یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان، پروژه‌ی انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد را، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های لرستان عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حمیدرضا کرم‌وند" در جریان تور بازدید فرماندار، خبرنگاران و انجمن‌های مردم‌نهاد از پروژه‌های خرم‌آباد گفت: از هفته آینده آب کاکارضا در لوله‌های انتقال آب به تصفیه‌خانه خرم‌آباد به صورت آزمایشی جریان خواهد یافت.
وی ادامه داد: خط کاکارضا به تصفیه‌خانه متصل شده است و هم‌اکنون در حال شستشو و تست است و هفته آینده وارد منازل مردم خواهد شد.
کرموند با اعلام این که تاریخ دقیق افتتاح این پروژه توسط استاندار لرستان اعلام خواهد شد، افزود: در ظرفیت فعلی، از دبی ورودی رودخانه در هر ثانیه 500 متر مکعب آب، به تصفیه خانه خرم‌آباد انتقال خواهد یافت.
وی هزینه ساخت این پروژه را که عملیات اجرایی آن در سال 83 آغاز شده بود، تا کنون بالغ‌ بر از 100 میلیارد تومان اعلام کرد.
فرماندار خرم‌آباد هم در خصوص اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: مردم باید در جریان کارهای انجام شده توسط دولت قرار گیرند، لذا اجرای این تور با حضور خبرنگاران و انجمن‌های مردم‌نهاد شهرستان خرم‌آباد هم در همین راستا است.
"حبیب‌الله خجسته‌پور" افزود: تکمیل کامل این پروژه‌ی زمانی است که سدهای سراب تلخ و مخمل‌کوه ساخته شود.
وی تاکید کرد که اجرای این تورها ادامه خواهد یافت.
قابل ذکر است تور بازدید از خط انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد به دعوت فرمانداری شهرستان خرم‌آباد و میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان برخی انجمن‌های مردم‌نهاد، صبح امروز به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان خط انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد از بزرگ‌ترین پروژه‌های لرستان است تور بازدید پروژه‌ای با حضور خبرنگاران استارت خوردخبر و عکس: بهروز حیدری

دیدگاه‌ها  

#1 مهران 1395-06-07 17:19
بعد از پانزده سال…سدهای مخملکوه و سراب تلخ مکمل این طرح اند و باید بطور جدی از طرف مسولان دنبال شوند
نقل قول کردن
#2 لطیفی 1395-06-07 21:14
با سلام. از تمام کسانی که از زمان کلنگ زنی تا افتتاح این پروژه ملی نقش داشته اند به ویژه استاد سیفی مغز متفکر توسعه لرستان و عضو ارشد انجمن لرستانی ها تکریم و بی نهایت سپاس گزاریم. موفق باشید
نقل قول کردن
#3 خدایی 1395-06-30 13:55
بعد از پانزده سال…
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا