یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به زودی سفیر افغانستان به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به لرستان سفر خواهد کرد تا در دیدار با رییس این اتاق و همچنین سایر مسئولان و فعالان اقتصادی راه‌های گسترش مناسبات اقتصادی تجاری افغانستان و لرستان را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گزارش يافته به نقل از روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، عضو هیأت‌رییسه‌ی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام این بهروز حيدريخبر گفت: مطمئناً با استقرار دولت جدید و شروع به کار کابینه‌ی یازدهم شرایط مساعدتری برای برقراری ارتباطات دو جانبه با بخش‌های اقتصادی کشورهای مختلف فراهم می‌شود و این مسأله را باید به فال نیک گرفت.

"بهروز حیدری" افزود: قرار بود این سفر تیرماه امسال انجام شود، اما با تغییراتی که در برنامه‌ی پیش‌بینی‌شده‌ی طرف افغان به وجود آمد به زمان دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: رایزن اقتصادی افغانستان در تهران هم سفیر این کشور را همراهی خواهد کرد تا شرایط شکل‌گیری روابط تجاری اقتصادی مساعد و مناسب بین دو طرف بررسی شود و نتایج مثبت حاصل شود.

حیدری در مورد زمان دقیق این سفر اظهار داشت: 12 تا 14 شهریور زمانی است که برای این سفر در نظر گرفته شده که امیدواریم به هر دلیل دستخوش تغییر دیگری نگردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا