یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 برای دومین بار طي 6 ماه اخیر، بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد کشف شده در خرم‌آباد معدوم شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این مواد غذایی طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط خرم‌آباد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سطح شهرستان کشف و ضبط شدند.
این مواد غذایی فاسد پس از صدور دستور مقام قضایی در محل دفن زباله‌های شهر خرم‌آباد امروز با حضور نمایندگان مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و سازمان بازیافت معدوم شدند.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد در این خصوص گفت: گشت‌های بازرسی بهداشت محیط مرکز بهداشت خرم‌آباد در نوبت‌های مختلف شبانه‌روز از مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهرستان بازدید می‌کنند.
"محمد بیرانوند" عنوان کرد: البته این گشت‌ها علاوه بر بازدید بازرسان مراکز جامع سلامت هر منطقه از شهر صورت می‌گیرد.
وی افزود: این بدان معناست که هر مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی چندین بار در طول هفته و ماه مورد بازرسی قرار می‌گیرد که این باعث اطمینان بیشتر خواهد شد.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد همچنین اظهار داشت: این دومین محموله سنگین مواد غذایی است که ظرف شش ماه اخیر معدوم می‌شود که این نشان از عملکرد قابل قبول کارشناسان بهداشت محیط دارد.
وی ادامه داد: علیرغم این موضوع باید نگران وجود این مواد فاسد در بازار بود و من قبلاً نیز از طریق رسانه‌ها اعلام کردم که مردم باید در این راه به ما کمک کنند.
بیرانوند گفت: قطعاً همکاری مردم و گزارش موارد احتمالی میزان مواد غذایی فاسد در بازار را به حداقل خواهد رساند.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد در پایان افزود: گشت‌های بازرسی بهداشت محیط همواره با جدیت ناظر کار مراکز عرضه مواد غذایی خواهد بود.
خبر: وحید کاظمی ذهابی

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-06-03 16:13
بعد گفته میشه سرطان زیاد شده!
نقل قول کردن
#2 کوشکی 1395-06-03 17:01
مگر این شهر کارشناس و بازرس بهداشت نداره؟ما چه کاری از دستمون برمیاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا