یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست شركت گاز استان لرستان از بهره‌برداري 52 پروژه در هفته دولت در اين استان خبر داد و گفت: اعتبارات منظور شده براي اين پروژه‌ها بيش از 100 ميليارد ريال مي‌باشد‌.

به گزارش يافته، "حشمت‌الله شمس" افزود: از این تعداد پروژه یک مورد خط تغذیه منطقه رباط خرم‌آباد است که زمینه گازرسانی به روستاهای منطقه را در آینده نزدیک فراهم می‌کند و 51 مورد نیز روستاهایی هستند که از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد‌.

وي با بیان این که برای به ثمر رساندن این تعداد پروژه بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 100 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است‌.

شمس اظهار داشت‌: این تعداد روستا در نقاط مختلف استان واقع شده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود 2900 خانوار روستائی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد‌.

سرپرست شركت گاز لرستان با بيان اين كه در حال حاضر 350 روستاي استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند گفت‌: با تلاش كاركنان شركت گاز استان سعي بر اين است در سال جاري در صورت تحقق شرایط 100 روستاي استان از نعمت گاز بهره‌مند شوند‌.

شمس اظهار اميدواري كرد در سال جاري 2 شهر استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند‌.

وي در ادامه با اشاره به مشکلات کار در روستاها عمده ترین مانع در پیشبرد پروژه‌ها را معارضان محلی دانست و از مردم خواست با شرکت گاز همکاری کنند‌.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا