یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: رئیس‌جمهور در راستای اعتبارات آزادسازی حريم قلعه فلک‌الافلاک دستور پرداخت حدود 40 میلیارد تومان را صادر کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" با بیان این که در دیدار اخیر با رئیس‌جمهور 10 موضوع مطرح شد اظهار داشت: بحث اشتغال جوانان و رونق تولید، بیکاری در استان، اقتصاد مقاومتی و اختیاراتی که لازم است به استاندار در رابطه با اقتصاد مقاومتی بدهند، آزادسازی حریم "قلعه فلک‌الافلاک"، واحدهای تعطیل‌شده و تسهیلات کم‌بهره‌ای که به این واحدها جهت راه‌اندازی بدهند ازجمله مباحث مطرح‌شده بود.
وی افزود: بحث پالایشگاه و خطوط نفت خامی که از استان می‌گذرد و متأسفانه ما تاکنون هیچ استفاده‌ای نکردیم نیز مطرح و بنا شد رئیس‌جمهور در راستای خوراک مواد نفتی خام برای سرمایه‌گذاران به پالایشگاه کمک کند.
استاندار لرستان عنوان کرد: تخصیص آب، اعتبارات سدسازی، سد معشوره و سرمایه‌گذاری خارجی، ماده 27، بحث پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی و پول گندم کشاورزان نیز ازجمله موضوعات مطرح‌شده بود.
وی با اشاره به این که در زمینهٔ تسهیلات ازدواج برای جوانان استان که حدود 13 هزار نفر در نوبت هستند نیز صحبت شد بیان کرد: در راستای اعتبارات آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک دستور پرداخت حدود 40 میلیارد تومان را دادند و برای اشتغال جوانان و تسهیلات کم‌بهره پیشنهاد دادیم بهره بانکی که حدود 18 درصد است برای لرستان و استان‌هایی که نرخ بیکاری بالایی دارند 10 درصد بهره به‌عنوان یارانه دولت تقبل کند و تسهیلات هشت‌درصدی باشد.
بازوند با عنوان اینکه بنا شد پروژه‌هایی که در این زمینه هستند و مطمئن هستیم زودتر ایجاد اشتغال می‌کنند را معرفی کنیم خاطرنشان کرد: بحث واحدهای تعطیل‌شده و تسهیلات برای آن‌ها به‌ویژه سرمایه در گردش مطرح شد که رئیس‌جمهور در این راستا نیز قول‌هایی دادند.
وی گفت: برای خوراک نفت خام و پالایشگاه که یکی از چالش‌های اساسی بود و هر سرمایه‌گذاری که مراجعه می‌کرد اعلام می‌کردند نمی‌توانیم از این خطوطی که 570 هزار بشکه در روز عبور می‌دهد خوراک تهیه کنیم و استان‌هایی دیگر مانند استان مرکزی از این استفاده کردند قول دادند در راستای این موضوع نیز اگر سرمایه‌گذار باشد کمک کند.

تیتر: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک اختصاص یافت

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-06 11:54
امیدوارم این بار هم طرح آزاد سازی قلعه مثل گذشته فقط یه وعده نباشد و به اجرا در آید ..آخه این چندمین دفعه است که بودجه آزادسازی به قلعه اختصاص میدن ولی عملاً هیچ اتفاقی نمیفته.....
نقل قول کردن
#2 عاشق وطن 1395-05-06 14:03
امیدوارم از این طرف که از دست خودی ها خارج میشه از اون ور دست نامحرم نیفته!
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-05-06 14:06
این پول رو می خوان به یگانهای نظامی بدهند؟؟؟
نقل قول کردن
#4 رضا رضایی 1395-05-06 14:06
قلعه فلک الافلاک ما ما مردم لرستان است به امید آزاد شدن قلعه و تبدیل شدن این فضای بسیار ارزشمند به منطقه توریستی و گردش گری و ایجاد هزاران فرصت شغلی .
نقل قول کردن
#5 احمدمیرزایی 1395-05-06 15:57
امیدوارم طرح هرچه زوذتراجرابشع وحتما بااجرای این طرح مازیباترین شهرایران خواهیم شد وتوریست های زیادی چه ازداخل کشوروچه خارج کشوربه این شهر سرازیرمیشه واینده خیلی خوبی درانتظاراین شهرخواهدبود.بات شکر
نقل قول کردن
#6 خادم ملت 1395-05-06 17:11
در صورت اجرای طرح آزاد سازی قلعه فلک الافلاک اول از همه خدا را شاکر خواهیم بود و سپس از آقای روحانی و آقای بازوند نهایت تشکر رو خواهیم داشت چرا که آرزوی دیرینه ی مردم خرم آباد و خواسته ی رهبری بعد از 25 سال تحقق پیدا خواهد کرد. ملت نجیب ایران به خصوص مردم شریف خرم آباد با تمام وجود قدردان زحمت کشان واقعی فارغ از بحث احزاب هستن و در صورتی که قلعه آزاد بشه علاوه بر رهبر ؛نام و یاد رئیس جمهور و استاندار وسایر کسانی که در این طرح عظیم دستی داشته اند در قلب و ذهن این مردم با اصالت حک خواهد شد.در صورت آزاد سازی ما شاهد ثبت جهانی و به تبع هجوم توریست ها و با برنامه ریزی مناسب تر شاهد ورود سرمایه گذار خارجی در خرم آباد خواهیم بود. در باب خطوط لوله نفت و آب و سد نیز از آقای بازوند به دلیل شهامتشون نهایت سپاس رو دارم. دلسوز واقعی ایران کسی هست که با شهامت و از طریق مجرای قانونی حرفش رو بزنه. خرم آبادم جزئی از ایرانه عزیزه و پیشرفت اون سبب پیشرفت ایران میشه
نقل قول کردن
#7 کیوان 1395-05-06 21:38
از اقای استاندار محترم بپرسید کی حریم قلعه آزاد میشه ما صبر میکنیم این همه صبر یک سال هم روش اگر محقق شدن حرفای ریس جمهور بار دیگر بهش رای میدهیم ولا غییر
نقل قول کردن
#8 بابک 1395-05-07 02:08
مبالغی بعنوان هزینه ساختمانهای محوطه پادگان به نیروهای مسلح پرداخت و مابقی جهت مالکین اصلی در نظر گرفته میشود
نقل قول کردن
#9 حسنوند 1395-05-07 08:31
ما مردم خرم آباد چشممون آب نمیخوره که حریم قلعه آزاد بشه ، بعدشم یه زمانی گوش شیطون کر اگه آزاد شد،امیدوارم حریم و سربازخانه رو تبدیل به هتل نکنن،بالغ بر 10هزار اشیاء باستان شناسی و مردم شناسی در گنجینه نگهداری میشن اما دریغ از ایجاد موزه های نظیر (مفرغ،سکه ،کلماکره،کتیبه و ...)
نقل قول کردن
#10 ... 1395-05-07 11:16
آقای بازوند لطفا هرچه سریعتر پیگیر جذب بودجه اختصاص یافته جهت آزادسازی حریم این اثر تاریخی باشید میگن تا تنور داغه نون رو باید چسبوند.
.خدا وکیلی پیگیر باش اگه هر چه سریع تر تحقق پیدا کنه وضعیت این استان بهتر میشه ..من به شخصه قول میدم با بیل وکلنگ بیام اونجا کمک کنم حریم قلعه زودتر آزاد بشه
نقل قول کردن
#11 امین 1395-05-07 18:40
اقای بازوند خیلی پر کارن و دلسوزن امیدوارم همه مدیرامون بومی بشن تا برای استان دلسوزی کنن
نقل قول کردن
#12 رضا 1395-05-12 11:50
امیدواریم مجموعه استانداری و میراث فرهنگی هر چه زودتر بحث جذب اعتبار آزاد سازی قله رو پیگیری و به نتیجه برسانند.
نقل قول کردن
#13 سپهوند 1395-05-18 10:41
من پدرم مهندس کشاورزی اداره جهاد بود.یکی از آرزوهاش آزادسازی قلعه بود همیشه خانواده و آشناهامون رو میبرد قلعه و باور کنید گریه میکرد خیلی دوس داشت قلعه آزاد بشه و مردم بتونن مثل کیو از چشمه ها و سرابهای اطرافش بهره ببرند.میگفت اصفهان و یزد آثارشون مال دوران معاصره ولی چقد احترام قاعلند بعد ما خیلی بیمهری میکنیم به تاریخ زادگاهمون.چند ماهه که پدرم درگذشتن و آخرشم آزادسازی قلعه رو ندیدن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا