یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

۲۸۳۳ واحد مسکن مهر استان لرستان در مراسمی با حضور وزیر دادگستری افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "مصطفی پورمحمدی" وزير دادگستري، "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین و به نمایندگی از مجموع ۲۸۳۳ واحد مسکن مهر لرستان چندین واحد مسکن مهر در شهرستان بروجرد را افتتاح کردند.
هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به منظور ساخت ۲۸۳۳ واحد مسکن مهر هزینه شده است که از مجموع این مبلغ، ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۷۰۰ میلیارد ریال باقی‌مانده نیز سهم آورده متقاضیان است.
وزیر دادگستری در حاشیه بهره‎برداری از واحدهای مسکن مهر شهرستان بروجرد گفت: از تلاش خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد مسکن‎های مهر در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‎شود.
حجت‌الاسلام پورمحمدی اظهار کرد: امروز ۲۸۳۳ واحد مسکن مهر استان لرستان به بهره‎برداری رسید.
وی از وعده استاندار لرستان مبنی بر تکمیل و واگذاری همه واحدهای مسکن مهر استان لرستان تا پایان مهرماه خبر داد.
وزیر دادگستری اظهار امیدواری کرد که مسکن‎های مهر خانه‎های امن، آرامش و رفاه برای مردم بوده و رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری
۲۶ قلم داروی انسانی جدید با حضور وزیر دادگستری در بروجرد رونمایی شد
با حضور وزیر دادگستری از ۲۶ قلم داروی انسانی جدید و انحصاری شرکت داروسازی اکسیر شهرستان بروجرد رونمایی شد.
حجت‌الاسلام‌ پورمحمدی وزیر دادگستری، در سفر به شهرستان بروجرد استان لرستان، از کارخانه داروسازی اکسیر بازدید کرد.
شرکت داروسازی اکسیر در سال ۱۳۶۳ در زمینی به وسعت ۳۶ هکتار با زیربنای بیش از ۶۰ هزار مترمربع تأسیس و در سال ۱۳۷۳ با راه‌اندازی کارخانه در شهرستان بروجرد واقع در استان لرستان به بهره‌برداری رسید.
این شرکت با بهره‌برداری از فنّاوری جدید و دانش روز، ارائه خدمات مؤثر به جامعه پزشکی و بیماران و استمرار آن نقش مؤثری در نظام سلامت دارد.
مدیر داخلی شرکت داروسازی اکسیر بروجرد در آیین رونمایی از این داروها گفت: این داروها در قالب آمپول، ویال، سرنگ، قرص، کارتریچ و کپسول تولید و علاوه بر تامین نیاز دارویی کشور به خارج از کشور صادر می‌شوند.
وی گفت: این کارخانه پارسال حدود 5 میلیون دلار صادرات داشت که عمده این صادرات به کشورهای لبنان، اوگاندا، لیبی، سوریه، سومالی، عراق، اوکراین، یمن، تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و ازبکستان صورت گرفته است.
وی تولیدات جدید را راهبرد شرکت داروسازی اکسیر در سال‌های اخیر دانست و افزود: در سال‌های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به ترتیب 5، ۱۱ و ۱۹ محصول جدید در این کارخانه تولیدشده است که ۶ محصول از ۱۹ محصول جدید تولیدشده در سال گذشته از جمله انسولین محصول انحصاری شرکت داروسازی اکسیر می‌باشند.
مدیر داخلی کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد با بیان اینکه این کارخانه تنها تولید کننده انسولین در کشور است، اظهار کرد: کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد در مجموع ۱۰ درصد نیاز دارویی کشور را برطرف می‌کند.
 
ادای احترام وزیر دادگستری به شهدای بروجرد و خبرنگار شهید صارمی
وزیر دادگستری در این سفر با حضور در گلزار شهدای بروجرد به مقام شامخ شهدای شهرستان بروجرد و شهید صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.
حجت‌الاسلام  پورمحمدی و جمعی از مسئولان استان لرستان با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
پورمحمدی همچنین با حضور بر سر مزار شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی به این شهید عرصه قلم ادای احترام کرد.


مدیریت ارشد لرستان الگوی مدیران کشور

وزیر دادگستری: همت و تلاش مدیریت ارشد استان برای توسعه و سازندگی در لرستان، باید برای سایر نقاط کشور الگو شود.
حجت‌الاسلام پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان که عصر یکشنبه برگزار شد، بیان کرد: اگر انسان امور خود را جهت رضای خدا انجام دهد نتیجه‌ی آن در عالم هستی می‌ماند و کار وی رشد و نمو پیدا می‌کند و نمونه‌ی بارز چنین مصداقی، شهدا هستند. فرهنگ انقلاب اسلامی مروج فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است و ما باید این فرهنگ را در سیستم اداری ترویج دهیم.
وی با بیان تفاوت دو دنیای رحمان و شیطان اضافه کرد: امروز منافقین جز خفت و خواری، لعن، نفرین، نفرت و درماندگی چیزی ندارند و باید در یک اردوگاه با هزار هراس زندگی کنند. اگرچه امریکا، اسرائیل و عربستان به سراغ منافقین می‌آیند اما آن‌ها به اندازه‌ی پشیزی ارزش ندارند چرا که کسی که علیه ملتش جنایت کند به اندازه یک دستمال توالت نیز ارزش ندارد. خائنین به ملت‌ها آینده‌ای جز تباهی ندارند و همواره لعن و نفرین و نفرت مردم از آن آنان است.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما در طول انقلاب بسیار شفاف عمل کرده‌ایم؛ امام با مردمش صمیمی رفتار کرد و فرهنگ دین و آنچه که باور مردم بود را ترویج داد و صادقانه اسلام را اجرا کرد و امروز ملت ما در حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی سرافراز است و ابرهای سیاه دروغ و سیاه‌نمایی را با پیگیری‌های خود کنار زده و این نشان از اقتدار ملت ایران است. سیر موفقیت کشور در حوزه‌های مختلف سبب شده که دشمنان نسبت به این قضیه ابراز خشونت کنند چرا که نمی‌خواهند ببینند ایران در منطقه نقش‌آفرینی می‌کند. اسرائیل مدعی است که ایران در مسائل مربوط به یمن، سوریه و غیره دخالت می‌کند در صورتی که چنین نیست و ما از حریم ملت‌ها و مظلومیت آن‌ها دفاع می‌کنیم. این که ملت یمن به حق سرنوشت خود برسد و ایران در این قضیه به آن‌ها کمک کند به معنای دخالت در امور این کشور نیست بلکه ما می‌خواهیم به آن‌ها برای رسیدن به حقشان دفاع کنیم.
وی همچینن اظهار کرد: دشمن همه حقوق ما را نمی‌دهد و موفقیت ما در برجام نتیجه‌ی امنیت، هوشیاری و بصیرت رهبری و تیم مذاکره‌کننده بود. ما تحریم‌ها را ذلیل کردیم و در برابر تحریم‌ها مقاومت اقتصادی کردیم و از این پس باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.
وی همچنین گفت: در سال گذشته دو انتخابات مهم با کمترین حاشیه در کشور برگزار شد که این نشان از اقتدار و حاکمیت امنیت در کشور ایران است.
این وزیر دولت یازدهم در بخشی از سخنان خود به انتظار دولت از مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران باید نسبت به کنترل بی‌انضباطی، بی‌قانونی، تبعید، فساد، رشوه و غیره جدی اقدام کنند.
پورمحمدی اشاره‌ای نیز به حقوق‌های نجومی داشت و اظهار کرد: پرونده‌های فساد مالی هزار میلیاردی و دو هزارمیلیاردی وجود داشت که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده امروز شاهد وجود آن‌ها نیستیم؛ فسادهای کوچک چون حقوق‌های نجومی باعث شده که مردم نسبت به آن‌ها حساسیت نشان دهند در صورتی که این حقوق‌ها در مقایسه با پرونده‌های بزرگ فساد مالی قابل قیاس نیستند.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه بودجه عمرانی امسال 40 هزار میلیارد تومان است، تأکید کرد: باید از طریق ایجاد انگیزه، ابتکار و غیره سرمایه‌گذار خارجی جذب کرد؛ در سال 95، بانک‌ها 460 هزار میلیارد تومان تسهیلات خواهند داشت که نصف آن به احیای تولید اختصاص خواهد یافت.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد ریالی در کشت و صنعت لرستان نشان از زحمات مدیران این استان دارد و جدیدترین تکنولوژی گلخانه‌ای که در هلند وجود دارد در کشت و صنعت لرستان نیز به کار گرفته شده است، گفت: همت و تلاش مدیریت ارشد استان برای توسعه و سازندگی در لرستان، باید برای سایر نقاط کشور الگو شود.

مدیریت ارشد لرستان الگوی مدیران کشور

دیدگاه‌ها  

#1 بابایی 1395-06-07 23:53
پس مسکن مهر کمالوند خرم آباد چی؟الان ده ساله؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا