یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در اولین روز از هفته دولت گفت: 968 طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته،"هوشنگ بازوند" صبح امروز در مراسم دیدار کارکنان دولت با نماینده ولی‌فقیه که در بیت نماينده ولي فقيه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: اعتبار این پروژه‌ها هزار و 30 میلیارد تومان با اشتغال‌زایی 4 هزار و 12 نفر می‌باشد.
وی با بیان این که پروژه‌ها را در شهرستان‌های استان تقسیم شده است، افزود: خرم‌آباد 270، دلفان 93، ازنا 39، الیگودرز 105، بروجرد 117، پل‌دختر 63، دورود 74، رومشکان 6، سلسله 60 و کوهدشت 92 پروژه می‌باشد.
استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای به هفته فرهنگی لرستان در تهران کرد و گفت: در این نمایشگاه 85 غرفه دستگاه‌های مختلف حضور داشتند و عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار دادند و فکر نمی‌کردیم که چنین استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت بگیرد.
بازوند تصریح کرد: در این هفته 2 همایش فرهنگی و اقتصادی بی‌نظیر برگزار شد که 2 وزیر در هر کدام از همایش‌ها حضور داشتند.
وی خاطر نشان کرد: در طول 3 سال اخیر خیلی راحت توانستیم مطالبات استان را به هیات دولت منعکس کنیم.
استاندار لرستان با بیان این که در این هفته در کل 5 وزیر حضور داشتند و مطالبات مردم را گوش کردند، افزود: یکی از کارگاه‌های اقتصادی استان در این نمایشگاه توانست از یکی از وزرا دستور صادرات را بگیرد.
بازوند تصریح کرد: سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان در این همایش‌ها بسیار تخصصی بود که از ایشان بابت حضور و سخنرانی‌های مفید سپاسگزارم.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: برنامه ششم بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین شده است و به عنوان برنامه دراز مدت در نظر گرفته شده داست.
استاندار لرستان با تاکید بر این که بحران‌زدایی و ترمیم اقتصاد با اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد، افزود: مدیریت عقلانی پیش‌شرط این موضوع است.
بازوند یکی از مشکلات استان را بهره‌وری پایین نیرو انسانی در دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد و گفت: مدیران باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و همچنین بروکراسی اداری را از بین ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دریافت 34 اختیار از هیات دولت اشاره کرد و گفت: با دریافت این اختیارات بسیاری از موانع استان از پیش رو برداشته خواهد شد.
شایان ذکر است، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان به‌همراه استاندار و معاونین استانداری امروز سه‌شنبه، دوم شهریورماه با حجت‌الاسلام "سید احمد میرعمادی" نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.
خبر: مصطفی باقری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا