فضای ملتهب و متشنج، بروز و ظهور استعدادها و ظرفیت‌ها و کار و تلاش برای عمران و آبادانی غیرممکن است و تنها در یک فضای منطقی و تعاملی در عین داشتن دیدگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف می‌توان علاوه بر کسب رضای خداوند، رضایتمندی شهروندان را نیز به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید با اشراف دقیق بر مسایل و فعالیت‌های دردست اجرا، حقایق و واقعیت‌های موجود را به مردم انتقال دهند تا مانع از یاس و ناامیدی مردم به واسطه سیاه‌نمایی و تبلیغات منفی برخی افراد مغرض در جامعه شوند.

استاندار لرستان اظهار داشت: طرح مسایل غیرواقعی و کذب و متهم کردن افراد و تلاش برای تخریب دیگران با هدف تامین منافع و مطامع شخصی و حزبی هیچ سود و منفعتی را برای مردم و استان به دنبال ندارد و نتیجه آن نیز محرومیت و عقب‌ماندگی برای استان و کشور خواهد شد.

دهمرده تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به واسطه ارتباط مستمر و همیشگی که با مردم دارند به خوبی می‌توانند ضمن بیان واقعیت‌ها و ارائه گزارش عملکرد و خدمات دولت و نظام در استان، مانع از شایعه‌پراکنی و سیاه‌نمایی برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو در سطح جامعه شوند.

دراین دیدار علاوه بر "مسعود مختاري" مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری لرستان، اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده و همچنین طرح‌ها، برنامه‌های اجرایی برای رشد و توسعه شهر خرم‌آباد بیان کردند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا